AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 A og B gikk fra hverandre for en stund siden. Tungt nok i seg selv. Hun alene med unger, og han stiller ikke opp. Borte. De hadde kun kontakt på nett, tekstmld på mobil. Så kommer det en bekjent av henne, og forteller at fru c har fått et barn med hennes mann,mens de ennå bodde sammen. Fru c mann viste ikke noe Verden ramlet sammen, hun er deprimert. Selv om det mer slutt,så er det et stort sjokk. Her er mange personer, også barn involvert. Nå er ryktet spredd, både a og c, hennes mann vet om dette nå. Hun er utelukket fra eks face. Sikkert i frykt fra de involverte. Det jeg undrer meg over er at ingen tar kontakt med henne. A og C har mye kontakt. De drikker kaffe sammen på kaffebaren. Flere som har sett de. C og hennes mann skal skilles nå. Har B noen rettigheter til å få vite? Siden det skjedde mens de var gift? Anonymous poster hash: f86ff...b4d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Nei. Anonymous poster hash: fc0f6...ef1 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 B har ikke rett på å få vite noe, men om B sine barn får/har fått halvsøsken er det jo fint om vedkommende får vite om det. Litt vanskelig å vite hvem som er A og B i alle setningene dine i første og andre avsnitt. Egentlig var det litt vanskelig å forstå det der generelt sett synes jeg. Jeg tror ikke det vil gjøre hverdagen til B noe lettere at hun får vite om at C skal skilles. Samtidig tror jeg nok hun heller vil vite det enn at alle som er rundt henne vet det og unngår å fortelle det til henne.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 skal du bruke a,b og c er det greit for oss andre at du bruker det gjennom hele teksten. Eneste jeg skjønner er at fr C er en dame som har vært gift og fått ett barn med A eller B (tror jeg?) som ikke er hennes mann. Anonymous poster hash: 078ce...4a8 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Dette var rotete. Hvem er A og hvem er B? Anonymous poster hash: 5ce66...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Du lurer på om barnets far har rett på å vite at han har blitt far? Anonymous poster hash: 49be6...106 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Dette var rotete. Hvem er A og hvem er B?Anonymous poster hash: 5ce66...9a5 Tror A er henne og B mannen😳?Anonymous poster hash: 2e40d...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Tror A er henne og B mannen😳?Anonymous poster hash: 2e40d...ae6 Nei, det var det ikke, når jeg leste på nytt Anonymous poster hash: 2e40d...ae6
Gjest hells bells Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Stakkars barn! Nå har faren vært utro mot moren, og greid å gjøre en annens kone gravid. Nå blir det to oppløste ekteskap pga dette, pluss et nytt uskyldig barn i bildet. At han da heller ikke stiller opp for de barna han har med B, er jo direkte usselt.
minister-mio Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 Litt vanskelig å forstå hvem som er hvem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå