Gå til innhold

Bloggerne 4

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Åhh💓 Likte Robin MYE bedre etter den siste episoden!!

Det var dette jeg mente.. Han sa veldig mange fine ord til Sophie. Nå vet ikke jeg hva han har sagt tidligere, men det han gav uttrykk for nå likte jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, da vet du åpenbart ikke åssen det er å ha så dårlig selvbilde. Jeg går sjeldent med sminke, men jeg får lyst til å gråte hver gang noen ser på meg. Så fort noen ser på meg, om så bare for et sekund og samme hvem det er snakk om, så har hodet mitt allerede kommet opp med en lang liste over ting jeg da blir overbevist om at de tenker om meg. Jeg vil omtrent ikke gå ut av døra, i frykt om hva folk tenker om meg når de ser meg. Det har ingenting med å være voksen å gjøre, det er dessverre noe som kan skje uavhengig av hvilken alder man er i. For SE blir sminken som en maske, en måte å holde verden litt på avstand.

Da tenker jeg SE har valgt feil yrke... :glare:

Endret av Speedmaster
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig i det Robin sa. At hvis du overhodet ikke takler kritikk og går ned i kjelleren hver gang du får kritikk, så bør du legge ned bloggen. Er du topp blogger og kjendis, så kommer du til å få kritikk og drittslenging. Dessverre. Selvfølgelig er det lov å bli lei seg. Ikke noe galt med det, men ikke bra når du sitter å griner og blir hele tiden helt fra deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg SE har valgt feil yrke... :glare:

Vel, nå var det ikke det som det var snakk om nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin og Dennis sitt forhold kan jo ikke være sunt? Hvis det er sånn de fremstiller det på bloggerne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå var det ikke det som det var snakk om nå.

Ikke ta den tonen.

Det var 100% relevant til det vi snakket om. Dersom hun har så store selvtillitsproblemer bør hun jobbe med å begrense de gangene hun setter seg i situasjoner hvor dette er et problem.

Å ikke brette ut livet sitt for titusener av mennesker hver dag er en god start.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta den tonen.

Det var 100% relevant til det vi snakket om. Dersom hun har så store selvtillitsproblemer bør hun jobbe med å begrense de gangene hun setter seg i situasjoner hvor dette er et problem.

Å ikke brette ut livet sitt for titusener av mennesker hver dag er en god start.

Har ikke noen tone jeg, men det har du.

Det jeg kommenterte på var om det at ho ikke viste seg uten sminke til Robin - Det har ingenting med bloggen å gjøre.

At det å brette ut livet sitt er en dårlig idé, er jeg til dels enig i, men jeg tenker også hver sin smak. Men at ho fortjener masse dritt bare fordi ho går en blogg, er jeg totalt uenig i

Ho blogger om sitt liv,og snakker ikke stygt om noen - Hva sier det da, om de som gjør dwt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen tone jeg, men det har du.

Det jeg kommenterte på var om det at ho ikke viste seg uten sminke til Robin - Det har ingenting med bloggen å gjøre.

At det å brette ut livet sitt er en dårlig idé, er jeg til dels enig i, men jeg tenker også hver sin smak. Men at ho fortjener masse dritt bare fordi ho går en blogg, er jeg totalt uenig i

Ho blogger om sitt liv,og snakker ikke stygt om noen - Hva sier det da, om de som gjør dwt?

Den er grei, da forstår jeg hva du mener.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er Kristin og Dennis og all den kranglingen! :roll:

Syns det var slemt av Robin å si at folk hadde stygge klær på seg mens de satt på den sykkelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg likte de forrige sesong, men nå er det bare krangling og det er så irriterende! Setter på mute når de dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som kranlingen til Dennis og Kristin er skuespill? Det virker veldig tilgjort, men er det sånn de krangler hver gang så forstår jeg at de går i parterapi :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som kranlingen til Dennis og Kristin er skuespill? Det virker veldig tilgjort, men er det sånn de krangler hver gang så forstår jeg at de går i parterapi :)

Men hvorfor skulle de gått i parterapi hvis det bare er skuespill? Jeg håper egentlig at alt bare er et spill for galleriet, det kan jo ikke være et sunt forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle de gått i parterapi hvis det bare er skuespill? Jeg håper egentlig at alt bare er et spill for galleriet, det kan jo ikke være et sunt forhold!

For dramaets del selvfølgelig! Hvis de virkelig hadde problemer i parforholdet så hadde de selvsagt ikke tatt med kameraet inn til psykologen sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Og ikke spesielt godt skuespill heller. Hun fremstår lite oppriktig og ekte, virker som alt er skuespill for å fremstå interessant. Det er helt sikkert masse kunstige sener hos de andre også, men de fremstår mer ekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kristin og Dennis sitt forhold kan jo ikke være sunt? Hvis det er sånn de fremstiller det på bloggerne..

Håper ikke bare det kommer til å dreie seg om krangling mellom dem når vi ser dem på skjermen fremover i alle fall. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Herregud så lei jeg er Kristin og Dennis og all den kranglingen! :roll:

Syns det var slemt av Robin å si at folk hadde stygge klær på seg mens de satt på den sykkelen..

Han har jo som regel minst en dum replikk per episode mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For dramaets del selvfølgelig! Hvis de virkelig hadde problemer i parforholdet så hadde de selvsagt ikke tatt med kameraet inn til psykologen sin.

Det er mange som tar med seg kamerateamet når de skal til partearapi. Det har jeg opplevd i flere realityprogram. Mener du på at alt bare er skuespill?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som tar med seg kamerateamet når de skal til partearapi. Det har jeg opplevd i flere realityprogram. Mener du på at alt bare er skuespill?

selvfølgelig, reality er mye skuespill og oppsatte sener. Bare se på the hills for eksempel, i ettertid har jo Brody Jenner innrømmet at han og Lauren aldri hadde noe forhold... Det er skuespill, blandet med litt virkelighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Kristin og Dennis skuespiller. Det er nok flere enn dere tror som har det slik. Kristin har litt av et temperament og liker at ting blir gjort på hennes måte, og når Dennis er litt careface til mange ting, så skjønner jeg at de krangler en del.

Det virker jo ikke kjempealvorlig, men psykologen sa jo at det ikke kommer til å være like morsomt om 15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Kristin og Dennis skuespiller. Det er nok flere enn dere tror som har det slik. Kristin har litt av et temperament og liker at ting blir gjort på hennes måte, og når Dennis er litt careface til mange ting, så skjønner jeg at de krangler en del.

Det virker jo ikke kjempealvorlig, men psykologen sa jo at det ikke kommer til å være like morsomt om 15 år.

Joda, kan godt hende problemene deres er reelle, at kristin er hissig, dennis er slapp... Men det virker så overdrevent i serien, så påtatt og iscenesatt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...