Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplevde dere å få en positiv test etter en SA? Merker at jeg har vanskelig for å slippe gleden helt til da jeg er nervøs for om lille holder seg fast denne gangen. Når ble dere gravid etter SA? Vi hoppet av i svingen etter SA og ble faktisk gravid før ny menstruasjon.

Anonymous poster hash: d0517...79a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på det ikke er HCG fra første graviditet som slår ut på testen? Har du hatt helt negative tester etter SA-en?

Anonymous poster hash: 13a27...6bb
Skrevet

Har hatt negativ test etter SA. Både på digital test og på blodprøve tatt hos lege.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt negativ test etter SA. Både på digital test og på blodprøve tatt hos lege.

Da er det bare å gratulere.

Anonymous poster hash: 13a27...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en SA i fjor, og fikk positiv test for en mnd siden.

Klarte ikke føle noen ting, er også redd for å miste igjen. Ikke det at vi så et bankende hjerte på tidlig ultralyd, hjalp noe særlig. Klarer enda ikke føle noe særlig.

Det kommer vel etterhvert.

Anonymous poster hash: 5fb59...0c7
Skrevet

Forstår at det er vanskelig, men følelsen øker nok når en kjenner liv og røre i magen. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Og gratulerer ☺

Skrevet

De to første ukene etter positiv test var jeg et nervevrak. Ble jo veldig glad for å få positiv test selvfølgelig, men ikke på samme måten som første gangen, var så forberedt på at det skulle gå galt igjen. Men etter en stund gikk frykten over, og nå i uke 12 har jeg endelig klart å glede meg skikkelig over graviditeten i et par uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...