Gjest tenalady Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Er mye forkortelser i prøveverden og graviditetsverden som jeg ikke forstår, noen som vil bidra til en forklaring?
Lillah Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Ikm= Ikke kommende mensen.(Dagen når man egentlig skulle fått mensen, men håper den ikke kommer). TR= Tante rød. DPO= Dager etter eggløsning (egentlig et engelsk ord, husker ikke hva ) EL= Eggløsning. Flere kan jeg ikke bidra med
Gjest tenalady Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Ikm= Ikke kommende mensen.(Dagen når man egentlig skulle fått mensen, men håper den ikke kommer). TR= Tante rød. DPO= Dager etter eggløsning (egentlig et engelsk ord, husker ikke hva ) EL= Eggløsning. Flere kan jeg ikke bidra med Eggløsning= ovulation tipper p´en er for post da. Takk for hjelpa, er litt grønn enda
Lillah Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Kom på to til PP = Prøveperiode. SA = Spontan abort.
Lillah Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Eggløsning= ovulation tipper p´en er for post da. Takk for hjelpa, er litt grønn enda Det kan nok stemme ja. Er ikke så stødig i engelsk.
Gjest tenalady Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Kom på to til PP = Prøveperiode. SA = Spontan abort. PP er det en syklus da? Må bare ha meg unnskyldt hvis spørsmålene er dumme. Skal starte prøving i september så prøver å sette meg litt inn i ting.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 PP er en syklus, ja. TB = to blå (på graviditetstesten, altså positiv test) MA = missed abortion (barnet dør tidlig, men kan bli liggende i magen flere uker) BF = barnefødsel UL = ultralyd Det var de jeg kom på, som ikke er forklart. Anonymous poster hash: 3698f...818
Gjest tenalady Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 PP er en syklus, ja. TB = to blå (på graviditetstesten, altså positiv test) MA = missed abortion (barnet dør tidlig, men kan bli liggende i magen flere uker) BF = barnefødsel UL = ultralyd Det var de jeg kom på, som ikke er forklart. Anonymous poster hash: 3698f...818 takk for at dere hjelper meg med denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå