Gå til innhold

17.mai antrekk når man er "litt større"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er feit. og nei, jeg kommer ikke til å kunne slanke meg til 17.mai.

Jeg hater 17.mai og gruer meg hvert år til denne dagen, aller helst skulle jeg bare gjemt meg hjemme - men siden jeg har barn så må jeg ut og gå i tog og alt slikt.

Hvor finner man fine antrekk for oss som er litt større/formfulle/feite/runde (kall det hva du vil)?

Anonymous poster hash: 42ed5...ce5
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KappAhl, Lindex og HM har avdeling for store str. Det viktigste på 17. mai er å se litt "tekkelig" ut. Synes f.eks denne kjole fra Lindex var fin :) Den kan man fint ha en cardigan utenpå.

S0000007253887_F_W40_20150319105941.png

Anonymous poster hash: eea3d...67b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

pip stormote, om du har en i nærheten

Anonymous poster hash: 67894...577
AnonymBruker
Skrevet

Zizzi, Alexis mote, diverse nettbutikker. Jeg kan svare for Bergensområdet, mange kan sikkert Oslo.

Pip Stormote i Stavanger og Oslo.

Zalando, Laredoute, Sportsmann,

Godt undertøy gjør forresten mye bra :-) Rett deg opp i ryggen, finn deg et antrekk som yter deg rettferdighet og ikke er forma som en sekk.

Igigi har kjoler som kan trylle! Fjerner mage, lager pupper (evt tar godt vare på de en har)

Lykke til! Det er fullt mulig å kle seg fint selv om en er stor!!

Anonymous poster hash: f773f...052
  • Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Violeta by Mango har også mye fint, helt opp i str. 52. Personlig synes jeg at cardigans fort kan se litt "slaskete" ut, det er finere med en jakke med litt mer struktur, f.eks. slik som denne eller denne. Eller hva med en fin kåpe?

Gjest Honeyblossom
Skrevet

H&M og Zizzi pleier å ha mye fint. :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Violeta by Mango har også mye fint, helt opp i str. 52. Personlig synes jeg at cardigans fort kan se litt "slaskete" ut, det er finere med en jakke med litt mer struktur, f.eks. slik som denne eller denne. Eller hva med en fin kåpe?

Jeg også synes fort at cardiganer blir slaskete, men det er kanskje like gjerne fordi jeg er så lav i høyden. Så derfor føles det som at jeg svømmer i dem, dermed regnes det som koseplagg inne for min del. Men blazere kan jo være et like fint alternativ egentlig.

Skrevet

En fin kjole som er smalest i midjen og har vidde i skjørtet synes jeg er pent på de aller fleste som har litt ekstra! Går selv i det flere ganger i uka! Synes ofte Lindex og kappahl har mye fint, også i større størrelser. Ellers er ASOS curve veldig bra!

Sats på en cardigan som stopper der du er smalest rundt midjen hvis du vil bruke det, ellers kan en blazer som stopper samme sted være vel verdt å investere i! Ser smashing ut uansett størrelse synes jeg!

Når det gjelder sko kan du med fordel bruke sko uten hæl på 17. mai, spesielt når du har barn å fly etter!

Lykke til! Jeg er sikker på at du blir knallfin! :)

Skrevet

kjoledamen.no har mye fint :)

Skrevet

Synes det viktigste er at det ser ut som om man har prøvd litt. Også er det greit å ikke prøve å gjemme kroppen i noe svært, da ser man bare enda større ut. Det er og viktig å finne riktig dybde på utringningen for å trekke oppmerksomheten rett sted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

yoursclothing.co.uk

evans.co.uk

torrid.com

forever21.com (egen plus size avdeling)

newlook.com (egen plus size avdeling)

ellos.no (egen plus size avdeling)

Anonymous poster hash: 75704...3b2
AnonymBruker
Skrevet

Fant du noe fint TS? :)

Anonymous poster hash: 157a4...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at skikkelig undertør er superviktig.

Selv har jeg en diger bilring mellom navlen og puppene, Den blir mindre dominerene med holdintruse som går helt opp under puppene.

Etter at jeg oppdaget de er det blitt kjekt å gå med kjole. Anbefaler virkelig å kjøpe skikkelig udertøy da sitter klærne mye finere og jeg føler meg mye bedre.

jeg handler en del på Ellos.no de har veldig bra plus utvalg.

Anonymous poster hash: c462e...6b7
AnonymBruker
Skrevet

Da er jo bunad/festdrakt midt i blinken. Så har du til hver eneste 17.mai, + en del bryllupp, konfirmasjoner osv også. Ikke mer å tenke på. Alle ser store ut i bunad.

Anonymous poster hash: 1fe41...e55
Skrevet

Da er jo bunad/festdrakt midt i blinken. Så har du til hver eneste 17.mai, + en del bryllupp, konfirmasjoner osv også. Ikke mer å tenke på. Alle ser store ut i bunad.

Anonymous poster hash: 1fe41...e55

alle ser IKKE store ut i bunad, hvor har du det fra ?

TS - holdning er vel så viktig som antrekk :)

Skrevet

Zizzi kan ha mye fint syns jeg :) Men det er litt dyrt der syns jeg =/

AnonymBruker
Skrevet

En fin kjole som er smalest i midjen og har vidde i skjørtet synes jeg er pent på de aller fleste som har litt ekstra! Går selv i det flere ganger i uka! Synes ofte Lindex og kappahl har mye fint, også i større størrelser. Ellers er ASOS curve veldig bra!

Sats på en cardigan som stopper der du er smalest rundt midjen hvis du vil bruke det, ellers kan en blazer som stopper samme sted være vel verdt å investere i! Ser smashing ut uansett størrelse synes jeg!

Når det gjelder sko kan du med fordel bruke sko uten hæl på 17. mai, spesielt når du har barn å fly etter!

Lykke til! Jeg er sikker på at du blir knallfin! :)

Men det fungerer vel bare om det er der man faktisk er smalest? Jeg har jo midjen min omtrent der på kroppen hvor alle har sin, men jeg er likevel slankest oppe rett under bysten.

Anonymous poster hash: 9ee5c...c6c

AnonymBruker
Skrevet

KappAhl, Lindex og HM har avdeling for store str. Det viktigste på 17. mai er å se litt "tekkelig" ut. Synes f.eks denne kjole fra Lindex var fin :) Den kan man fint ha en cardigan utenpå.

S0000007253887_F_W40_20150319105941.png

Anonymous poster hash: eea3d...67b

Nydelig og enkel.

Anonymous poster hash: 94861...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...