Puny Skrevet 6. mai 2015 #61 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg liker Kristin, men begynner å bli lei at hun og Dennis er i tottene på hverandre hele tiden. De var jo det i hele forrige episode og Dennis var dritt lei. Jeg synes Kristin kan bli litt too much noen ganger. Huff jeg syntes dette er veldig klæint å se på. Fremstår veldig oppsatt og uekte. Tror de 'krangler for kamera' for å ha noe 'interessant' å komme med, og de er ikke SÅ gode skuespillere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mai 2015 #62 Del Skrevet 8. mai 2015 Huff jeg syntes dette er veldig klæint å se på. Fremstår veldig oppsatt og uekte. Tror de 'krangler for kamera' for å ha noe 'interessant' å komme med, og de er ikke SÅ gode skuespillere... Jeg fikk mer inntrykk av at veranda-seansen var mer satt opp for kameraet sin del, enn at det var et ekte påfunn hun hadde kommet med uten kamera til stede, men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mai 2015 #63 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke at TV-folka gjør noe særlig for å fordele sendetiden likt mellom de ulike deltagerne gjennom hvert program. Og akkurat det forstår jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mai 2015 #64 Del Skrevet 8. mai 2015 Er litt lei av Marna egentlig. Synes Ørjan tar litt for mye styring, er jo ikke han som er blogger Sånn går det vel når man kaller seg for xx-frue i stedet for å ta et bloggnavn som fokuserer på en selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 8. mai 2015 #65 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke at TV-folka gjør noe særlig for å fordele sendetiden likt mellom de ulike deltagerne gjennom hvert program. Og akkurat det forstår jeg ikke. Nei, når har vi jo så vidt sett Anna. Og det er så sinnsykt mye Sophie! Jeg orker ikke all den klagingen, og jeg forstår ikke at folk faktisk kan synes det er spennende å sitte og se på at hun gråter i en bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 8. mai 2015 #66 Del Skrevet 8. mai 2015 Nei, når har vi jo så vidt sett Anna. Og det er så sinnsykt mye Sophie! Jeg orker ikke all den klagingen, og jeg forstår ikke at folk faktisk kan synes det er spennende å sitte og se på at hun gråter i en bil. Så vi anna i det hele tatt denne uken? Sophie Elise virker til og ha verdens dårligste selvbilde. Men jeg liker typen hennes da, han virker som en skikkelig gutt, mye kloke ord. Ser hun krøker seg sammen og skjuler munnen når han klemmer henne også, og hun kan ikke vise seg uten sminke forann han?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 8. mai 2015 #67 Del Skrevet 8. mai 2015 Så vi anna i det hele tatt denne uken? Sophie Elise virker til og ha verdens dårligste selvbilde. Men jeg liker typen hennes da, han virker som en skikkelig gutt, mye kloke ord. Ser hun krøker seg sammen og skjuler munnen når han klemmer henne også, og hun kan ikke vise seg uten sminke forann han?? Er hun ikke fremdeles sammen med guttungen som mente at stygge folk burde holde seg borte fra utelivet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 8. mai 2015 #68 Del Skrevet 8. mai 2015 Nei, når har vi jo så vidt sett Anna. Og det er så sinnsykt mye Sophie! Jeg orker ikke all den klagingen, og jeg forstår ikke at folk faktisk kan synes det er spennende å sitte og se på at hun gråter i en bil. Så enig. Jeg er dritt lei SE og det bare klaging i hver episode. Trist hun har så dårlig selvtillit, men kjedelig å se og høre om det i lengden. Var egentlige lei av henne etter sesong 2. Jeg skulle ønske hun ikke var så oversminket hele tiden. Jeg har sett bilder av henne med naturlig sminke og hun er mye penere da. Hun trenger ikke all den sminken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 8. mai 2015 #69 Del Skrevet 8. mai 2015 Er hun ikke fremdeles sammen med guttungen som mente at stygge folk burde holde seg borte fra utelivet? Det vel folk som var overvektige som burde holde unna stranden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 8. mai 2015 #70 Del Skrevet 8. mai 2015 Så enig. Jeg er dritt lei SE og det bare klaging i hver episode. Trist hun har så dårlig selvtillit, men kjedelig å se og høre om det i lengden. Var egentlige lei av henne etter sesong 2. Jeg skulle ønske hun ikke var så oversminket hele tiden. Jeg har sett bilder av henne med naturlig sminke og hun er mye penere da. Hun trenger ikke all den sminken Også må hun jo egentlig forstå at huden hennes ikke blir bedre hvis hun sminker seg til og med før hun legger seg! Synes litt synd på henne, det må være ille å ha så dårlig selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 8. mai 2015 #71 Del Skrevet 8. mai 2015 Det vel folk som var overvektige som burde holde unna stranden tror jeg. Kanskje i tillegg til kommentaren om at stygge folk ikke hadde noe på byen å gjøre. Reflektert er det siste ordet som slår meg når jeg tenker på Robin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 8. mai 2015 #72 Del Skrevet 8. mai 2015 Kanskje i tillegg til kommentaren om at stygge folk ikke hadde noe på byen å gjøre. Reflektert er det siste ordet som slår meg når jeg tenker på Robin. Robin sa vel i ettertid at det bare var tull og ville provosere, men utrolig unødvendig sagt av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 8. mai 2015 #73 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg forstår godt at SE ikke ønsker å vise seg uten sminke, hun la nettopp ut et bilde på bloggen sin av hvordan huden hennes ser ut uten sminke og den var full av acne. Når jeg var plaget med kviser i hele huden dynka jeg hodet mitt nedi alt for mye sminke jeg også. Men den konstante klagingen hennes går meg på nervene, dialekten hennes forverrer det hele, tror ikke hun hadde hørtes så negativ ut hvis hun hadde hatt østlandsdialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 8. mai 2015 #74 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg forstår godt at SE ikke ønsker å vise seg uten sminke, hun la nettopp ut et bilde på bloggen sin av hvordan huden hennes ser ut uten sminke og den var full av acne. Når jeg var plaget med kviser i hele huden dynka jeg hodet mitt nedi alt for mye sminke jeg også. Men den konstante klagingen hennes går meg på nervene, dialekten hennes forverrer det hele, tror ikke hun hadde hørtes så negativ ut hvis hun hadde hatt østlandsdialekt. Ja det kan jeg forstå, men at hun ikke tør å vise seg uten sminke foran sin egen kjæreste (har ikke de vært sammen i 1 år snart?) Å må sove med sminke og sminke seg før han våkner er bare trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 8. mai 2015 #75 Del Skrevet 8. mai 2015 Ja det med sminke om natta forstår heller ikke jeg, typen min har sett meg sminkefri siden første gangen vi våknet opp sammen bakfulle og flaue. Men SE virker på meg yngre i topplokket enn alderen skulle tilsi. Å tørre å vise seg uten sminke, med alle urenheter man måtte ha er noe man gjør når man er voksen nok til å like seg selv som man er, og drite i om man har kviser eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 8. mai 2015 #76 Del Skrevet 8. mai 2015 Åhh💓 Likte Robin MYE bedre etter den siste episoden!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 8. mai 2015 #77 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg forstår godt at SE ikke ønsker å vise seg uten sminke, hun la nettopp ut et bilde på bloggen sin av hvordan huden hennes ser ut uten sminke og den var full av acne. Når jeg var plaget med kviser i hele huden dynka jeg hodet mitt nedi alt for mye sminke jeg også.Men den konstante klagingen hennes går meg på nervene, dialekten hennes forverrer det hele, tror ikke hun hadde hørtes så negativ ut hvis hun hadde hatt østlandsdialekt. Enig i at det er mye klaging, samtidig som jeg syntes hun er den som fremstår mest "ekte" av dem, kanskje med Marna på en god 2. plass. Men Kristin og Anna virker veldig lite oppritige i sin fremtoning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 8. mai 2015 #78 Del Skrevet 8. mai 2015 Åhh Likte Robin MYE bedre etter den siste episoden!! enig, han har gjort en utrolig dårlig figur før, men i denne episoden syntes jeg han glitret til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mai 2015 #79 Del Skrevet 8. mai 2015 Åhh Likte Robin MYE bedre etter den siste episoden!! La meg gjette; var det utsagnet hans til speilbildet sitt som gjorde susen? (Sorry, klarte ikke å la være).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. mai 2015 #80 Del Skrevet 8. mai 2015 Ja det med sminke om natta forstår heller ikke jeg, typen min har sett meg sminkefri siden første gangen vi våknet opp sammen bakfulle og flaue. Men SE virker på meg yngre i topplokket enn alderen skulle tilsi. Å tørre å vise seg uten sminke, med alle urenheter man måtte ha er noe man gjør når man er voksen nok til å like seg selv som man er, og drite i om man har kviser eller ikke. Vel, da vet du åpenbart ikke åssen det er å ha så dårlig selvbilde. Jeg går sjeldent med sminke, men jeg får lyst til å gråte hver gang noen ser på meg. Så fort noen ser på meg, om så bare for et sekund og samme hvem det er snakk om, så har hodet mitt allerede kommet opp med en lang liste over ting jeg da blir overbevist om at de tenker om meg. Jeg vil omtrent ikke gå ut av døra, i frykt om hva folk tenker om meg når de ser meg. Det har ingenting med å være voksen å gjøre, det er dessverre noe som kan skje uavhengig av hvilken alder man er i. For SE blir sminken som en maske, en måte å holde verden litt på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg