Gjest Unknown Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Hvordan er det mulig å gå ned 1kg i uka, som tillsvarer 7000kcal? Jeg trener mandag/onsdag/fredag (muligens lørdag eller søndag også) og da brenner jeg kanskje 500 kcal under hver trening? Det tilsvarer jo 2000 kcal i uka, bare
Gjest Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Ingen anelse. Min erfaring er iallefall at kropp og forbrenning ikke er så enkelt som mange på forumet her vil ha det til. Gikk over på lavkarbo og gikk ned minst en kilo i uka i lang tid. Enda jeg ikke trente et minutt og spiste nærmere 1900-2000 kcal pr dag. Mens når jeg spiste høykarbo, så kunne jeg spise så lavt som 900 kcal pr dag uten at vekten gikk ned (lå også på 1400-1500-1600kcal pr dag uten at det hjalp noe) Så kroppen er rar og alle kropper er forskjellige
Gjest Unknown Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Ingen anelse. Min erfaring er iallefall at kropp og forbrenning ikke er så enkelt som mange på forumet her vil ha det til. Gikk over på lavkarbo og gikk ned minst en kilo i uka i lang tid. Enda jeg ikke trente et minutt og spiste nærmere 1900-2000 kcal pr dag. Mens når jeg spiste høykarbo, så kunne jeg spise så lavt som 900 kcal pr dag uten at vekten gikk ned (lå også på 1400-1500-1600kcal pr dag uten at det hjalp noe) Så kroppen er rar og alle kropper er forskjellige Oi, det hørtes merkelig ut!
Gjest Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Oi, det hørtes merkelig ut! Mange som opplever det samme når de går over lavkarbo. Da er det gjerne oss som har en hel del kilo for mye da Jo slankere man er, jo mindre vekt mister man. Det er iallefall inntrykket av det jeg ser og leser blandt lavkarbofolk.
Gjest Unknown Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Mange som opplever det samme når de går over lavkarbo. Da er det gjerne oss som har en hel del kilo for mye da Jo slankere man er, jo mindre vekt mister man. Det er iallefall inntrykket av det jeg ser og leser blandt lavkarbofolk. Jeg har ikke noe stort behov for å miste mer vekt, egentlig. Jeg veier 64,5 og er 171 høy, så det er helt greit! Jeg vil bare stramme opp fettet på magen og få en superfin mage! Men hadde ikke gjort noe å gå ned litt, liksom
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 dytter Anonymous poster hash: 195ba...30c
Pringle Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 (endret) En større kropp forbruker mer energi enn en liten kropp. Jo mer du har å ta av, jo mer kan du ta av hver uke. 1 kg pr uke er OK nedgang når du veier 100 kg og mer (tommelfingerregel - sunn nedgang er inntil 1% av din kroppsvekt pr uke). Slankefirmaer burde slutte å "reklamere" med "inntil 1 kg nedgang pr uke". Det er ikke realistisk for de fleste. Men slankefirmaer gjør mye rart som de ikke burde, så. Endret 19. april 2015 av Pringle 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Jeg gikk ned 1 kg i uken før... Da jeg hadde spiseforstyrrelse... Tommelfingerregelen til pringle hørtes realistisk ut Anonymous poster hash: acb45...6ff 1
Gjest Unknown Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 En større kropp forbruker mer energi enn en liten kropp. Jo mer du har å ta av, jo mer kan du ta av hver uke. 1 kg pr uke er OK nedgang når du veier 100 kg og mer (tommelfingerregel - sunn nedgang er inntil 1% av din kroppsvekt pr uke). Slankefirmaer burde slutte å "reklamere" med "inntil 1 kg nedgang pr uke". Det er ikke realistisk for de fleste. Men slankefirmaer gjør mye rart som de ikke burde, så. Sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå