AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #21 Skrevet 19. april 2015 Man tygger dem vel først??? Anonymous poster hash: a24b6...f58 nei? Men det har ansett ikke så mye å si, du får det jo i deg uansett Anonymous poster hash: 2047d...77e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #22 Skrevet 19. april 2015 nei? Men det har ansett ikke så mye å si, du får det jo i deg uansett Anonymous poster hash: 2047d...77e Alltid tygd mine fluortabletter. Anonymous poster hash: a24b6...f58
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #23 Skrevet 19. april 2015 nei? Men det har ansett ikke så mye å si, du får det jo i deg uansett Anonymous poster hash: 2047d...77e Jo det gjør du. Anonymous poster hash: 95ce3...686
Mann 42 Skrevet 19. april 2015 #24 Skrevet 19. april 2015 Jeg skal ikke påstå noen ting her siden jeg ikke er så veldig belest angående temaet, men jeg trodde at flour aldri skulle svelges? At det virker på overflaten, og derfor ikke trenger å konsumeres for å ha en effekt? Men jeg skal ikke være for bastant her, siden jeg ikke er 100% sikker. Det virker over alt, og det vil styrke den øvrige beinbygningen også, hvis det kommer inn i kroppen. Men det er bivirkninger, og om det stemmer at det svekker IQ hos barn så er det en virkelig dårlig ide å spise eller drikke det. Så kvalmt som fluor skyllevæske smaker, så kan jeg ikke tenke meg at det er noe bra for helsa innvortes.
Gjest gjestvest Skrevet 19. april 2015 #25 Skrevet 19. april 2015 Tviler jeg sterkt på. For jeg må snart til tannlegen igjen kjenner jeg.
Gjest gjestvest Skrevet 19. april 2015 #26 Skrevet 19. april 2015 Det innlegget svarte kanskje på IQ-spørsmålet.
jabx Skrevet 19. april 2015 #27 Skrevet 19. april 2015 By Dr. Mercola Her er problemet. Kilden er denne notoriske løgneren og svindleren.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #28 Skrevet 20. april 2015 Her er problemet. Kilden er denne notoriske løgneren og svindleren. Du liker visst ikke folk som heller velger sunne naturlige midler fremfor medisin? Du vil heller høre på de som har store penger å tjene på medisin etc.? Anonymous poster hash: c76b0...339
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #29 Skrevet 20. april 2015 Du liker visst ikke folk som heller velger sunne naturlige midler fremfor medisin?Du vil heller høre på de som har store penger å tjene på medisin etc.? Anonymous poster hash: c76b0...339 Dette er et klassisk argument fra alternativere som ikke har argumenter. Legemiddelindustrien omsetter for milliarder, med dyre utviklingskostnader og ekstremt strenge og dyre dokumentasjonskrav. Alternativindustrien omsetter for milliarder uten noen videre utviklingskostnader, og uten noe kontroll eller kvalitetskrav, og har ingen krav til dokumentasjon. Jeg velger uten tvil de som kan dokumentere produktet sitt. Har du noen gode argumenter for hvorfor man skulle gjøre noe annet?Anonymous poster hash: 6c5cc...22f
jabx Skrevet 20. april 2015 #30 Skrevet 20. april 2015 Du liker visst ikke folk som heller velger sunne naturlige midler fremfor medisin? Du vil heller høre på de som har store penger å tjene på medisin etc.? Denne Mercola-klovnen tjener store penger på å svindle folk. At noe er naturlig gjør det ikke automatisk sunt. Tvert imot, det er haugevis av særdeles farlige stoffer og substanser som er helt naturlige.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #31 Skrevet 20. april 2015 Denne Mercola-klovnen tjener store penger på å svindle folk. At noe er naturlig gjør det ikke automatisk sunt. Tvert imot, det er haugevis av særdeles farlige stoffer og substanser som er helt naturlige. Jeg har mye større tiltro til en som velger bort rene kjemiske produkter og heller fokuserer på vitaminer og mineraler slik som Mercola faktisk gjør. Mange matvarer i dag er ren skit og en viktig grunn til mange helseproblemer. Selv om mye ikke er direkte helsefarlig så mangler viktige mineraler og vitaminer som naturlig var i råvarer før i tiden. Men medisinmafiaen vil heller selge piller og medisin så klart og misliker derfor Mercola, slik de gjør med alle som bruker hodet. At han avslører medisinmafiaens triks gjør ham ikke mer populær der. Dr Mercola er faktisk en mann folk burde vite mer om, for han er ingen klovn. http://www.mercolaquack.com/mercola-fraud/ Jeg tror du er klovnen her. Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Anonymous poster hash: c76b0...339
Mann 42 Skrevet 20. april 2015 #32 Skrevet 20. april 2015 Jeg har mye større tiltro til en som velger bort rene kjemiske produkter og heller fokuserer på vitaminer og mineraler slik som Mercola faktisk gjør. Mange matvarer i dag er ren skit og en viktig grunn til mange helseproblemer. Selv om mye ikke er direkte helsefarlig så mangler viktige mineraler og vitaminer som naturlig var i råvarer før i tiden. Men medisinmafiaen vil heller selge piller og medisin så klart og misliker derfor Mercola, slik de gjør med alle som bruker hodet. At han avslører medisinmafiaens triks gjør ham ikke mer populær der. Dr Mercola er faktisk en mann folk burde vite mer om, for han er ingen klovn. http://www.mercolaquack.com/mercola-fraud/ Jeg tror du er klovnen her. Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Anonymous poster hash: c76b0...339 "Vitaminer og mineraler" i tilskuddsform er århundredets største svindel. Det er ingen som trenger dem med mindre man er alvorlig feilernært eller lider av en eller annen sykdom. Et balansert kosthold gir oss alle de mineraler og vitaminer vi trenger.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #33 Skrevet 20. april 2015 "Vitaminer og mineraler" i tilskuddsform er århundredets største svindel. Det er ingen som trenger dem med mindre man er alvorlig feilernært eller lider av en eller annen sykdom. Et balansert kosthold gir oss alle de mineraler og vitaminer vi trenger. Jeg skrev ikke "tilskuddsform", det er det du som sier. Får man i seg vitaminer og mineraler i naturlig kosthold er det klart det beste. Veldig mange blir litt feilernært over lengre tid takket være dagligvarer som inneholder mindre og mindre viktige ingredienser. Et balansert kosthold er ingen enkel oppgave. Anonymous poster hash: c76b0...339
absinthia Skrevet 20. april 2015 #34 Skrevet 20. april 2015 (endret) Jeg har mye større tiltro til en som velger bort rene kjemiske produkter og heller fokuserer på vitaminer og mineraler slik som Mercola faktisk gjør. Mange matvarer i dag er ren skit og en viktig grunn til mange helseproblemer. Selv om mye ikke er direkte helsefarlig så mangler viktige mineraler og vitaminer som naturlig var i råvarer før i tiden. Men medisinmafiaen vil heller selge piller og medisin så klart og misliker derfor Mercola, slik de gjør med alle som bruker hodet. At han avslører medisinmafiaens triks gjør ham ikke mer populær der. Dr Mercola er faktisk en mann folk burde vite mer om, for han er ingen klovn. http://www.mercolaquack.com/mercola-fraud/ Jeg tror du er klovnen her.Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Anonymous poster hash: c76b0...339 Når det gjelder mineraler, så er det slik at plantene ikke utvikler seg optimalt om det er mangel på noen av disse, spesielt om det er mangel på noen av de det trengs minst av i planten. Dersom det f.eks er lite bor, vil planten f.eks bli kassert på grunn av innvendig misfarging og råte eller sprekkdannelser. I dag tar bøndene her til lands jordprøver som sendes til en lab og gjødsler ut fra hva jorda inneholder og planten trenger, For mange år tilbake gjødslet de mer på slump og en hadde faktisk mer mangelsykdommer, opphoping av andre næringsstoffer og dårlig holdbarhet på grunn av at de ikke fikk optimale forhold. Om du kjøper produkter som har levd på jord som gjerne er gjødslet med kunstgjødsel i årevis, vil det vise seg at det er mindre antioksidanter i produktene, i Norge står det derimot godt til mht dette, da vi blant annet har krav om spredearealer for husdyrgjødsel som igjen skaper godt mikroliv i jorda. Vi har også opprettholdt tradisjonen for å gjødsle med en god del husdyrgjødsel, i forhold til det de gjør ellers i Europa og i USA. Problemet til folk i dag ( og i gamledager) er at mange ender opp med et ganske ensidig kosthold mht hva det de spiser inneholder. I dag er vi utsatt for flere stoffer som vi slett ikke trenger, som bare er tilsetning i ting vi tar inn, enten det er farge, søtningsmiddel eller andre ting. Om en lurer på om en mangler noe er det best å ta blodprøve hos legen for innhold av vitaminer, div grunnstoffer og hormoner, så kan en tilpasse kostholdet etter dette. Tar ikke vitaminer eller ekstra mineraler selv, (bortsett fra at jeg bruker tannkrem med fluor og iblant tran eller lignende produkter i perioder) og hadde helt perfekte verdier av alt da jeg fikk målt dette. Eneste jeg faktisk hadde litt knapt med var salt og det har nok mer med at min kropp skiller ut nitrogen kjappere enn mange andres. Endret 20. april 2015 av absinthia
Mann 42 Skrevet 20. april 2015 #35 Skrevet 20. april 2015 Jeg skrev ikke "tilskuddsform", det er det du som sier. Får man i seg vitaminer og mineraler i naturlig kosthold er det klart det beste. Veldig mange blir litt feilernært over lengre tid takket være dagligvarer som inneholder mindre og mindre viktige ingredienser. Et balansert kosthold er ingen enkel oppgave. Anonymous poster hash: c76b0...339 Et balansert kosthold er dritenkelt. Du kan selvsagt ikke få et balansert kosthold basert på frossenpizza, men det er ikke noen stor utfordring å spise variert nok til at det blir balansert. Unntaket er veganere, som må planlegge litt for å få i seg nok av alle nødvendige aminosyrer og fettløselige vitaminer.
jabx Skrevet 20. april 2015 #36 Skrevet 20. april 2015 Jeg har mye større tiltro til en som velger bort rene kjemiske produkter og heller fokuserer på vitaminer og mineraler slik som Mercola faktisk gjør. Vitaminer og mineraler er også kjemiske produkter. Alt rundt deg består av kjemiske forbindelser. Du er virkelig borte vekk. Men medisinmafiaen vil heller selge piller og medisin så klart og misliker derfor Mercola, slik de gjør med alle som bruker hodet. At han avslører medisinmafiaens triks gjør ham ikke mer populær der. Det er Mercolamafiaen som vil selge uvirksomt søppel til naive folk. Dr Mercola er faktisk en mann folk burde vite mer om, for han er ingen klovn. Jo det er han. Han er en inkompetent klovn. Jeg tror du er klovnen her. Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Hva jeg er, er irrelevant. Det er ikke jeg som sprer løgn og bedrag og påstår at alle eksperter tar feil.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #37 Skrevet 20. april 2015 Jeg har mye større tiltro til en som velger bort rene kjemiske produkter og heller fokuserer på vitaminer og mineraler slik som Mercola faktisk gjør. Mange matvarer i dag er ren skit og en viktig grunn til mange helseproblemer. Selv om mye ikke er direkte helsefarlig så mangler viktige mineraler og vitaminer som naturlig var i råvarer før i tiden. Men medisinmafiaen vil heller selge piller og medisin så klart og misliker derfor Mercola, slik de gjør med alle som bruker hodet. At han avslører medisinmafiaens triks gjør ham ikke mer populær der. Dr Mercola er faktisk en mann folk burde vite mer om, for han er ingen klovn. http://www.mercolaquack.com/mercola-fraud/ Jeg tror du er klovnen her.Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Anonymous poster hash: c76b0...339 Alt du putter i deg er rene kjemiske produkter. Det finnes ingen ting du kan spise som ikke er kjemisk. Legemidler har dokumentert funksjon, og man kartlegger bivirkninger for å unngå at utfallet blir noe annet enn den virkningen man søker. Derfor gis de fleste legemidler på resept, slik at man skal unngå at folk skader seg med dem fordi de ikke forstår når og hvordan de skal brukes. Vitaminer og mineraler har ingen ting med legemidler å gjøre i utgangspunktet, men med hva man spiser og drikker. Har man et balansert kosthold, får man ikke mangelsykdommer hvis man ikke har annen underligende sykdom, f. eks. malabsorpsjonssyndromer eller annen tarmsykdom. Hvorfor du blander vitaminer og mineraler inn i dette skjønner jeg ikke. "Medisinmafiaen" består i realiteten av en mengde konkurrerende firmaer som ikke tar fem flate øre for å avsløre en konkurrent som jukser med noe (om man klarer det med alle de ekstremt strenge kravene som finnes for forskning, utvikling, dokumentasjon og markedsføring). Det er ikke lenger lov med den aggressive markedsføringen vi så f. eks. på 90-tallet. Denne Mercola-skikkelsen er en bløffmaker. Han kan ikke dokumentere noen av teoriene sine.Anonymous poster hash: 6c5cc...22f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #38 Skrevet 20. april 2015 Vitaminer og mineraler er også kjemiske produkter. Alt rundt deg består av kjemiske forbindelser. Du er virkelig borte vekk. Det er Mercolamafiaen som vil selge uvirksomt søppel til naive folk. Jo det er han. Han er en inkompetent klovn. Er du lege eller "medisinmann" selv Jabx? Hva jeg er, er irrelevant. Det er ikke jeg som sprer løgn og bedrag og påstår at alle eksperter tar feil. Hvem påstår at alle eksperter tar feil? Det er gjerne relevant hvem du er når du påstår at en lege er en inkompetent klovn. Han virker alldeles ikke inkompetent i dette intervjuet (han intervjuer en annen som du og flere her sikkert klør etter å sette i samme bås fordi medisinprodusentene misliker hans funn, dvs. avsløringer). https://youtu.be/d40suCKnjbI?t=1260 Anonymous poster hash: c76b0...339
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå