AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Typen blir snart 20 år. Noen som har gavetips? Vi er begge studenter og må derfor tenke litt økonomisk. Jeg tenkte at kino og middag kunne vært koselig og en liten boks med personlige gavekort. Høres det bra ut? Har dere tips til hva gavekortene kunne inneholdt? Håper noen har tips, det ville jeg satt pris på Kom gjerne med andre gavetips enn det jeg skrev også. Anonymous poster hash: ba2d3...cde Anonymous poster hash: ba2d3...cde
Aviale Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Hvis du er god til å lage mat, kan du jo lage et ekstra godt måltid, 3-retters eller middag med dessert. Og gavekort på massasje kan jo være en idé? Siden du vurderer kino + middag blir det jo fort nesten 1000 kr til sammen. Dersom dere har jobb i sommer kan jo kanskje en billig weekend-tur være et alternativ? Dvs at du betaler flybillettene for eksempel. Mange steder i Øst-Europa er veldig billige og det er billige flygninger dit hvis dere er fleksible på dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå