AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Far har annenhver helg med barnet, og i år skal han ha bursdagen. Det er en torsdag, hvor jeg lurer på om far skal hente barnet på selve bursdagen den torsdagen, eller om far skal hente barnet kvelden før? Samværsavtalen er ikke spesifisert på dette. Hvordan gjør andre dette? Når mor har bursdagen, har ikke far barnet deler av bursdagen, burde far få samme samvær og hente dagen før? Anonymous poster hash: bbf33...597
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Gjør som dere bruker å gjøre ved henting/leveringAnonymous poster hash: 1c66d...9b7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Gjør som dere bruker å gjøre ved henting/leveringAnonymous poster hash: 1c66d...9b7 Kun henting og levering etter barnehage, men barnehagen er stengt den dagen. Anonymous poster hash: bbf33...597
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Kun henting og levering etter barnehage, men barnehagen er stengt den dagen. Anonymous poster hash: bbf33...597 Da gjør dere som dere bruker å gjøre når barnehagen er stengt. Anonymous poster hash: 1c66d...9b7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Men ærlig talt, spiller det noen rolle hva "vi" gjør? Kan du ikke prate med pappaen og avtale slik at det passer best for dere og ungen? Anonymous poster hash: 06abf...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Her utgjør ikke bursdag noe spesielt ifm. samvær. Vi har feiring med hele familien i en helg som passer og ungen er hos meg (fordi far vil slippe organiseringen), og på selve dagen er barnet der han skal være etter vanlig samværsturnus. Jeg har aldri hørt om noen som gjør det annerledes. Anonymous poster hash: b6134...f32
duplexx Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Far har annenhver helg med barnet, og i år skal han ha bursdagen. Det er en torsdag, hvor jeg lurer på om far skal hente barnet på selve bursdagen den torsdagen, eller om far skal hente barnet kvelden før? Samværsavtalen er ikke spesifisert på dette. Hvordan gjør andre dette? Når mor har bursdagen, har ikke far barnet deler av bursdagen, burde far få samme samvær og hente dagen før? Anonymous poster hash: bbf33...597 "Når mor" ... er du stemor? Lurer.
skruf Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Far henter etter barnehagen med mindre noe annet er spesifisert i samværsavtalen. Egentlig en grei deal, da får mor litt bursdagsoppmerksomhet med barnet om morgenen, og kan f.eks vekke barnet med bursdagspakke på senga, mens far får ettermiddagen med bursdag sammen med barnet.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Ikke rart folk krangler...Anonymous poster hash: e90f1...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå