AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Hei. Er ute etter ny bolig, men har aldri bodd i enebolig før, har 10 tommeltotter og ønsker derfor ikke å flytte inn i et oppussingsobjekt. Dog - ser stadig vekk ca 50 år gamle hus, hvor intet er gjort med taket. Og kikker nå på et konkret, hvor det er angitt at det er "skråtak tekket med papp", og at "kjøper bør påregne rehabilitering av taket". Hvilke kostnader bør jeg forvente hvis jeg må rehabilitere / bytte / fikse taket på et hus med ca 100 kvm grunnflate, og jeg vil sette ut hele jobben? Anonymous poster hash: cdf33...587
lykkelige.meg Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Hei. Er ute etter ny bolig, men har aldri bodd i enebolig før, har 10 tommeltotter og ønsker derfor ikke å flytte inn i et oppussingsobjekt. Dog - ser stadig vekk ca 50 år gamle hus, hvor intet er gjort med taket. Og kikker nå på et konkret, hvor det er angitt at det er "skråtak tekket med papp", og at "kjøper bør påregne rehabilitering av taket". Hvilke kostnader bør jeg forvente hvis jeg må rehabilitere / bytte / fikse taket på et hus med ca 100 kvm grunnflate, og jeg vil sette ut hele jobben?Anonymous poster hash: cdf33...587 Det enkleste du kan gjøre er å ringe et byggevareutsalg i ditt nærområde, da vil du kunne få en ca pris. Her vet jeg både xl-bygg og byggmakker kjører takkampanjer for tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå