AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Som overskriften sier, har jeg ingen spesielle gaviditetssymptom, men jeg har heller ikke fått mensen. Har hatt litt uregelmessig tidligere, så antar jo bare den er litt sen igjen.. Kan den bli det av at jeg er anspent og tenker mye på at jeg ønsker å bli gravid? Testet ikke etter el, men antok keg hadde det for ca 3 uker siden. Nå tørr jeg ikke teste. Har jo ingen symptomer uansett. Redd for negativ test. Har prøvd en stund og blitt mye skuffelser, så nå synes jeg det er bedre å heller få TR enn en negativ test.. Vet vel egentlig ikke helt hva jeg ønsker med denne tråden, men kanskje noen har noen oppmuntrende ord? Må man enten begynne å tisse oftere, bli morgenkvalm eller få ømme pupper viss en har blitt gravid? Kjenner absolutt ingenting..Anonymous poster hash: 2250b...81e
Lilla-dings Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Mensen kan ikke bli forsinket av at du stresser, men eggløsningen kan bli forsinket av og til, og dermed vil påfølgende mens bli forsinket. Jeg har hatt sure oppstøt fra første stund, type med en gang egget har festet seg. Testet positivt sist 5 dager før forventet mens grunnet mistanker. Nå skal det også sies at mine graviditeter har vært over gjennomsnittet preget av tidlige bekkenplager og kvalme. Men det behøver ikke være slik for alle, og noen merker ikke noe i det hele tatt.
mariii Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Hadde symptomer som kvalme, tissetrengt, hodepine og økt søvn behov før positiv test 4 dager før forventet mens. Bedre å ta test enn å gå rundt med usikkerhet og tanker om enn hva om hvis... det er min tanke
mariii Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Mange kjenner ingenting tidlig i svangerskapet
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 TS Da var testen tatt og den var positiv. Føler meg virkelig ikke gravid på noen som helst måte. Eneste jeg har fått er en kvise.. Oppdaterer her slik at andre kan se at det faktisk går an å være gravid uten et eneste symptom.. :-)Anonymous poster hash: 2250b...81e 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Så kjekt, gratulerer!! Anonymous poster hash: dab12...028
Nysgjerriga Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Mensen kan ikke bli forsinket av at du stresser, men eggløsningen kan bli forsinket av og til, og dermed vil påfølgende mens bli forsinket. Jeg har hatt sure oppstøt fra første stund, type med en gang egget har festet seg. Testet positivt sist 5 dager før forventet mens grunnet mistanker. Nå skal det også sies at mine graviditeter har vært over gjennomsnittet preget av tidlige bekkenplager og kvalme. Men det behøver ikke være slik for alle, og noen merker ikke noe i det hele tatt. Jo mensen kan faktisk bli forsinket hvis man er veldig stresset, det kan forstyrre syklusen. men så fint at du var gravid, får motet litt opp for meg hvertfall! Fort gjort å lete etter symptomer, men godt å høre andre som blir gravide uten de også gratulerer!
Lilla-dings Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 MENSEN blir ikke forsinket. Den er ca. 14 dager etter eggløsning. Lutealfasen er konstant hver måned. Men eggløsningen kan bli forsinket, og da blir mensen forsinket Har du hatt eggløsning, så kommer mensen også.
Lilla-dings Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Mensen er et resultat av et ubefruktet egg som støtes ut sammen med slimhinna. Dette utsettes ikke, uansett hvor mye du stresset. Er det syklustull, så er selve eggløsningen forsinket.
Nysgjerriga Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Stress kan påvirke hormonene, som igjen påvirker hele syklusen. Altså kan stress gjøre så mensen blir forsinket, altså hele syklusen med eggløsning og. http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/menstruasjonssyklus.php
Silfen Skrevet 23. april 2015 #13 Skrevet 23. april 2015 Stress kan påvirke hormonene, som igjen påvirker hele syklusen. Altså kan stress gjøre så mensen blir forsinket, altså hele syklusen med eggløsning og. http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/menstruasjonssyklus.php Igjen; EL kan bli forsinket. Ikke mensen. Ferdig arbeid.
Lilla-dings Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Mensen påfølger ALLTID (med mindre man er gravid) 14 dager etter eggløsning, varierer litt etter lutealfase da. Blir noe forsinket, er det eggløsningen. Mensen er en konsekvens av at et egg ikke ender i svangerskap, og du kan stresse så mye du gjerne vil, mensen blir ikke forsinket uansett. Lutealfasen er konstant, den samme, hver måned, stress eller ei!
Lilla-dings Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Igjen; EL kan bli forsinket. Ikke mensen. Ferdig arbeid. Takk!
Maleficenta Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 TS Da var testen tatt og den var positiv. Føler meg virkelig ikke gravid på noen som helst måte. Eneste jeg har fått er en kvise.. Oppdaterer her slik at andre kan se at det faktisk går an å være gravid uten et eneste symptom.. :-)Anonymous poster hash: 2250b...81e Gratulerer så mye
Maleficenta Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 Stress kan påvirke hormonene, som igjen påvirker hele syklusen. Altså kan stress gjøre så mensen blir forsinket, altså hele syklusen med eggløsning og. http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/menstruasjonssyklus.php Stress kan utsette eggløsningen da sikkert
appelsinjuice Skrevet 24. april 2015 #18 Skrevet 24. april 2015 Gratulerer! Anse deg selv som heldig som ikke har noen symptomer enda. Jeg blir totalt utmattet og må ligge rett ut på sofaen hver gang jeg er gravid (før IKM, det er sånn jeg skjønner jeg må ta en test )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå