Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 Populært innlegg #1 Skrevet 18. april 2015 Kan jo ta eksempel i en chat på Tinder. Han: Hei. Jeg: Heisann. Han: Gjør oppe så sent? Jeg vet ikke hvorfor, men menn som bruker denne smileyen for ofte og spesielt første gang jeg snakker med dem slår meg som mindre intelligente eller bare ekle. Hvis de prøver å flørte har det stikk motsatt effekt av hva de ønsker å oppnå.Anonymous poster hash: aee97...f7e 69
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg vil heller si at du virker mindre intelligent som legger for mye i en simpel smiley. Anonymous poster hash: 77486...6be 34
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Jeg vil heller si at du virker mindre intelligent som legger for mye i en simpel smiley. Anonymous poster hash: 77486...6be Jeg er faktisk enig med ts. Anonymous poster hash: 51274...d53 44
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Jeg vil heller si at du virker mindre intelligent som legger for mye i en simpel smiley.Anonymous poster hash: 77486...6be Noen som følte seg truffet? Neida, jeg skjønner hvorfor du synes det. Jeg vet ikke selv hvorfor jeg innbiller meg at menn som bruker den smileyen er lite smarte. Dårlige erfaringer, kanskje? Noen ser ihvertfall ut til å være enig. TsAnonymous poster hash: aee97...f7e 4
Cuntzilla Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Det er ikke bare deg TS, jeg er helt enig. Når det kommer en blunkesmiley bak omtrent hver eneste setning så gir det et inntrykk av at fyren er snill og grei, men dum som et brød og slettes ikke min type. 31
Wonderbitch Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Jeg får ikke inntrykk av at han er lite intelligent, men litt ekkel kanskje? Minner meg om 30-40 åringer som prøver seg på fjortiser i chatterom og lignende. 14
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Enig. Men er nesten verre... Anonymous poster hash: 559dd...e3f 16
Jus sanguinis Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Kan jo ta eksempel i en chat på Tinder.Han: Hei. Jeg: Heisann.Han: Gjør oppe så sent? Jeg vet ikke hvorfor, men menn som bruker denne smileyen for ofte og spesielt første gang jeg snakker med dem slår meg som mindre intelligente eller bare ekle. Hvis de prøver å flørte har det stikk motsatt effekt av hva de ønsker å oppnå.Anonymous poster hash: aee97...f7e Prinsesse og vet at du er det? 2
Gjest Angry Man Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Slesk smiley i denne sammenhengen ja. Fyren gir ikke akkorat er godt intrykk. Enten ekkel eller dum. Take your pick.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 er vanligvis enten sosialt uintelligent eller nedlatende. Anonymous poster hash: a19bc...910 8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #11 Skrevet 19. april 2015 Jeg er litt enig, de kan godt si "hei ;)" men når de fortsetter med den smileyen og det er den de bruker mest så får jeg følelsen av at han er litt useriøs, spesielt dersom det er en av de første gangene man snakker sammen. Tenker ikke nødvendigvis at de er mindre intelligent da. Anonymous poster hash: 02b89...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #12 Skrevet 19. april 2015 Jeg får ikke inntrykk av at han er lite intelligent, men litt ekkel kanskje? Minner meg om 30-40 åringer som prøver seg på fjortiser i chatterom og lignende. Mens damer skriver smiley, hjerter og alt som er uten at det skal være noe galt i det. Hva med at en smiley betyr at man er en hyggelig person?Anonymous poster hash: d208f...e57 1
Gjest Margit Spat Skrevet 19. april 2015 #13 Skrevet 19. april 2015 Jeg har en kompis som har en tendens til å bruke akkurat den smileyen ganske ofte. Han er verken slesk, dum eller creepy, men derimot kjempekoselig, flink og helt normalt intelligent. Siden jeg unner ham å få seg dame: burde jeg si fra til ham at han må slutte med blunkesmileyen?
Gjest Skrevet 19. april 2015 #14 Skrevet 19. april 2015 For meg er det enten slesk eller usikker. Noen personer som er redde for å si noe feil i en sosial setting bruker mange smilefjes, lol, haha eller blunkesmiley for å vise veldig tydelig at de er snille og ikke vil fornærme. 6
Gjest PetterPanne Skrevet 19. april 2015 #15 Skrevet 19. april 2015 Nei Det er ikke bare du som syns det
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #16 Skrevet 19. april 2015 Jeg syns det virker uintelligent om de bruker det malplassert og hele tiden. Forskjell på: "Hei;) Hva gjør du? Jeg ser tv;)" og "Jeg blir hjemme i kveld, kos deg på byen;)" Anonymous poster hash: d2ddc...017 6
Cuntzilla Skrevet 19. april 2015 #17 Skrevet 19. april 2015 Jeg har en kompis som har en tendens til å bruke akkurat den smileyen ganske ofte. Han er verken slesk, dum eller creepy, men derimot kjempekoselig, flink og helt normalt intelligent. Siden jeg unner ham å få seg dame: burde jeg si fra til ham at han må slutte med blunkesmileyen? Ja, det burde du. Som ord deling skriver så tenker jeg kanskje det faktisk er usikkerhet det signaliserer, mer enn lav intelligens. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men det er iallefall veldig lite attraktivt. 3
Summers Skrevet 19. april 2015 #18 Skrevet 19. april 2015 Enig, selv om det er morsomt at så mange er enige med tanke på at KG er et av stedene smileyen brukes mest.
Wonderbitch Skrevet 19. april 2015 #19 Skrevet 19. april 2015 Mens damer skriver smiley, hjerter og alt som er uten at det skal være noe galt i det. Hva med at en smiley betyr at man er en hyggelig person?Anonymous poster hash: d208f...e57 Jeg tenker ikke sånn om han varierer smileyene, bare om det er kun den blunkesmileyen som blir brukt. Har jo litt å si hva han skriver også. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 19. april 2015 #20 Skrevet 19. april 2015 (endret) Jeg liker heller ikke den smileyen, men jeg synes ikke det er intelligent å vurdere intelligens ut i fra en smiley. Med mindre smileyen blir brukt i helt feil kontekst da. Hadde du kjøttboller til middag? Det går ikke Endret 19. april 2015 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå