Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 ja....spørsmålet sto jo egentlig i overskrifta Hører rykter om at det er kjempedyrt... Men hvor dyrt er det i forhold til norske priser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Det er dyrt! Det ligger på samme nivå som i Norge har jeg hørt. Det er tre år siden vi var på Kypros, så jeg vet ikke hvor dyrt det er i dag... Hvis du skal dra dit bør du ta med deg litt ekstra lommepenger enn normalt. Gull og briller/solbriller er veldig billig på Kypros.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Når skal dere til Kypros. Vi skal i begynnelsen av mai. Er mat og drikke o.l dyrt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg skal til Aya Napa for 3.året på rad i midten av mai, og ja dyrere der enn Spania og Hellas. Det er dog ikke så dyrt som i Norge, litt avhengig av hvordan man legger opp ting. Lokale retter og drikker er billigere, ganske mye faktisk, så jeg er blitt veldig flink til å holde meg til det. Gull er veldig mye billigere, samme med optikktjenester, briller, linser o.l. Jeg er også blitt flinkere til å bruke lokalbussen i stedet for drosje, og der er mye penger å spare. Jeg trives veldig godt på Kypros, så jeg tar med meg min "slunkne" pengebok, og synes jeg har verdens deiligste ferie uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå