Gå til innhold

Hvis du hadde hersket over verden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og i tillegg hadde hatt magiske krefter som kunne puttet alle du ville på en øde øy eller noe slikt.

Ville du gjort det som var best for verden? Altså puttet terrorister og andre alvorlig kriminelle på den øya for seg selv og gjort det du kunne for å bedre økonomi og forskjellig i verden?

Eller ville alt du hadde gjort vært egoistisk slik at du gjorde alt for å få god økonomi selv om det så hadde gått ut over andres liv?

Anonymous poster hash: 9ab84...705
Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Jeg hadde nok started med å gjøre det jeg trodde var best for verden. Men for å være ærlig etter hvert så ville jeg nok ha blitt totalt gal av all makten og bare tenkt på meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort tiltak for å bedre verden, gjøre verden en bedre plass å bo for alle, avskaffet fattigdom, utdannelse for alle etc

Vi er alle egoistiske og vil automatisk sikre oss selv, men om en tar var på alle, så har en det fint selv også .)

Anonymous poster hash: 8f078...0c8
Skrevet

Jeg hadde begynt med å stappe et par offentlige personer i fengsel. Alt fra 5-20 år, deretter ville jeg vært snill og gjort det jeg mente var best.

AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. Etter at jeg har puttet samfunnets utskudd på ei øy konfiskerer jeg selvsagt eiendelene deres. Tross alt trenger de jo ikke dem på den øde øya de skal til.

Anonymous poster hash: b6dd7...8d7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort tiltak for å bedre verden, gjøre verden en bedre plass å bo for alle, avskaffet fattigdom, utdannelse for alle etc

Vi er alle egoistiske og vil automatisk sikre oss selv, men om en tar var på alle, så har en det fint selv også .)

Anonymous poster hash: 8f078...0c8

Ja, det er egentlig det jeg tenker også. :)

-TS

Anonymous poster hash: 9ab84...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...