AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Hvordan opplevde dere å få en positiv test etter en SA? Merker at jeg har vanskelig for å slippe gleden helt til da jeg er nervøs for om lille holder seg fast denne gangen. Når ble dere gravid etter SA? Vi hoppet av i svingen etter SA og ble faktisk gravid før ny menstruasjon. Anonymous poster hash: d0517...79a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Sikker på det ikke er HCG fra første graviditet som slår ut på testen? Har du hatt helt negative tester etter SA-en? Anonymous poster hash: 13a27...6bb
mariii Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Har hatt negativ test etter SA. Både på digital test og på blodprøve tatt hos lege.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Har hatt negativ test etter SA. Både på digital test og på blodprøve tatt hos lege. Da er det bare å gratulere. Anonymous poster hash: 13a27...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Jeg hadde en SA i fjor, og fikk positiv test for en mnd siden. Klarte ikke føle noen ting, er også redd for å miste igjen. Ikke det at vi så et bankende hjerte på tidlig ultralyd, hjalp noe særlig. Klarer enda ikke føle noe særlig. Det kommer vel etterhvert. Anonymous poster hash: 5fb59...0c7
mariii Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Forstår at det er vanskelig, men følelsen øker nok når en kjenner liv og røre i magen. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Og gratulerer ☺
Gjest ELuna Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 De to første ukene etter positiv test var jeg et nervevrak. Ble jo veldig glad for å få positiv test selvfølgelig, men ikke på samme måten som første gangen, var så forberedt på at det skulle gå galt igjen. Men etter en stund gikk frykten over, og nå i uke 12 har jeg endelig klart å glede meg skikkelig over graviditeten i et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå