Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 23. august 2004 #1 Del Skrevet 23. august 2004 Må man betale for etterjustering av briller hos optiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. august 2004 #2 Del Skrevet 23. august 2004 Hva tenker du på da? Selve stengene? Jeg får det ihvertfall gratis hos min optiker på Brilleland. Sånne nesegreier byttet de gratis også. Sambo måtte betale 60 kr hos Interoptik for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. august 2004 #3 Del Skrevet 23. august 2004 Mannen min får iallefall justert de gratis hos optikeren han kjøpte de hos! Tror da det er vanlig! Klems Charmina 80 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Dersom du går der du har kjøpt brillene så skulle jeg tro det ikke kostet noe. Jeg har aldri betalt for justering, men så kjenner optikeren meg da siden jeg har brukt den samme i maaange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 Ville undre meg at de tar betalt. etter en tids bruk er det ofte nødvendig med justering. vi betaler så mye fr briller, så det skulle bare mngle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 26. august 2004 #6 Del Skrevet 26. august 2004 Dette bør være en del av servicen.., det tar dem 2 min å justere og rette osv. Krogh Optikk som jeg bruker, tar ikke betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 27. august 2004 #7 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har vært innom en 3-4 forskjellige optikere for å få justert brillene mine. Ikke har jeg kjøpt dem der, men betalte likevel ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2004 #8 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har vært innom en 3-4 forskjellige optikere for å få justert brillene mine. Ikke har jeg kjøpt dem der' date=' men betalte likevel ingenting.[/quote'] Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå