Gå til innhold

Datingens dørstokk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd nettdating selv. Men hørt om den fra flere venninner og noen kamerater. Ofte hører jeg de fortelle at de har møtt noen de liker og kan tenke seg å se igjen. Når de ikke hører noe fra den andre personen tar de det som et tegn på manglende interesse og de gir opp hele relasjonen. Noen ganger virker det på meg som om den andre personen godt kan sitte med samme tanken. Folk snakker ikke sammen. Er så redd for å ta initiativ. Er så redd for å bli avvist at de rett og slett kapitulerer før ting får tid til å settes I gang! Jeg blir oppgitt. Dere single på dateren: ikke Vær så redd for å sende en ekstra SMS og snakke litt klarspråk. Tror mange potensielle par lever som single fordi de ikke var tydelig nok I forhold til hva de ønsket... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 64bc4...015

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uenig. Tar jeg ikke kontakt med noen etter en date er jeg ikke interessert.

Anonymous poster hash: 5143f...e87
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd nettdating selv. Men hørt om den fra flere venninner og noen kamerater. Ofte hører jeg de fortelle at de har møtt noen de liker og kan tenke seg å se igjen. Når de ikke hører noe fra den andre personen tar de det som et tegn på manglende interesse og de gir opp hele relasjonen. Noen ganger virker det på meg som om den andre personen godt kan sitte med samme tanken. Folk snakker ikke sammen. Er så redd for å ta initiativ. Er så redd for å bli avvist at de rett og slett kapitulerer før ting får tid til å settes I gang! Jeg blir oppgitt. Dere single på dateren: ikke Vær så redd for å sende en ekstra SMS og snakke litt klarspråk. Tror mange potensielle par lever som single fordi de ikke var tydelig nok I forhold til hva de ønsket... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 64bc4...015

Tror det kan ligge noe i det du sier.

Anonymous poster hash: 0d9d3...182

Gjest imperio
Skrevet

Så.. du mener man skal ta kontakt bare for å ta kontakt? Bli sammen med noen selv om at det er null kjemi?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dating er langt mer komplisert enn det. Å bli avvist er vanskelig nok i seg selv, men om det blir en vane at man avvises, så har man rett og slett et kjempeproblem. Jeg har all forståelse for at folk er redde for sånne ting.

Anonymous poster hash: 2b8f0...a62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...