Gå til innhold

Er knestrømper hot i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å kle meg ganske sporty om sommeren, litt korte shortser, gjerne en lett overtrekksjakke type adidas firebird for eksempel, og knelange tubesokker, enten klassiske hvite med striper fra adidas eller champion, eller mer fargerike utgaver. Bruker nike eller adidas high tops til. Har gått slik om sommeren (ikke alle dager naturligvis) i noen år, og får mange komplimenter fra gutta, men i fjor leste jeg at knestrømper var inn. Men jeg så nesten ingen andre med knestrømper. Nå må jeg for det meste kjøpe mine på ebay, knapt noen butikk i Oslo som har det jeg ser etter, men jeg så noen som gikk slik i fjor. Det skulle egentlig være svært så moteriktig i fjor, eller henger folk bare etter, som vanlig, og det dukker opp i år? Jeg går nå slik uansett.

Anonymous poster hash: a14b7...e73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også slik uansett, synes det er kult jeg :) Jeg bruker sorte da, liker å bruke det til skaterskjørt.

AnonymBruker
Skrevet

Kjørte forbi en kar i dag som gikk med sorte knestrømpet til en khaki shorts og rutete skjorte. Så litt 30-talls ut. Men slett ikke ille.

Anonymous poster hash: 50dae...75a

Skrevet

Jeg håper ikke dere bruker nylonknestrømper. Det er vel det minst pirrende som fins!

AnonymBruker
Skrevet

Hillsionly-2015-1-Pair-Sexy-Cotton-Over-

Sånne?

Anonymous poster hash: 771e8...fcd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg skrev over bruker jeg i bomull. Klassiske hvite tubesokker med striper, har noen med tre striper fra et firma som heter Wigwam tror jeg, og har noen fra adidas med enten sorte, og røde striper eller grå og sorte, samt noen fra champion med fire striper i rødt, eller mørkeblått. Har også noen fra nike med burgunder merke, ellers hvite. Men har også forskjellige striper, noen er røde og blå stripete hele veien, noen er grå og sortstripete hele veien, har mørkegrønne med striper, svarte med gule og hvite striper øverst og enda flere. Har også noen kjempelange fra American Apparel med tre striper, de er like lange som bena mine. Skoene er litt store siden de er kjøpt på ebay og jeg var litt usikker på størrelsen, så jeg bruker et par vanlige sokker under vanligvis.

Har også brukt de knelange fra American Apparel dratt opp på lårene med vanlige tubesokker eller et par til fra American Apparel dratt til knærne utenpå om det er hakket for kaldt til bare lår.

Anonymous poster hash: a14b7...e73
AnonymBruker
Skrevet

chuckbass150708.jpg

givenchy1.jpg

acronym]

Anonymous poster hash: 50dae...75a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...