Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Ah. Men argumentet står fortsatt: hva i alle dager trenger hun alle de pengene til?

Var akkurat det jeg stusset så på. Hun sa hun fikk mye gratis. Skjønner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremeg89

Var akkurat det jeg stusset så på. Hun sa hun fikk mye gratis. Skjønner ikke.

Taxi turer til posten og tilbake. Kjøper så å si alt mat ute, hotell opphold "for å kunne stå opp tidlig" går lett litt penger der gitt!

Så tror jeg hun betaler det meste for Robin ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Taxi turer til posten og tilbake. Kjøper så å si alt mat ute, hotell opphold "for å kunne stå opp tidlig" går lett litt penger der gitt!

Så tror jeg hun betaler det meste for Robin ..

Å taxi turer for å lete etter laderen sin :fnise:

Men hun kan umulig svi av så mye penger hver måned? :sjokkert: Er jo dobbelt så mye i hva jeg får i lønn.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Å taxi turer for å lete etter laderen sin :fnise:

Men hun kan umulig svi av så mye penger hver måned? :sjokkert: Er jo dobbelt så mye i hva jeg får i lønn.

Det burde ikke være mulig nei!

Laderen ja :fnise:

Tror ikke hun er klar over hvor luksus forbruk hun har..

Hadde likt å sett henne leve på 15-20.000 i et år :P (uten sponsing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det var vel SE hun mente, men samme greia. De er jo nesten like gamle.

Det er jo ikke det samme det, når Anna har to barn og SE ikke har barn! Det blir feil å synse om deres budsjett sammen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin er jo så herlig :) skikkelig gladgutt!

Anna bør fikse på sminken Sin og brynene.... er ganske.......fælt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke det samme det, når Anna har to barn og SE ikke har barn! Det blir feil å synse om deres budsjett sammen da!

Det er uansett unødvendig å ta ut 40-50 000! kr i måneden selv om har 2 barn. Ikke skjønner jeg hva hun skal med så mye I måneden? :klo: Hun har jo sagt hun er flink til å spare og prøver å ikke sløse for mye. Hmm.

Hun er sikkert glad i dyr, men vil ikke si hun er en dyreforkjemper og venn. Hun har skaffet seg 3 dyr som hun bare har gitt til foreldrene for hun har ikke hatt tid til å ha de. Sa i forrige episode hun ville ha en ny hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i forrige episode hadde SE på seg en Sveajakke. Ekte pels på den jakken der, så dyrevenn og dyrevenn fru Blom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i forrige episode hadde SE på seg en Sveajakke. Ekte pels på den jakken der, så dyrevenn og dyrevenn fru Blom.

De modellene som har kommet de siste årene er vel med fuskepels?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er uansett unødvendig å ta ut 40-50 000! kr i måneden selv om har 2 barn. Ikke skjønner jeg hva hun skal med så mye I måneden? :klo: Hun har jo sagt hun er flink til å spare og prøver å ikke sløse for mye. Hmm.

Hun er sikkert glad i dyr, men vil ikke si hun er en dyreforkjemper og venn. Hun har skaffet seg 3 dyr som hun bare har gitt til foreldrene for hun har ikke hatt tid til å ha de. Sa i forrige episode hun ville ha en ny hund.

Jeg tror nok at disse to bloggerne fort tjener opp mot 70 000 kr i måneden, så jeg tror likevel de fort kan spare ca. 20 000 kr i mnd selv om de tar ut 50 000 etter hva jeg har hørt/lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at disse to bloggerne fort tjener opp mot 70 000 kr i måneden, så jeg tror likevel de fort kan spare ca. 20 000 kr i mnd selv om de tar ut 50 000 etter hva jeg har hørt/lest.

De største bloggerne har langt mer enn 70.000 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

De største bloggerne har langt mer enn 70.000 i mnd.

Det er vel snakk 100 000 minst. Kanskje mer å.

Absolutt godt mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De modellene som har kommet de siste årene er vel med fuskepels?

Ja det har de, men hun har selv skrevet på bloggen at det er ekte pels og at jakken er lånt av en venninne da hun var i Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not so much, dessverre.

Forskjellen på svea og Canada goose for eks, er at svea faktisk bruker pels som er skaffet på en human og fin måte. Dette har de sertifikater og gode beviser på også! :)

Mener også at de har en modell som er fuskepels. Husker ikke hvilken, men en av de mest populære er ikke riktig pels! Hilsen en som var på storjakt etter en god jakke i vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt jeg også nå og det stemmer at Svea har jakker med fuskepels. Kom i fjor ser det ut som på den ene modellen deres. Veldig bra, Svea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...