Gå til innhold

160 cm og 60 kg. Er jeg slank eller lubben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får høre at andre synes jeg ser slank ut, men de færreste forteller vel til en at en er feit/lubben om de så synes det?
Noen ganger synes jeg at jeg ser slank ut i speilet, men andre ganger ser jeg direkte småfeit/lubben ut! Jeg blir forvirret...
Synes dere 60 kg virker mye eller passe?

Anonymous poster hash: ca51b...0f4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er innenfor normalvekt på BMI.

Anonymous poster hash: e36ad...905
  • Liker 2
Skrevet

Noen kan veie 60 kg og se ut som om de veier mer. Andre kan veie 60 kg og se ut som om de veier mindre.

• Liker 4
Skrevet

Dette er umulig å svare på uten å ha sett deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si, men jeg kan ta meg selv som eksempel. Når jeg veier 8-10 kg mer enn idealvekt til min høyde (idealvekt er høyde minus 110 for kvinner) får jeg komplimenter for kroppen min. De gangene jeg har vært på idealvekt eller litt under har jeg fått høre at jeg må spise mer, at jeg ser så tynn ut osv osv.

Idealvekten din er 50 kg, men det kan hende du bærer vekten på en måte som gjør at 60 kg er helt fint for deg. Husk at vektfordeling er likeså viktig som hva man veier.

Anonymous poster hash: ae34a...5c3
  • Liker 6
Skrevet

Spørs vel om du har mye muskler eller hvor høy fettprosent du har tenker nå jeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Antageligvis er du helt normal.. Men jeg tviler sterkt på at du er lubben med den vekta der. Da må du isåfall ha veldig lite muskler og en merkelig kroppsfasong tror jeg. Jeg er er selv på den høyden og veier en del mer (er trent) og jeg ser slank ut.

Anonymous poster hash: 12dc1...d1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168/53, så i mine øyne er du lubben

Anonymous poster hash: 5c549...4d5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168/53, så i mine øyne er du lubben

Anonymous poster hash: 5c549...4d5

Men du har jo ikke sett henne engang?

Anonymous poster hash: 91784...4b8

• Liker 28
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du er proposjonert og hva fettprosenten din er.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 159 og veier 61 kg, og jeg er ikke lubben.

Men det betyr jo ikke nødvendigvis at du ikke er det, det er jo helt umulig å si uten at vi ser kroppen din.

Anonymous poster hash: c5835...bd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg 160cm og har matchvekt på 57-60kg. Ser lubben ut når jeg runder 62kg.

Anonymous poster hash: dc05d...d6e
  • Liker 1
Skrevet

Umulig å si, men jeg kan ta meg selv som eksempel. Når jeg veier 8-10 kg mer enn idealvekt til min høyde (idealvekt er høyde minus 110 for kvinner) får jeg komplimenter for kroppen min. De gangene jeg har vært på idealvekt eller litt under har jeg fått høre at jeg må spise mer, at jeg ser så tynn ut osv osv.

Idealvekten din er 50 kg, men det kan hende du bærer vekten på en måte som gjør at 60 kg er helt fint for deg. Husk at vektfordeling er likeså viktig som hva man veier.

Den -110 regelen er bare tull.

• Liker 12
Skrevet

Speilet lyger, og hvordan du ser ut, kommer helt an på humøret ditt :)

Om du er lubben, er vanskelig å vite når vi ikke ser bilde av deg.

Mest sannsynlig er det oppstramming som skal til nå, tenker jeg, om du ikke er helt fornøyd :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du bare anta at TS har 50 kg som idealvekt? Jeg er 160 og min idealvekt er 55 kg. Veier jeg 50 kg ser det ut som at jeg har tilbragt siste mnd i konsentrasjonsleir.

Anonymous poster hash: 159ec...602

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du bare anta at TS har 50 kg som idealvekt? Jeg er 160 og min idealvekt er 55 kg. Veier jeg 50 kg ser det ut som at jeg har tilbragt siste mnd i konsentrasjonsleir.

Anonymous poster hash: 159ec...602

Samme her, er 160 høy og skal ikke veie noe under 55. Nå veier jeg 58 kilo, er normalt slank i egen øyne, og andre oppfatter meg som liten og nett, og synes jeg burde spise mer kake...

Anonymous poster hash: 54524...bae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Dette er da et bilde av meg, her veier jeg vel rett over 60 kg. Når det kommer til trening så trener jeg ikke... Jeg mistenker at fettprosenten min ihvertfall ikke er av det laveste laget. Jeg trives helt greit med livsstilen min i dag, men frustrerende å ikke klare å se på meg selv som slank eller lubben! So here it goes......

post-85862-0-81290300-1429452413_thumb.j

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Dette er da et bilde av meg, her veier jeg vel rett over 60 kg. Når det kommer til trening så trener jeg ikke... Jeg mistenker at fettprosenten min ihvertfall ikke er av det laveste laget. Jeg trives helt greit med livsstilen min i dag, men frustrerende å ikke klare å se på meg selv som slank eller lubben! So here it goes......

kgeksempel.jpg

Du ser flott ut og ikke lubben i det hele tatt :)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...