AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 6 dager igjen til start, hvordan trener du frem til lørdagen og hva gjør du for å bygge overskudd? Slik har jeg planlagt min uke: Droppe alt av styrketrening. Løpe søn, man, ons. Gå turer tor. og fre. Ikke løpe mer enn 30 min økter. Kjøre stigningsløp for å få litt hastighet i kroppen. Legge løpingen til 17 tiden så kroppen blir vant til å løpe senere en vanlig(vanligvis trener jeg alltid på morningen). Drikke godt hele uken, spesielt mot slutten av uken. Være litt ekstra nøye med hva jeg spiser. Være litt ekstra lat, men ikke så lat at kroppen dovner. Skal sies at jeg trener 6 dager i uken til vanlig. Løper 5 dager i uken, styrke 4 dager i uken. Anonymous poster hash: 9ce7d...7b1 Anonymous poster hash: 9ce7d...7b1
Gjest Daenerys Skrevet 20. april 2015 #2 Skrevet 20. april 2015 Høres ut som en grei plan. Husk å karbe opp dagen før - spis gjerne et stort pastamåltid eller pizza. Spis massevis av karbohydrater så kroppen har noe å tære på. Drikk nok av vann dagene før, og selve dagen Tror du med fordel kan ta en liten intervalløkt f.eks mandag, og onsdag en veldig kort joggetur (3-5 km).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå