Candy94 Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Hei! Jeg er en jente på 20 år som nylig, (i starten av januar 2015), begynte å bruke Jan Marini sine hudpleieprodukter. Fikk henvisning til hvordan produktene skulle brukes av Ellipseklinikken, og der jeg begynte å bruke et sett som inneholdt: 1. Bioglycolic Face Cleanser 2. Serum, C-vitamin 3. Bioglycolic Bioclear Face Lotion 4.Transformation Face Cream 5. Daily Face Protectant, SPF 30 Det har nå gått over 3 mnd der jeg har fulgt instruksene til punkt å prikke, LIKEVEL ser huden min nå styggere ut enn noen gang! Jeg har egentlig ikke hatt problemhud til å starte med, bare til tider små kviser i ulike partier av ansiktet. Jeg har til og med gått ned fra å bruke Bioglycolic Bioclear Face Lotion to ganger om dagen til kun å bruke denne en gang om kvelden, FORDI jeg fikk høre at det var denne som førte til urenhetene. Jeg er såååå lei nå av å ha slik hud. Det er så ille at jeg til og med ikke ønsker å gå ut til tider fordi problemet er så stort for meg. Jeg har fått svært stort kviseutbrudd i panne spesielt, og også små kviser andre partier i ansiktet. Kan noen pliiis hjelpe meg og si om jeg gjør det riktige her?? Skal jeg forsette som før? Eller skal jeg bare kutte ut? For det virker som at huden min ødelegges av disse produktene!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Du kutter ut alle disse jallaproduktene og går heller til lege om du har problemer med akne. Vanlige tenåringskviser må du dessverre leve med til det går over. Å rense huden for mye fører bare til verre problemer. Jenter på 20 trenger ikke hudpleieprogrammet du driver med. Anonymous poster hash: a4b49...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå