Gå til innhold

Er det bare jeg som synes menn som bruker denne smileyen virker uintelligente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si at du virker mindre intelligent som legger for mye i en simpel smiley.

Anonymous poster hash: 77486...6be
  • Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si at du virker mindre intelligent som legger for mye i en simpel smiley.

Jeg er faktisk enig med ts.

Anonymous poster hash: 51274...d53

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Noen som følte seg truffet?

Neida, jeg skjønner hvorfor du synes det. Jeg vet ikke selv hvorfor jeg innbiller meg at menn som bruker den smileyen er lite smarte. Dårlige erfaringer, kanskje? Noen ser ihvertfall ut til å være enig.

Ts

Anonymous poster hash: aee97...f7e

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke bare deg TS, jeg er helt enig.

Når det kommer en blunkesmiley bak omtrent hver eneste setning så gir det et inntrykk av at fyren er snill og grei, men dum som et brød og slettes ikke min type.

• Liker 31
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at han er lite intelligent, men litt ekkel kanskje? Minner meg om 30-40 åringer som prøver seg på fjortiser i chatterom og lignende.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Men :P er nesten verre...

Anonymous poster hash: 559dd...e3f
  • Liker 16
Skrevet

Kan jo ta eksempel i en chat på Tinder.

Han: Hei. ;)

Jeg: Heisann.

Han: Gjør oppe så sent? ;)

Jeg vet ikke hvorfor, men menn som bruker denne smileyen for ofte og spesielt første gang jeg snakker med dem slår meg som mindre intelligente eller bare ekle. Hvis de prøver å flørte har det stikk motsatt effekt av hva de ønsker å oppnå.

Anonymous poster hash: aee97...f7e

Prinsesse og vet at du er det?

• Liker 2
Gjest Angry Man
Skrevet

Slesk smiley i denne sammenhengen ja.

Fyren gir ikke akkorat er godt intrykk. Enten ekkel eller dum. Take your pick.

AnonymBruker
Skrevet

;) er vanligvis enten sosialt uintelligent eller nedlatende.

Anonymous poster hash: a19bc...910
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt enig, de kan godt si "hei ;)" men når de fortsetter med den smileyen og det er den de bruker mest så får jeg følelsen av at han er litt useriøs, spesielt dersom det er en av de første gangene man snakker sammen. Tenker ikke nødvendigvis at de er mindre intelligent da.

Anonymous poster hash: 02b89...d7e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke inntrykk av at han er lite intelligent, men litt ekkel kanskje? Minner meg om 30-40 åringer som prøver seg på fjortiser i chatterom og lignende.

Mens damer skriver smiley, hjerter og alt som er uten at det skal være noe galt i det. Hva med at en smiley betyr at man er en hyggelig person?

Anonymous poster hash: d208f...e57

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har en kompis som har en tendens til å bruke akkurat den smileyen ganske ofte. Han er verken slesk, dum eller creepy, men derimot kjempekoselig, flink og helt normalt intelligent. Siden jeg unner ham å få seg dame: burde jeg si fra til ham at han må slutte med blunkesmileyen?

Skrevet

For meg er det enten slesk eller usikker. Noen personer som er redde for å si noe feil i en sosial setting bruker mange smilefjes, lol, haha eller blunkesmiley for å vise veldig tydelig at de er snille og ikke vil fornærme.

• Liker 6
Gjest PetterPanne
Skrevet

Nei ;)

Det er ikke bare du som syns det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker uintelligent om de bruker det malplassert og hele tiden.

Forskjell på: "Hei;) Hva gjør du?;) Jeg ser tv;)"

og

"Jeg blir hjemme i kveld, kos deg på byen;)"

Anonymous poster hash: d2ddc...017
  • Liker 6
Skrevet

Jeg har en kompis som har en tendens til å bruke akkurat den smileyen ganske ofte. Han er verken slesk, dum eller creepy, men derimot kjempekoselig, flink og helt normalt intelligent. Siden jeg unner ham å få seg dame: burde jeg si fra til ham at han må slutte med blunkesmileyen?

Ja, det burde du.

Som ord deling skriver så tenker jeg kanskje det faktisk er usikkerhet det signaliserer, mer enn lav intelligens. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er, men det er iallefall veldig lite attraktivt.

• Liker 3
Skrevet

Enig, selv om det er morsomt at så mange er enige med tanke på at KG er et av stedene smileyen brukes mest.

Skrevet

Mens damer skriver smiley, hjerter og alt som er uten at det skal være noe galt i det. Hva med at en smiley betyr at man er en hyggelig person?

Anonymous poster hash: d208f...e57

Jeg tenker ikke sånn om han varierer smileyene, bare om det er kun den blunkesmileyen som blir brukt. Har jo litt å si hva han skriver også.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg liker heller ikke den smileyen, men jeg synes ikke det er intelligent å vurdere intelligens ut i fra en smiley. Med mindre smileyen blir brukt i helt feil kontekst da.

Hadde du kjøttboller til middag? ;) Det går ikke :P

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...