AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Kjøpte denne masken fra Origins etter at jeg hadde lest mye bra om den både er inne og andre steder, men må si at jeg er litt misfornøyd. Dette er åpenbart ikke en maske en kan ta på i et tyyykt lag som jeg gjorde første kvelden, da ble huden fryktelig klissete og den var fortsatt det neste morgen også. I går forsøkte jeg med et så tynt lag som mulig, men på huden min ble den likevel klissete! Jeg skjønner ikke om det er huden min eller masken, men om det er huden min, hva i alle dager kan jeg da forsøke? Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
Tigerstaden Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Jeg virkelig elsker den masken, og den trekker kjempegodt inn i huden min over natten. Og jeg smører på et tykt lag. Kanskje du ikke har dehydrert hud?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Jeg virkelig elsker den masken, og den trekker kjempegodt inn i huden min over natten. Og jeg smører på et tykt lag. Kanskje du ikke har dehydrert hud? Det er det jeg har forsøkt å finne ut av lenge, om jeg har dehydrert hud eller om jeg har tørr hud... Kjøpte meg f.eks to ulike dagkremer hvor den ene skulle passe dehydrert hud, og den andre tørr hud, men merket ingen klar "forskjell" som kunne hjelpe meg med å komme til noen konklusjon på hva huden min trenger. Jeg sliter i alle fall med hud som flasser lett, så helst må jeg ha en krem jeg kan pøse på med om nettene... På dagtid blir jeg lett blank, og føler at ingen dagkremer virkelig synker inn i huden min. De fleste kan jo påføre en dagkrem, vente 20 minutter og så er huden deres ganske matt, men min forblir småblank til jeg tar sminke på, og også da må jeg en gang utover dagen ta på litt mattende pudder fordi huden blir blank. Trenger å finne en tykk krem jeg kan bruke som nattkrem, og føler jeg har prøvd ganske mye nå! Føler det er vanskelig å finne ansiktsmasker for tørr hud. Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
skruf Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Jeg er veldig glad i den masken og bruker den flere ganger i uken. Men, jeg smører aldri et tykt lag. Jeg bruker litt mere mengde enn når jeg bruker dagkrem og masserer godt inn. Legger gjerne litt ekstra på de partiene jeg sliter mest med som kinnbein og panne. Det mest ultimate synes jeg er å peele ansiktet først, bruker lunkent vann og peelingkrem, klapper huden tørr og masserer inn masken.
Djungelvrål Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Jeg syns ikke den er klissete. Jeg har tom. brukt den på dagen under sminke. Man trenger ikke bruke et tykt lag om natten. Det ender bare opp på puta likevel.
franik3 Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 jeg likte heller ikke Origins masken noe særlig godt. Kjøpte Clarins Hydraquench Cream-Mask og syns den funker mye bedre! Lukter ikke like godt som den fra Origins, men huden absorberer den kjapt og det føles behagelig istedenfor å ha den hinnen av klissete krem som aldri trekker ordentlig inn fra Origins masken
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Den er elendig for kombinert hud iallefall Anonymous poster hash: cbf3e...b2c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #8 Skrevet 21. april 2015 Prøv med ansiktsolje istedet? Anonymous poster hash: 4c26f...e40
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #9 Skrevet 21. april 2015 Prøv med ansiktsolje istedet? Anonymous poster hash: 4c26f...e40 Det finnes jo mange ansiktsoljer, hvilken er det du mener jeg bør forsøke? Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #10 Skrevet 21. april 2015 Det finnes jo mange ansiktsoljer, hvilken er det du mener jeg bør forsøke?Anonymous poster hash: 05d2d...2c5 Jeg bruker denne: http://www.vita.no/clarins-oil-face-treatment-oil-blue-orchid?gclid=CNiT3suEiMUCFeH3cgodb4QA9w&gclsrc=aw.ds Mener selv at jeg har dehydrert hud, med mild acne. Bruker den 3 ganger i uka, etter rens, før fuktighetskrem. Også dobbeltrenser jeg med to forskjellige rens (en balm for å fjerne sminke, og en rens med leire for å rense huden), og bruker fuktighetsgivende toner 2 ganger i uka. Anonymous poster hash: 4c26f...e40 1
Tigerstaden Skrevet 21. april 2015 #11 Skrevet 21. april 2015 Den oljen fra Clarins er skikkelig god :D
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #12 Skrevet 21. april 2015 Jeg bruker denne: http://www.vita.no/clarins-oil-face-treatment-oil-blue-orchid?gclid=CNiT3suEiMUCFeH3cgodb4QA9w&gclsrc=aw.ds Mener selv at jeg har dehydrert hud, med mild acne. Bruker den 3 ganger i uka, etter rens, før fuktighetskrem. Også dobbeltrenser jeg med to forskjellige rens (en balm for å fjerne sminke, og en rens med leire for å rense huden), og bruker fuktighetsgivende toner 2 ganger i uka. Anonymous poster hash: 4c26f...e40 Takk for svar, men masken fra Origins er jo nettopp også for dehydrert hud den også, og når den ikke passer for meg i det hele tatt, har jeg trolig mer tørr-hud, og da tviler jeg på at oljen du nevner her (som ut fra det du sier passer for dehydrert hud) neppe passer for meg heller... Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Takk for svar, men masken fra Origins er jo nettopp også for dehydrert hud den også, og når den ikke passer for meg i det hele tatt, har jeg trolig mer tørr-hud, og da tviler jeg på at oljen du nevner her (som ut fra det du sier passer for dehydrert hud) neppe passer for meg heller...Anonymous poster hash: 05d2d...2c5 Jeg tror ansiktsolje passer fint for de fleste hudtyper. Har selv prøvd masker fra Origins som jeg syns var ganske dårlige. Men kanskje du kan ta deg en tur til hudpleier? Vet ikke hvor du bor, men WahWah i Oslo er kjent for å være dyktige. Anonymous poster hash: 4c26f...e40
Mona26 Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Jeg opplever den også som ganske fet. Men jeg har tørr, dehydret hud så for meg er det ypperlig
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Jeg opplever den også som ganske fet. Men jeg har tørr, dehydret hud så for meg er det ypperlig TS her, på meg er ikke masken direkte fet... den er mer klissete. Så den funker for deg også, og du har både tørr og dehhydrert hud? Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
Alethia Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 Åh, jeg som hadde vurdert å kjøpe denne. Har egentlig kombinert/fet hud, men huden min ser også sliten/grå ut, så tenkte kanskje denne kunne hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 "Twice a week or as desired, gently massage onto clean skin at bedtime. Tissue of excess." Dette er det som står på baksiden. Altså skal man massere masken inn og deretter tørke vekk det som er til overs. Anonymous poster hash: cc15f...aad
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #18 Skrevet 24. april 2015 Takk for svar, men masken fra Origins er jo nettopp også for dehydrert hud den også, og når den ikke passer for meg i det hele tatt, har jeg trolig mer tørr-hud, og da tviler jeg på at oljen du nevner her (som ut fra det du sier passer for dehydrert hud) neppe passer for meg heller...Anonymous poster hash: 05d2d...2c5 Da vil jeg tro at Linda Johansen TLC ansiktsmaske vil passe perfekt for deg. Selv har jeg flere ansiktsmasker for dehydrert hud. Men Linda J TLC masken er for tørr hud, og er også fantastisk til sensitiv hud, hvis du er solbrent m.m. Har alltid med meg denne på ferier, da den kommer i praktiske engangspakninger. Har også brukt den på sønnen min som har ekstremt tørr hud, og når han har blitt solbrent. Den fungerer ikke like godt på min dehydrerte hud som på hans tørre hud. Så verdt ett forsøk hvis du mener at du har tørr hud, da vil nok huden din like denne masken. Anonymous poster hash: 8b89e...262
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #19 Skrevet 24. april 2015 "Twice a week or as desired, gently massage onto clean skin at bedtime. Tissue of excess." Dette er det som står på baksiden. Altså skal man massere masken inn og deretter tørke vekk det som er til overs. Anonymous poster hash: cc15f...aad TS her. At en skal fjerne det overflødige er noe som står på mange ansiktsmasker jeg har prøvd, men jeg har aldri gjort det fordi jeg liker et tykkere lag som jeg lar ligge på over natten. Problemet med Origins-masken på min hud er at den ikke trekker inn, der blir bare liggende som et klissete lag på huden. Forsøkte en kveld å massene den inn og å tørke av det overflødige, men når ingenting faktisk trakk inn i huden min ble jo det helt nytteløst, og jeg måtte bare pøse på med en annen fuktighetskrem...Anonymous poster hash: 05d2d...2c5
Djungelvrål Skrevet 24. april 2015 #20 Skrevet 24. april 2015 TS her. At en skal fjerne det overflødige er noe som står på mange ansiktsmasker jeg har prøvd, men jeg har aldri gjort det fordi jeg liker et tykkere lag som jeg lar ligge på over natten. Problemet med Origins-masken på min hud er at den ikke trekker inn, der blir bare liggende som et klissete lag på huden. Forsøkte en kveld å massene den inn og å tørke av det overflødige, men når ingenting faktisk trakk inn i huden min ble jo det helt nytteløst, og jeg måtte bare pøse på med en annen fuktighetskrem...Anonymous poster hash: 05d2d...2c5 Ikke bruk et tykt lag, bare samme mengde som når du bruker vanlig fuktighetskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå