Blosa Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Sine meiningar på mine idear 😝 vi har blitt enige på forhånd om hvordan vi ønsker å ha det. Detaljene styrer jeg(og elsker det) 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Hun skal skrive under på forlovererklæringen, thats it Og så er hun jo tilstede under vielsen da. Hverken forventer eller krever noe annet. Anonymous poster hash: 52682...9b4
Blosa Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Sine meiningar på mine idear 😝 vi har blitt enige på forhånd om hvordan vi ønsker å ha det. Detaljene styrer jeg(og elsker det) 👍🏻 Haha. Ser at eg har misforstått. Forloveden min mente eg lenger oppe 😜 Min forlover skal hjelpe meg med invitasjoner og litt dill dall. Hun sender meg ofte linker til flotte kjoler osv. Hun blir med meg å finne kjole, vi skal finne kjole til henne og sammen. Så hjelper hun meg å gjøre alt klart til festen dagen før. Hun er som meg og elsker å stelle istand til fest, så trenger ikke å spørre henne. Så arrangerer hun utdrikningslaget 👍🏻
melatonin Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Min har signert på erkæring, og håper hun komemr dagen før og hjelper å pynte litt, mest for at jeg vil ha hennes selskap der da, hun har så herlig og beroligende personlighet. Og så har jeg en venninne som jeg har lyst til skal være "terne", hun snakker jeg mye med, lufter ut litt bekymringer, blåser i fra meg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå