tinki Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Hei hei.. Tenkte å lage en cd i bursdagsgave til ei venninne.. Noen som har tips om fine sanger som handler om vennskap? (er vel ørten hundre tusen å velge i, men..) Takknemlig for tips! (everybody hurts med R.E.M er med, tror jeg.. Kom plutselig til å tenke på den! Selv om den kanskje ikke er en typisk "vennskapssang"?) Klem..
Gjest Fighter Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Venna førr livet - Halvdan Sivertsen Å bare vær i lag igjen E vi som før, kor ska vi hen Vi tar en skål førr det som va Førr gammel tru, førr alt vi sa Førr å1t vi e uenig om Førr lys og luft tell mørke rom Der vi kan se vårt eget svik Vi e forskjellig vi e lik Og vet at Hver gang vi møtes, har vi det bra Vi a venna førr livet Sånne e gode å ha http://halvdansivertsen.no/diskografi/hils...vdan/texter.htm
Malou Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 That's what friends are for var den første jeg tenkte på også, men du har jo også tittellåta fra Friends, I'll be there for you med The Rembrandts.
Malou Skrevet 23. august 2004 #9 Skrevet 23. august 2004 ..og You got a friend med en eller annen. You just call out my name and you know wherever I am I'll come running.. to see you again
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #10 Skrevet 23. august 2004 ..og You got a friend med en eller annen. You just call out my name and you know wherever I am I'll come running.. to see you again "Winter, spring, summer or fall, all you have to do is call, cause i'll be there, yes i will, you got a friend.." Åhr, irriterer meg over at jeg ikke husker hvem som har den..
Malou Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 Det er flere spilt inn en versjon av den, men jeg tror det er Carol King som har orginalen. Holder på å laste den ned nå.
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #12 Skrevet 23. august 2004 Husker vi sang den i hver musikk-time på ungdomsskolen
Malou Skrevet 23. august 2004 #13 Skrevet 23. august 2004 50 Cent har en som heter 'Fuck and be friends' men den passer kanskje ikke så godt i denne sammenheng?
tinki Skrevet 23. august 2004 Forfatter #14 Skrevet 23. august 2004 Takker og bukker for svar! :-) Fighter; har tenkt på den sangen, ja! Dvs, faktisk lurt på om jeg skulle skrive ut teksten på et eller annet vis og sette den i ramme.. Men litt usikker! Ellers så var det veldig mange gode forslag, takk takk! :klem2: Malou; .. Tror kanskje ikke den passer sånn 100% nei, men .. Skulle tatt den med, hadde det vært litt mer useriøs cd!!
Gjest Valhalla Skrevet 23. august 2004 #15 Skrevet 23. august 2004 Tror ikke du bør ta med mitt forslag,trist sang om "vennskap" det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå