Brimi Skrevet 9. juni 2015 #281 Skrevet 9. juni 2015 Om du ikke har mulighet til å printe ut fra nettet så kan du kjøpe en billig fsrgeleggingsbok for barn, for å teste om det er noe for deg Jeg har dårlig økonomi for tia så skal finne noe billig først Hvor ange sider pleier det å være i slike bøker? De som er for voksne.Anonymous poster hash: 9a298...9f7 Den magiske skogen har ca. 76 sider + 2 ark som kan brettes ut og fargelegges på begge sider :-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #282 Skrevet 9. juni 2015 Om du ikke har mulighet til å printe ut fra nettet så kan du kjøpe en billig fsrgeleggingsbok for barn, for å teste om det er noe for deg Jeg har dårlig økonomi for tia så skal finne noe billig først Hvor ange sider pleier det å være i slike bøker? De som er for voksne.Anonymous poster hash: 9a298...9f7 Vet ikke hvor mange sider det er, men det er detaljerte tegninger, så jeg bruker flere dager på en side. Anslår at jeg har arbeid i mange måneder med den ene boken jeg har. Anonymous poster hash: dc052...9ee
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #283 Skrevet 9. juni 2015 Jeg må bare spørre om en ting, de bildene dere fargelegger...tas de ut av bøkene og blir hengt opp noen steder eller forblir de bare i bøkene? Anonymous poster hash: 19bcb...add
Brimi Skrevet 9. juni 2015 #284 Skrevet 9. juni 2015 Jeg må bare spørre om en ting, de bildene dere fargelegger...tas de ut av bøkene og blir hengt opp noen steder eller forblir de bare i bøkene? Anonymous poster hash: 19bcb...add Foreløpig er de i boka , men skal ikke se bort i fra at de blir rammet inn etterhvert. Idag fikk jeg postkortene som jeg kan fargelegge og der var det tips om hvordan fargelegge osv. Eneste er at det står på japansk , så får nok bare se på bildene :-p
Maleficenta Skrevet 9. juni 2015 #285 Skrevet 9. juni 2015 Er det noen som vet om en slik bok som ikke er så pdykedelisk? Jeg liker ikke de psykedeliske tegningene
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #288 Skrevet 9. juni 2015 Jodet syns jeg. Er så mye krimskrams Da ville jeg kanskje satset på fargebøker for barn? Der er det vel litt enklere bilder? Evt finne på nett og printe ut. Anonymous poster hash: 02874...41e 2
Maleficenta Skrevet 9. juni 2015 #289 Skrevet 9. juni 2015 Da ville jeg kanskje satset på fargebøker for barn? Der er det vel litt enklere bilder? Evt finne på nett og printe ut. Anonymous poster hash: 02874...41e Ikke at jeg syns de er vanskelige. Bare stygge og glorete
Auri Skrevet 9. juni 2015 #290 Skrevet 9. juni 2015 Om du synes bøkee til Basford er stygge og glorete, tror jeg nok du bare må gi opp. Bøkene hennes er elegante, smakfulle og utrolig vakkert utført; du finner ikke noe som er høyere kvalitet enn det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #291 Skrevet 9. juni 2015 Ikke at jeg syns de er vanskelige. Bare stygge og glorete Mente bare at det er litt mindre dill med de bildene. Kikket igjennom dem som er på Amazon ? Men ellers har jeg ikke noen forslag. Anonymous poster hash: 02874...41e
Maleficenta Skrevet 9. juni 2015 #292 Skrevet 9. juni 2015 Mente bare at det er litt mindre dill med de bildene. Kikket igjennom dem som er på Amazon ? Men ellers har jeg ikke noen forslag.Anonymous poster hash: 02874...41e Takk. Skal ta en titt
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #293 Skrevet 9. juni 2015 Ja, både Ark og Norli har disse Har også sett Den hemmelige hagen på noen matbutikker! Anonymous poster hash: b6a32...e18 coopbutikker?Anonymous poster hash: 9a298...9f7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #294 Skrevet 9. juni 2015 Den magiske skogen har ca. 76 sider + 2 ark som kan brettes ut og fargelegges på begge sider :-) Vet ikke hvor mange sider det er, men det er detaljerte tegninger, så jeg bruker flere dager på en side. Anslår at jeg har arbeid i mange måneder med den ene boken jeg har. Anonymous poster hash: dc052...9ee Tar sikkert tid men var litt kjedelig om det var bare 10 sider http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 9a298...9f7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #295 Skrevet 9. juni 2015 coopbutikker?Anonymous poster hash: 9a298...9f7 De har den på Coop Extra her ihvertfall. Anonymous poster hash: 02874...41e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #296 Skrevet 9. juni 2015 De har den på Coop Extra her ihvertfall. Anonymous poster hash: 02874...41e Kult. Drar dit i morgen. Bor nærmere der enn bokhandlene http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>Anonymous poster hash: 9a298...9f7
Brimi Skrevet 9. juni 2015 #297 Skrevet 9. juni 2015 Tar sikkert tid men var litt kjedelig om det var bare 10 sider Anonymous poster hash: 9a298...9f7 Åja, nei, tror de fleste bøker har flere enn 10 sider :-)
Fiolinisten Skrevet 9. juni 2015 #298 Skrevet 9. juni 2015 Er det noen som vet om en slik bok som ikke er så pdykedelisk? Jeg liker ikke de psykedeliske tegningene Skjønner litt hva du mente, det virker som de bøkene er mest målrettet mot en spesiell gruppe og det er mye gjentagende i mønstrene (av hva jeg har sett.) Men det finnes hundre, om ikke tusen, vis av bøker. Peter Deligdisch har noen interessante bok serier, kanskje det kunne passe bedre? Bestiaire extraordiaire er også en som skiller seg litt ut fra de sirkulære møsterne med mye blomster og greier. Har også sett flere tattovering fargeleggingsbøker, med forskjellige mønstre.
Jeane Skrevet 9. juni 2015 #299 Skrevet 9. juni 2015 Er det noen som vet om en slik bok som ikke er så pdykedelisk? Jeg liker ikke de psykedeliske tegningene Ta å søk litt rundt på amazon, da finner du sikkert noe du liker. Jeg fant en bok med kimonoer som jeg har veldig lyst på, men der jo mye detaljer der og. Så har man manga, som nevnt tidligere i tråden. Hva kunne du tenkt deg å fargelegge? Mennesker? Dyr? Landskap? Du finner sikkert noe dersom du søker etter "coloring books animals" f.eks. Jeg fikk litt samme følelsen første gang jeg åpnet boken min. Det var mye mer intenst enn jeg hadde forventet, men jeg fikk boka i gave så det var jo bare å kaste meg ut i det! Fant ut at farge dempet det kaotiske inntrykket, spesielt hvis man bruker rolige farger.
Brimi Skrevet 10. juni 2015 #300 Skrevet 10. juni 2015 De har den på Coop Extra her ihvertfall.Anonymous poster hash: 02874...41e De har ingen på coop butikken i nærheten av meg :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå