AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Jeg skal flytte og vil gjerne ha et flyttebyrå som kan flytte møblene mine til en billig penge. Siden jeg er student har jeg ikke så mange møbler, men jeg vil ha et byrå som kan hjelpe å bære tingene, ikke leie en bil og måtte kjøre selv + mase på alle vennene mine om å bære. Flyttingen er innenfor Bergen by. Noen som har tips? Jeg har kontaktet studbud, men de er under omorganisering, og Bergen flytteservice, men de svarer ikke på forespørselen min. Anonymous poster hash: 407b3...070
MalloryK Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 (endret) Ikke bruk Smart Miljøservice ihverfall. De ødela masse av tingene mine, og etterlot 2 svære hull i taket på soverommet. Det var nok en grunn til at de var billig ja Endret 19. april 2015 av MalloryK
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Styr unna L + tre bokstaver. Tror ikke det er lov med navn her? Google, firmanavnene, flere har vært i medias søkelys pga. Flyttegods som forsvinner, blir skadet og annet tull. Sikre deg og om forsikring, egenandel og skriftlig kontrakt om oppdraget, med pris m.m. Kan du bære deg til gatedør selv, er det og mulig å bruke budekspress/varetaxi.Anonymous poster hash: 53713...dac 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Takk for tips dere! Visste ikke at det ikke var lov med navn her. Nå har jeg søkt rundt og kontaktet tre ulike, de virket ganske profesjonelle og to av de har forsikring med tror jeg. Får se hvilket pristilbud de gir og hvordan kontrakten/forsikringen er før jeg bestemmer meg Anonymous poster hash: 407b3...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå