Kokomomo Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Hei, noen her som har erfaring med chromcast? Lurte på om jeg må ha noe slags nett på tv-en eller pc-en jeg overfører bildet til fra eks. Ipaden eller mobilen? Fant ikke noe om dette når jeg googlet det. Noen her inne som vet?
absinthia Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 (endret) Du lager et eget nett med ipaden og den lille dingsen du setter i tvn. Vi har det og er svært fornøyde. Du må selvfølgelig innstsllere en chromecastapp på dingsene dine for at sending skal foregå, Når du skal sende en film eller annet fra nettbrettet ( eller hva det nå er du sender fra) til tv, velger du å sende over det nettverket som du f.eks har kalt " chromenett " slik at det sendes til tv. Litt info https://www.google.no/chrome/devices/chromecast/ Endret 18. april 2015 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Eventuelt at du kobler begge deler til det trådløse nettet ditt. Anonymous poster hash: af0e3...9f9
Okapi Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 En Chromecast er en dings du plugger i HDMI-inngangen på TVen din, som primært brukes til å vise Youtube, Google Play, Netflix, HBO Nordic, Viaplay og tilsvarende tjenester via det trådløse nettet ditt. Den kan også speile skjermen fra en nyere Android-telefon (tror du må ha 4.4) og tabs fra Chrome.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå