Gå til innhold

Asos.com

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med Asos.com? Hvor lang leveringstid har de? Jeg ser det er britiske størrelser de har på klærne sine, men hvilke størrelser tilsvarer de aktuelle størrelsene der i norske størrelser (type 38, 40 osv.)?

Anonymous poster hash: f8b32...dea
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Leveringstiden er vel sånn ca 1-2 uker. :)

Skrevet

Bestiller ofte der ifra og det tar ca 5-7 dager. Kjøper du ekspress tar det maks to dager 😀 veldig fornøyd med klærne pg levering fra Asos!!👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/women/size-guide/?szgtid=1&un_jtt_application_platform=newPlp&un_jtt_redirect#current

Merk at det er forskjell i størrelsen på petite, curve osv :) mener at det ikke var så lang leveringstid.

Anonymous poster hash: b0ea9...357

Tusen takk! :blomst: Nå blir utfordringen å finne ut konkret hvilken størrelsen jeg bør ha. Det er en kjole det er snakk om. Har ingen anelse på om jeg bør ha 38, 40, eller 42. Det er omtrent der jeg ligger til vanlig.

Bestiller ofte der ifra og det tar ca 5-7 dager. Kjøper du ekspress tar det maks to dager veldig fornøyd med klærne pg levering fra Asos!!

Tusen takk for svar! Mulig det blir ekspress neste måned da! Det er 17. mai jeg tenker på. :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! :blomst: Nå blir utfordringen å finne ut konkret hvilken størrelsen jeg bør ha. Det er en kjole det er snakk om. Har ingen anelse på om jeg bør ha 38, 40, eller 42. Det er omtrent der jeg ligger til vanlig.

Tusen takk for svar! Mulig det blir ekspress neste måned da! Det er 17. mai jeg tenker på. :)

ts

Jeg har 34 til vanlig og kjøper størrelse 6 på asos. Det står jo uansett hva de britiske størrelsene tilsvarer.

Anonymous poster hash: 98562...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...