Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Synes det er rart SE klager over at alle bare bryr seg om kroppen og utseende hennes, men det er ikke rart det. Altså før hun ble 19-20 hadde hun rukket å fått nye pupper, operert nesen, restylane og botox her og der. Jeg forstår jo at hun blir en del diskutert på det området. Hun har forandra seg mye i ansiktet.

Jeg forstår henne på en måte. Må være frustrerende at utseendet hennes alltid er hovedfokus, uansett hva hun gjør, men f.eks. i intervjuet med God Morgen Norge forstår jeg ikke at hun klager hvis det i tillegg ble stilt spørsmål rundt låta og den var hovedfokus. Nå har ikke jeg sett intervjuet, vel å merke, så jeg vet ikke hva det ble kastet mest lys på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår henne på en måte. Må være frustrerende at utseendet hennes alltid er hovedfokus, uansett hva hun gjør, men f.eks. i intervjuet med God Morgen Norge forstår jeg ikke at hun klager hvis det i tillegg ble stilt spørsmål rundt låta og den var hovedfokus. Nå har ikke jeg sett intervjuet, vel å merke, så jeg vet ikke hva det ble kastet mest lys på.

Joda, ser den. Når man er så opptatt av utseende som det hun er og fikser på ting, så kommer alle til å snakke om det. Det følger litt med når man er kjendis dessverre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... Jeg savner Eirin. Hun er så nydelig! Sophie Elise er jeg litt lei av, men det er mest fordi hun har vært med i alle sesongene og det er liksom alltid det samme med henne, kropp, kropp og kropp.

Går det an å savne Eirin, virkelig? Ja hun er nydelig, men det er alt det er å si om henne. jeg fikk akutt narkolepsi hver gang hun var på skjermen. Hun hadde to temaer hun snakket om, spiseforstyrrelsene eller mobbingen, trist det altså, men hun nevnte det sånn ca. 14 ganger per episode. Zzzzzzz

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Marna men dumt at hun føler hun MÅ ha botox. Hun er jo fortsatt ung og vakker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Marna men dumt at hun føler hun MÅ ha botox. Hun er jo fortsatt ung og vakker :)

Jaa, hun er så skjønn. Men den akupunkturen virket smart, da. Ble nesten litt inspirert :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å savne Eirin, virkelig? Ja hun er nydelig, men det er alt det er å si om henne. jeg fikk akutt narkolepsi hver gang hun var på skjermen. Hun hadde to temaer hun snakket om, spiseforstyrrelsene eller mobbingen, trist det altså, men hun nevnte det sånn ca. 14 ganger per episode. Zzzzzzz

Ja Gud hun var kjedelig! Hun gjorde i henting spennende, og sa ingenting interessant. Pen jente altså, men veldig intetsigende...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virka som anna er veeldig opptatt av å ligge på 1.plass på blogglisten og å tjene mest mulig på bloggen i dagens episode av bloggerne :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka som anna er veeldig opptatt av å ligge på 1.plass på blogglisten og å tjene mest mulig på bloggen i dagens episode av bloggerne :P

Jeg er enig. Det fremsto slik for meg også..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Call the police! Folk vil gjøre det best mulig på jobben, å tjene mest mulig penger :sjokkert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Call the police! Folk vil gjøre det best mulig på jobben, å tjene mest mulig penger :sjokkert:

Ikke sant, det er jo jobben dems, er jo naturlig at man vil gjøre det best mulig. Ser ikke problemet med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ha ha, jeg er også sånn, går inn i lønnsforhandlinger på jobben og krever mindre enn det jeg har, nei jeg gjør ikke det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

SE fikk veldig lite tv tid i forrige episode. Det er veldig uvanlig.

Jeg begynner å like Anna mer og mer jeg :) Hun virker som en god mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg er også sånn, går inn i lønnsforhandlinger på jobben og krever mindre enn det jeg har, nei jeg gjør ikke det.

Var ikke det det var snakk om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SE fikk veldig lite tv tid i forrige episode. Det er veldig uvanlig.

Jeg begynner å like Anna mer og mer jeg :) Hun virker som en god mor.

Syntes så synd på henne på den bok-greia! Liker henne bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Marna veldig godt i begynnelsen, morsom og jordnær. Men nå, er hun så opptatt av den "kjendis statusen" hun har fått og skal være morsom og gæren hele tiden.. Virker litt for oppmerksomhetssyk for min smak. Dere som har snapen hennes, vet vel hva jeg snakker om. Her legge hun ut hver en minste detalj om hvordan ungen ligger å sover til hvilken tallerken hun har maten på. Men men, det er jo sånn bloggere er. Hun er fremdeles den beste av alle som er med :laugh:

Må legge til at jeg er enig i at Kristin kan virke litt tåpelig mange ganger.. Det er sånn :klaske::klo: Hun sier og gjør så mye dumt sammen med Dennis. De prøver FOR hardt å være morsomme og "sure" på hverandre.
Men men.. det er ikke noe vondt i henne hvertfall..

Likte Eirin Kristiansen og savner ikke Suzanne.. Spolte forbi hver gang..Zzzz..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i at marnA viser så mye på snap? Hun har ofte mange bilder fra en hendelse og fremstiller ofte situSjoner på en morsom måte, men det rr jo ikke på langt nær en full dokumentasjon av dagen hennes. Idag har vi sett et god-morgen bilde og deretter en god del om hagemøbler. :)

Jeg er mer "bekymret" over all den umerka reklamen som bloggerne snaper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes så synd på henne på den bok-greia! Liker henne bedre og bedre :)

Hvorfor var det synd på henne?

Veldig til klagi g på at hun ikke hadde bleier og melk når kofferten ikke kom fram. Som om det ikke selges melk og bleier i Oslo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kristin, men begynner å bli lei at hun og Dennis er i tottene på hverandre hele tiden. De var jo det i hele forrige episode og Dennis var dritt lei. Jeg synes Kristin kan bli litt too much noen ganger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det synd på henne?

Veldig til klagi g på at hun ikke hadde bleier og melk når kofferten ikke kom fram. Som om det ikke selges melk og bleier i Oslo.

Fordi hun følte hun ikke kunne gå bort til de andre og snakke med dem. Hun ble sittende litt alene og det så så fælt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Fordi hun følte hun ikke kunne gå bort til de andre og snakke med dem. Hun ble sittende litt alene og det så så fælt ut

Enig. Hun sa hun ikke kjente noen og følte seg utilpass. Kjenner godt til den følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...