Auri Skrevet 8. juni 2015 #261 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Bare vær klar over at alle Torso-butikker er ikke like bra... Den som ligger ved Vulkan i Oslo f.eks. er helt fantastisk! Men den her hvor jeg bor... Det er der hvor jeg ble skjelt ut for å teste fargen på en fargeblyant. Det var ikke lov å teste fargene. Dårlig utvalg har de og, og alle Promarker tusjene jeg prøvde var uttørka... Endret 8. juni 2015 av Auri
Safira Skrevet 8. juni 2015 #262 Skrevet 8. juni 2015 På vanlige bokhandlere har de fargeblyanter i løsvekt. Men det er gjerne bare én type pr butikk. Hobbybutikker har gjerne flere? Eller kanskje til og med fargehandlere. Kanskje de selger enkeltvis på panduro.no? De hadde ikke så godt utvalg av blyanter enkeltvis i den pandurobutikken jeg var innom, men skal prøve litt andre butikker når jeg får tid! Bare hyggelig. Du finner 72-sett på torso.no. De har et bra utvalg av tegnesaker. Oi, skal sjekke ut den butikken! Kanskje jeg skal prøve å få tak i noen enkeltvis først, i og med at settene med 72 stk er ganske dyre Bare vær klar over at alle Torso-butikker er ikke like bra... Den som ligger ved Vulkan i Oslo f.eks. er helt fantastisk! Men den her hvor jeg bor... Det er der hvor jeg ble skjelt ut for å teste fargen på en fargeblyant. Det var ikke lov å teste fargene. Dårlig utvalg har de og, og alle Promarker tusjene jeg prøvde var uttørka... Aha, takk for tips! Veldig rart at det ikke er lov å teste fargene, de kunne da "ofret" én av hver farge til tester? Skal jeg prøve meg på den ved Vulkan en dag.
Auri Skrevet 8. juni 2015 #263 Skrevet 8. juni 2015 Er ikke første gangen jeg har opplevd at de er sure og grinete der. Det var ikke som om jeg åpnet et sett heller; det var en krukke med løsvektblyanter. Men den på Vulkan er knallbra, kjempehyggelig hun som eier der!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 #264 Skrevet 8. juni 2015 Har faktisk brukt bare grønt, bortsett fra 4 farger. Som er rød/svart på marihøna, gult og litt brunt :-) image.jpg Det der var kjempepent Brimi! 1
Brimi Skrevet 8. juni 2015 #265 Skrevet 8. juni 2015 Det der var kjempepent Brimi! Tusen takk ^^ Tror faktisk det er den jeg er mest fornøyd med :-D 1
Gjest pærecider Skrevet 8. juni 2015 #266 Skrevet 8. juni 2015 Er ikke første gangen jeg har opplevd at de er sure og grinete der. Det var ikke som om jeg åpnet et sett heller; det var en krukke med løsvektblyanter. Men den på Vulkan er knallbra, kjempehyggelig hun som eier der! Husker de hadde en stor torsobutikk rett ved mathallen. Men da jeg var der sist hadde de flyttet til et knøttlite lokale. Han som jobba der var kjempekoselig, men savnet den gamle butikken. Eller er det to kunstbutikker i området?
Auri Skrevet 8. juni 2015 #267 Skrevet 8. juni 2015 Husker de hadde en stor torsobutikk rett ved mathallen. Men da jeg var der sist hadde de flyttet til et knøttlite lokale. Han som jobba der var kjempekoselig, men savnet den gamle butikken. Eller er det to kunstbutikker i området? Nei det er samme jeg snakker om Var stort lokale sist jeg var der, men det var i fjor sommer da.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #268 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er ikke flink til dette og har ingen erfaring. Men jeg bruker Marco sine, og fornøyd med dem. Og de er relativt billig på ebay, skal kjøpe meg er sett med 72 til 150kr :-) Anonymous poster hash: 02874...41e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #269 Skrevet 8. juni 2015 Takk skal dere faen meg ha! Nå har jeg akkurat bestilt meg 30 tusjer, 72 blyanter og 3 bøker! Anonymous poster hash: f14a3...a63 17
Auri Skrevet 8. juni 2015 #271 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har også bestilt meg 2 nye bøker idag, og et sett med 30 farger Bøker med steampunk og vampyrer 1
Safira Skrevet 8. juni 2015 #272 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Har faktisk brukt bare grønt, bortsett fra 4 farger. Som er rød/svart på marihøna, gult og litt brunt :-) image.jpg Morsomt, tror jeg skal prøve meg på noe lignende på et bilde! Gårsdagens og dagens arbeid! Dårlige lysforhold nå, så kanskje jeg gidder å ta et nytt bilde av det i morgen. Edit: Nytt bilde i bedre lys! Endret 9. juni 2015 av Safira 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #273 Skrevet 8. juni 2015 Etter at flere her har nevnt det siste der så har jeg nesten mistet lysten til å fargelegge. Jeg har ikke så god råd, derfor ville det for meg føltes som bortkastede penger. Skrev jo at det ikke nødvendigvis er lett å få til fine motiver da, så forstår at mange velger å kjøpe disse bøkene. Anonymous poster hash: cdaac...021
Auri Skrevet 8. juni 2015 #274 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har ikke så god råd, derfor ville det for meg føltes som bortkastede penger. Skrev jo at det ikke nødvendigvis er lett å få til fine motiver da, så forstår at mange velger å kjøpe disse bøkene. Anonymous poster hash: cdaac...021 Men det går jo ann å finne motiver på pinterest eller google og skrive ut, det blir billigere enn å kjøpe bøkene. Om man ikke får til å tegne selv. Forøvrig kostet de bøkene jeg kjøpte på amazon nå rundt 5 pund stykket.
Gjest pærecider Skrevet 8. juni 2015 #275 Skrevet 8. juni 2015 Takk skal dere faen meg ha! Nå har jeg akkurat bestilt meg 30 tusjer, 72 blyanter og 3 bøker! Anonymous poster hash: f14a3...a63 Moooahahahaaaaaa!!!! *ond latter*
Brimi Skrevet 9. juni 2015 #276 Skrevet 9. juni 2015 Morsomt, tror jeg skal prøve meg på noe lignende på et bilde! Gårsdagens og dagens arbeid! Dårlige lysforhold nå, så kanskje jeg gidder å ta et nytt bilde av det i morgen. 2015-06-09 08.15.09.jpg Edit: Nytt bilde i bedre lys! Det bilde var fint! ^^
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #277 Skrevet 9. juni 2015 Siden tråden er så lang så har jeg ikke lest hele, beklager om det er spurt om før. Får man kjøpt slike bøker for voksne på bolhandel? Hos Ark? Jeg har tatt vare på alle fargeblyantene og fargestiftene (de er harde og tynne) fra barndommen min, er mye. Så nå vet jeg hva jeg kan bruke de til Anonymous poster hash: 9a298...9f7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #278 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har ikke så god råd, derfor ville det for meg føltes som bortkastede penger. Skrev jo at det ikke nødvendigvis er lett å få til fine motiver da, så forstår at mange velger å kjøpe disse bøkene.Anonymous poster hash: cdaac...021 Om du ikke har mulighet til å printe ut fra nettet så kan du kjøpe en billig fsrgeleggingsbok for barn, for å teste om det er noe for deg Jeg har dårlig økonomi for tia så skal finne noe billig først Hvor ange sider pleier det å være i slike bøker? De som er for voksne.Anonymous poster hash: 9a298...9f7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #279 Skrevet 9. juni 2015 Siden tråden er så lang så har jeg ikke lest hele, beklager om det er spurt om før. Får man kjøpt slike bøker for voksne på bolhandel? Hos Ark? Jeg har tatt vare på alle fargeblyantene og fargestiftene (de er harde og tynne) fra barndommen min, er mye. Så nå vet jeg hva jeg kan bruke de til Anonymous poster hash: 9a298...9f7 Ja, både Ark og Norli har disse Har også sett Den hemmelige hagen på noen matbutikker! Anonymous poster hash: b6a32...e18
Fiolinisten Skrevet 9. juni 2015 #280 Skrevet 9. juni 2015 Jeg skulle ikke ha søkt på slike bøker, nå sitter jeg her med 26 på ønskelista. Flight of Fancy, Animal Kingdom, Animorphia, Bestiaire Extraordinaire, Japanese patterns og Animaux ligger høyest på lista, alle fåes kjøpt på Amazon. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå