Tusseline Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Jeg gikk nylig til innkjøp av den omdiskuterte Superstar fra TIGI bedhead, og min konklusjon etter å ha anvendt dette produktet et par ganger er at dette rett og slett var å kaste penger rett ut av vinduet! For å være klin ærlig, ser jeg ingen tegn til forbedring verken når det gjelder volum eller godlukt. Er klar over at det kun merkes effekt sammen med føning, men likevel, null respons. Hva kan jeg gjøre? Er det mulig å reklamere på produkter hos frisøren?
Gjest Myumi Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 TIGI Superstar er en føn-volum-lotion og aktiveres kun av varme. Er du sikker på at du bruker det riktig? Føner du med eller uten børste og i tilfelle, hva slags børste?
Tuddelidu Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Jeg har hatt denne en stund nå, og på meg funker den finfint uten føning også :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Det er ikke vits i å bruke denne uten å føne, da får du bare klissehår. Bruk den riktig -resultatet er kjempebra på mitt tynne fine hår i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå