Gå til innhold

Dere som er opptatt av muskler og lite kroppsfett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser dere av kjøtt og fisk?

Jeg er nybegynner og allerede lei av kylling, karbonadedeig og torsk. Trenger litt variasjon. Liker ikke tunfisk. Andre tips?

Anonymous poster hash: 90879...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ørret/laks?

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Kylling, kjøttdeig og fisk! Cluet er å variere MASSE med krydder, steke/koke/ovn-måter, tilbehør, kjøp gjerne inn kcal-frie dressinger (walden farms-produkter), sukkerfri ketchup osv osv.
Er opptatt av en sunn og sterk kropp, ikke synlige muskler og lav fett% ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med ørret/laks?

Er det ikke ganske mye fett i laks? Vet at det er sunt fett, men nå for tiden prøver jeg å gå ned i fettprosent.

Ts

Skrevet

Er det ikke ganske mye fett i laks? Vet at det er sunt fett, men nå for tiden prøver jeg å gå ned i fettprosent.

Ts

Jo, det er en del fett i laks - men som du sier, så er det sunt fett. Selv om du skal ned i fettprosent er det viktig å få i seg fett :)

• Liker 1
Skrevet

Ts

Fett MÅ du ha. Der er det mange som misforstår og tror alt skal være så fettfritt som mulig. Ikke bra! Skal kroppen kvitte seg med fett så må du tilføye kroppen SUNT fett. Ellers beholder kroppen på fettet da den ikke tør å kvitte seg med det pga av underskudd. Kos deg med laks tre ganger i uken, hvis du liker det ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...