AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Jeg la om livsstilen min for noen mnd siden, og er så langt fornøyd med kostholdet og vektnedgangen som jeg har hatt. Ønsker å gå ned ytterligere 2 kg, da har jeg nådd ideavekten. Problemet er at jeg blir så tynn oventil. Ønsker hovedsaklig at de to kiloene skal mistes på rumpe og lår, men frykter at det er overkroppen som mister vekten. Da blir jeg veldig tynn med synlige kragebein og mindre bryster. Vet det ikke går an å punktslanke seg, men er det noen øvelser eller en form for trening som kan gjøre at de to kiloene ikke tas fra overkroppen?Anonymous poster hash: 85f75...e98
Gjest earlgrey Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg mister også vekten på overkroppen først, men når du kommer til et punkt så vil du få slankere rumpe/bein også men det er jo selvfølgelig kjedelig at det går utover puppene ja
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Man kan ikke punktslanke seg som du sier, og det er genene som bestemmer, teite som de kan være:P Men du kan jo bygge muskler på overkroppen for å jevne forskjellene litt ut:) Puppene er det ikke så mye å gjøre med dessverre. For meg blir det et luksusproblem for jeg har store pupper og håper at de skal krympe. Men nå har jeg tatt av meg 20kg, og mest på overkroppen, men ikke en damn shit har skjedd med den saken... Anonymous poster hash: 54674...225
FitnessIna Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Kvinner lagrer fett lettere rundt hofter/lår, så situasjonen din er helt normal Jeg vil anbefale deg å trene litt styrke både på over og underkropp - overkroppen vil dermed se større ut, og du kan få strammet inn lår/rumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå