Gå til innhold

Er ikke skjørt lengre "inn" å bruke lengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Sørlandssentrert i dag i tre timer, og da kunne jeg faktisk ikke se en eneste jente/dame med skjørt og strømper.Det var var tights og olabukser de fleste gikk i.

Det jeg lurer på er det ikke inn å bruke skjørt lengre?

Hva skal til for at du tar det frem igjen? Og hva ville du brukt på denne ? Tenker da tenker jeg tykk ell tynn størmpebukse, tights eller stayups😉

Anonymous poster hash: 35cbd...bb4

Skrevet

Kanskje synes folk det er hakket for kaldt for skjørt og kjole fremdeles???

AnonymBruker
Skrevet

Så mange i skjørt på kjøpesenteret eg var på i Stavanger i går.

Anonymous poster hash: 54819...5ef
Skrevet

Enig med O.G., det er nok litt kaldt enda. Men jo nærmere sommeren vi kommer, jo flere begynner jo med skjørt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes da strømpebukser? Jeg går i skjørt året rundt.

Anonymous poster hash: 4323c...be0
  • Liker 7
Skrevet

Jeg går i skjørt året rundt, jeg! Men nå som våren og sommeren er på vei, blir det nok stadig flere skjørt- og kjolebekledde frøkner å skue rundt omkring :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker skjørt/kjole omtrent hver dag :) Året rundt.

Anonymous poster hash: 0f6eb...a5c
  • Liker 1
Skrevet

Bruker sjelden skjørt og kjole, liker ikke beina mine :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker skjørt og kjole hver dag. Har gjort dette i mange mange år, eier faktisk ikke bukser. Bruker svarte ullstrømpebukser når det er kaldt, og fine svarte flate støvler. Bruker ikke miniskjørt eller noe da, men litt lengre. Hater jeans o.l. forstår ikke hvordan det kan være behagelig å ha på seg :P

Anonymous poster hash: af3b5...d5a
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sjelden skjørt og kjole, liker ikke beina mine :vetikke:

Jeg har heller ikke noe spesielt fine bein, jeg har kraftige lår og legger, men jeg går da med skjørt og kjoler allikevel. Jeg skal ikke imponere noen med beina mine, jeg vil bare være pent og komfortabelt kledd. :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har heller ikke noe spesielt fine bein, jeg har kraftige lår og legger, men jeg går da med skjørt og kjoler allikevel. Jeg skal ikke imponere noen med beina mine, jeg vil bare være pent og komfortabelt kledd. :)

Hehe sant det. Prøver å venne meg til å gå med skjørt/kjole spesielt på sommeren, men så er det jo sånn at man er finest når man er komfortabel, og det er jeg ikke i skjørt.

Gjest Nanne70
Skrevet

Men strømpebukser er jo så utrolig ukomfortabelt!

Skrevet

Var masse folk i skjørt og kjoler i Bergen i dag iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Men strømpebukser er jo så utrolig ukomfortabelt!

Nei, det er det da ikke. Da må de ha feil størrelse.

• Liker 6
Gjest Loveheartx
Skrevet

I Oslo er det mange som går rundt i skjørt og kjole, og selvfølgelig oftere på sommeren enn resten av året. Ser mange for tiden som går rundt i korte, stramme skjørt eller "blyantskjørt". Veldig fint!

Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Nei, det er det da ikke. Da må de ha feil størrelse.

Strømpebukser er djevelens verk!

Kjøpte meg et skjørt i dag. Liker å bruke skjørt, enten det er in eller ikke. Tror aldri skjørt kommer til å gå av moten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er småbarnsmor og finner det mer praktisk å gå i bukser enn i skjørt. Dessuten liker jeg personlig å ha det litt varmere rundt kroppen min enn litt kaldere. Så generelt sett foretrekker jeg bukser.

Anonymous poster hash: 68cd7...de0
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri likt å gå i skjørt/kjole. Har ikke noe med om jeg liker eller ikke liker beina mine. Er tynn og alle sier jeg kler skjørt, men jeg føler meg ikke vel i det.

Anonymous poster hash: 557b3...c53
AnonymBruker
Skrevet

Har noe å gjøre med temperaturen ja:P Den til side; jeg kan ikke bruke skjørt på jobb. Så når jeg er på jobb hver dag så gidder jeg jo ikke ha ekstra bytte med meg for å ha på før og etter jobb:P (bruker sivile klær på jobb) En annen ting med skjørt er at du ikke får ha det i fred, hverken for vinden eller for enkelte mennesker(ja, jeg har fått skjørt flippet opp/dratt ned når folk har gått forbi meg). Og ei venninne ble slut-shamet på bussen for å ha på seg et knelangt skjørt... Så er det komforen da.

Såe, ikke bare bare med skjørt:P

Anonymous poster hash: fbd35...b01
Skrevet

Jeg bruker skjørt og kjole hver dag. Har gjort dette i mange mange år, eier faktisk ikke bukser. Bruker svarte ullstrømpebukser når det er kaldt, og fine svarte flate støvler. Bruker ikke miniskjørt eller noe da, men litt lengre. Hater jeans o.l. forstår ikke hvordan det kan være behagelig å ha på seg :P

Anonymous poster hash: af3b5...d5a

Har alldri forstått at det er mer behagleg å bruke jeans enn skjørt.. Kjole og skjørt er så behagleg å bruke.. Når jeg blir pensjonist skal jeg bosette meg i Spania så jeg kan kaste buksene mine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...