AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #141 Skrevet 15. juni 2016 Jeg er ei dame på 37, og jeg har aldri hatt mere draget enn nå de siste par årene... Og det er ikke dalende. Jeg er gift, men stadig er det menn som prøver seg og kontakter meg, mye mer enn når jeg var i 20-årene. Enda da var jeg slank og veltrent. Nå er jeg formfull (166 og 65kg) og glad, virker som menn liker det;) Anonymkode: 8109d...960
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #142 Skrevet 16. juni 2016 Som kvinne på 40+ vil jeg si at jeg kom i min beste alder da jeg ble singel for ett år siden. Og jeg fikk plutselig beilere fra 27 år og oppover. Jeg har ALDRI hatt en eldre mann enn meg, og kommer nok heller aldri til å ha det. Men jeg er godt trent, er velstelt og feminin, blid og imøtekommende, så det har vel en innvirkning på hvor attraktiv jeg er hos unge menn ;-) Anonymkode: 84a83...63d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #143 Skrevet 16. juni 2016 Hvor attraktiv man er kan jo ikke stilles som et åpent spørsmål? Jeg jobbet sammen med en dame som var 60, og vi hadde denne diskusjonen. Hun var en snasen singel dame, og etter at vi yngre hadde fått uttalt oss litt, smalt det "husk det damer, at alle er lammekjøtt for NOEN" Jeg er 40+ i dag, blir ikke sjekket opp så ofte som da jeg var 25, men føler heller ikke at jeg er uaktuell på noen måte, og kan alltid finne noen å ta med hjem om jeg skulle ønske det. Og det gjør jeg jo i blant... Gjerne en mann på 30-35 - det er en herlig alder på menn om det er lov å generalisere. Jeg syns også det er en herlig alder på damer, samtidig er det mange som får barn nettopp i den alderen, og derfor ikke er så åpne for forslag kanskje? Selv var jeg flott tidlig i 30-årene. Er det fortsatt, men var klart fysisk flottere da, dog helt utslitt av nattevåk og trening og stress. Du må gjerne generalisere fra statistikker TS, men jeg tror nok ikke folk vil kjenne seg igjen i statistikkene dine. Kanskje noen få, men ikke så mange. For vi ferdes vel alle et sted der vi er attraktive for noen. Og at vi ikke er attraktive for alle tror jeg de fleste av oss lever godt med. TENK så slitsomt å bli jaktet på hele tiden, jeg syns det var dritslitsomt med all oppmerksomheten da jeg var 16-17 år - fra menn i alle aldre... Anonymkode: 6ba49...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå