Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Frk.K ,mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener også å ha hørt at kroppen går fra å bygges opp til å brytes ned når man bikker 24....

Når det gjelder popularitet på markedet, så skulle imidlertid trådstarters teori innebære at de fleste jenter på 18-24 var sammen med menn på 35 - om de "beste" gikk for de "beste".

Mitt inntrykk er likevel at de fleste i par er en del likere i alder +/-5 år maks.

Sånn sett tenker jeg at det mest normale er å bli interessert i folk med relativt lik alder som en selv (uansett hva denne skulle være).

Vi blir alle eldre, og det er ikke noe å stresse med. Voksne kvinner vil gjerne ha en like voksen partner, og omvendt. Unntakene er mer sjeldne. Har vel litt med livserfaring, sted i livet, og interesser å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mer late bloomer, så følte jeg ble mere attraktiv i alderen 30 -40 . det hadde vel no emed at jeg slanket meg, kjøpte fine klær, trente, ordnet håret, jobbet g kjøpte meg leilighet_/ hus. Jobbet hardt for det da, men dette er veldig individuelt. noen er bare kjempefine til nærmere 50 mens andre forfaller ved 25 års alderen, menn som kvinner. livet er tøft for begge grupper om vi bare skal snakke om utseende. hilsen kvinne

Anonymous poster hash: 85dda...abf
Skrevet

En kvinnes beste alder er når hun er på min alder. Dvs at den øker med årene.

• Liker 5
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg er 40 og har enda mer draget når enn tidligere! Har alltid hatt det, men nå er det mer! Også av yngre menn. Dessuten er jeg mye gladere i sex nå enn tidligere, så jeg føler meg helt klart i min beste alder nå!

Synes ikke at alderen har alt å si. Men hvis jeg skulle kommet med noen tall, så må jeg si at kvinner i siste del av 30-årene og første del av 40-årene er de jeg hatt det deiligst med :-)

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

tja

Anonymkode: 03fc0...7b5

Skrevet (endret)
Den 20.4.2015 at 16.56, UngMann1986 skrev:

Synes ikke at alderen har alt å si. Men hvis jeg skulle kommet med noen tall, så må jeg si at kvinner i siste del av 30-årene og første del av 40-årene er de jeg hatt det deiligst med :-)

Du er fri til å mene det. Men statistisk data forteller en helt annen historie. Kvinner i alderen 18-24 er langt mer populære enn gamle damer på 30+. Hos menn derimot er historien en helt annen. Menn når sin peak i alderen 30-35 hva angår popularitet. 

Hva forteller dette oss? Jo det forteller oss at menn er mer visuelle enn kvinner mens kvinner liker menn som er økonomisk etablert.

Endret av WubWub
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kvinnes beste alder er når hun har det best med seg selv, i livet sitt. Når hun er sterk, uavhengig og trygg nok til å ikke la seg definere av hvor knullbar hun er av en mann som sliter med svak selvverdi. 

Anonymkode: 61e65...725

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

Du er fri til å mene det. Men statistisk data forteller en helt annen historie. Kvinner i alderen 18-24 er langt mer populære enn gamle damer på 30+. Hos menn derimot er historien en helt annen. Menn når sin peak i alderen 30-35 hva angår popularitet. 

Hva forteller dette oss? Jo det forteller oss at menn er mer visuelle enn kvinner mens kvinner liker menn som er økonomisk etablert.

Tror det er i ferd med å endre seg nå som vi kvinner begynner å bli mer fokusert på utseendet deres også. Jeg kjenner ikke noen lengre som er interessert i menn som er mer enn 1-2 år eldre. Vi er i begynnelsen av tyveårene. Det finnes så mange kjekke på vår alder (studenter), hva skal vi med en som er 10 år eldre og bærer preg av det?

Anonymkode: 7492b...14c

• Liker 2
Gjest Vause
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Kan hende statistikken sier det men det er jo veldig individuelt. Jeg blir mer tiltrukket av eldre menn, altså i aldersgruppen 30-35 år og det har ingenting med deres økonomiske situasjon å gjøre, men modenhet og stabilitet i livet. De fleste i denne aldersgruppen har gjerne en jobb og et bopel, samt generelt struktur på livet sitt. De vil også gjerne slå seg til ro og har rast ifra seg når det kommer til festing og puling eksempelvis. Så klart finnes det mange unntak i både større og mindre grad. :) Selvfølgelig er det svært få kvinner som vil inn i et forhold med en mann som har det veldig trøblete økonomisk, men faller man for en mann og det viser seg i ettertid at økonomien ikke er helt på stell, så er ikke det alltid en soleklar dealbreaker. Det hadde det ikke vært for meg iallefall. 

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke komme med en konkret alder, da mennesker eldes svært forskjellig. Og du som påstår at menn er mer attraktiv når de er eldre kontra damer, blir helt feil å si, da man som sagt eldes forskjellig. Noen damer blir vakrere med årene, samme med noen men n blir flottere med årene, men så hsr du også motsatt i begge kjønn. Attraktivitet og alder har ingenting med kjønn å gjøre!  Jeg har ALDRI vært interessert i eldre menn, eller lommeboka deres. Jeg er også visuell, så utseende betyr endel for meg, hvordan mannen ser ut, samt væremåte selvsagt, men menn er ikke mer visuelle enn damer. Dette argumentet bruker menn for å tro at de ikke trenger å være så attraktive når de blir eldre, de tror de kan "kjøpe" seg damer, men det er ikke sånn det fungerer.

Anonymkode: 78bf2...91c

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er i ferd med å endre seg nå som vi kvinner begynner å bli mer fokusert på utseendet deres også. Jeg kjenner ikke noen lengre som er interessert i menn som er mer enn 1-2 år eldre. Vi er i begynnelsen av tyveårene. Det finnes så mange kjekke på vår alder (studenter), hva skal vi med en som er 10 år eldre og bærer preg av det?

Anonymkode: 7492b...14c

Det er feil. Man kan ikke forandre på biologi i løpet av 1-2 generasjoner. Evolusjon krever tid.

Det er et faktum at menn tiltrekkes av kvinner som som fremstår som fruktbare. Det er også et faktum at kvinner søker etter menn med de beste genene, sosial status og økonomi. 

National geographics har i løpet av en dokumentar avdekket at kvinner dras mot de med høyest testosteron nivå og selvsikkerhet når de vil forplante seg. Når det kommer til forhold dras de mot beta hanner som kan forsørge de og barnet.

Menn derimot dras mot alle kvinner som ser fruktbare ut. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 25 år gammel kvinne, men kan ærlig si at jeg gleder meg til 30 årene. Synes også at damer i 40-50 årene kan se veldig bra ut. De har et sofistikert preg som det ikke var så mye av før. Nå føler jeg at damer i den alderen har mye bedre peiling i både stil og holdning enn det jeg har. :fnise: Hadde jeg vært mann eller lesbisk, så tror jeg at jeg hadde foretrukket en eldre kvinne, uten tvil. 

Anonymkode: 4c387...d24

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Badass skrev:

Kan hende statistikken sier det men det er jo veldig individuelt. Jeg blir mer tiltrukket av eldre menn, altså i aldersgruppen 30-35 år og det har ingenting med deres økonomiske situasjon å gjøre, men modenhet og stabilitet i livet. De fleste i denne aldersgruppen har gjerne en jobb og et bopel, samt generelt struktur på livet sitt. De vil også gjerne slå seg til ro og har rast ifra seg når det kommer til festing og puling eksempelvis. Så klart finnes det mange unntak i både større og mindre grad. :) Selvfølgelig er det svært få kvinner som vil inn i et forhold med en mann som har det veldig trøblete økonomisk, men faller man for en mann og det viser seg i ettertid at økonomien ikke er helt på stell, så er ikke det alltid en soleklar dealbreaker. Det hadde det ikke vært for meg iallefall. 

"Eldre menn i alderen 30-35" ? Menn er i sin beste alder der. Men kvinner? 

Det er her forfallet begynner for de og de begynner bli desperate. De kan ikke lenger leve på populariteten de mottok når de var i sin beste alder 18-24 år.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Det er feil. Man kan ikke forandre på biologi i løpet av 1-2 generasjoner. Evolusjon krever tid.

Det er et faktum at menn tiltrekkes av kvinner som som fremstår som fruktbare. Det er også et faktum at kvinner søker etter menn med de beste genene, sosial status og økonomi. 

National geographics har i løpet av en dokumentar avdekket at kvinner dras mot de med høyest testosteron nivå og selvsikkerhet når de vil forplante seg. Når det kommer til forhold dras de mot beta hanner som kan forsørge de og barnet.

Menn derimot dras mot alle kvinner som ser fruktbare ut. 

Mange kvinner er fruktbare til langt oppi alderen, 40, 50+ faktisk. Ser man tilbake i gamle kirkebøker, fikk mange av damene barn helt opp til de var over 60+, så damer er fruktbare langt over det mange skulle tro. Det er også blitt mer og mer vanslig at folk venter med å få barn. Svært mange kvinner på 40+ får barn idag. Så det er ikke lenger bare menn som kan bli fedre når de har passert en viss alder. Alder er også veldig individuelt, du har noen som ser ut som sin alder, noen som ser eldre ut enn sin alder, og noen som ser langt yngre ut enn sin alder. Dette gjelder begge kjønn. Så ei eldre dame kan se fruktbar ut. 

Jeg tror også, som ei var inne på, at dette er i endring. Folk lever ikke eter statistikker, slik som du liker å tro.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner er fruktbare til langt oppi alderen, 40, 50+ faktisk. Ser man tilbake i gamle kirkebøker, fikk mange av damene barn helt opp til de var over 60+, så damer er fruktbare langt over det mange skulle tro. Det er også blitt mer og mer vanslig at folk venter med å få barn. Svært mange kvinner på 40+ får barn idag. Så det er ikke lenger bare menn som kan bli fedre når de har passert en viss alder. Alder er også veldig individuelt, du har noen som ser ut som sin alder, noen som ser eldre ut enn sin alder, og noen som ser langt yngre ut enn sin alder. Dette gjelder begge kjønn. Så ei eldre dame kan se fruktbar ut. 

Jeg tror også, som ei var inne på, at dette er i endring. Folk lever ikke eter statistikker, slik som du liker å tro.

Beklager men det faller for sin egen urimelighet når du drar inn "fakta" fra kirkebøker. Skal man virkelig ta eventyr på alvor i voksen alder? Mitt svar er et rungende; NEI.

Gjest Vause
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Det er her forfallet begynner for de og de begynner bli desperate. De kan ikke lenger leve på populariteten de mottok når de var i sin beste alder 18-24 år.

Men du sier at dette viser at menn er mer visuelle enn kvinner, noe jeg forsåvidt er enig i. Betyr det at en kvinne i 18-24 årene er mer attraktiv enn en kvinne som er utenfor denne aldersgruppen? Jeg har sett drøssevis med kvinner som er soleklart mer attraktive enn meg selv, som gjerne er mange år eldre enn meg. Dette med at menn trekkes mot kvinner som ser fruktbare ut forstår jeg ikke helt, hvordan ser man at en kvinne er fruktbar? Pupper og hofter? I så tilfelle, hva med de som har smale hofter og tilnærmet null pupper? Kvinner med denne typen kropp er jo ganske populære blant det motsatte kjønn. Nå ble det mange spørsmål her men la gå. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Du er så bitter på voksne kvinner..regner med du har blitt avvist og fått såret følelsene dine. Du klarer å utelate fullstendig at det finnes en attraktivitetsskala, som råder i mye større grad over popularitet, der noen er mer attraktive både fysisk og psykisk for andre. Og at de fleste sunne individene finner seg en partner som de ønsker å bygge et liv sammen med. Noe som krever mange positive egenskaper, utover det kroppslige. Regner med du utelater dette fordi den skalaen funker ikke så godt for deg. 

• Liker 4
Skrevet

hvis kvinner spiser og trener normalt så er dem absolutt penest rundt 30 år.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er så bitter på voksne kvinner..regner med du har blitt avvist og fått såret følelsene dine. Du klarer å utelate fullstendig at det finnes en attraktivitetsskala, som råder i mye større grad over popularitet, der noen er mer attraktive både fysisk og psykisk for andre. Og at de fleste sunne individene finner seg en partner som de ønsker å bygge et liv sammen med. Noe som krever mange positive egenskaper, utover det kroppslige. Regner med du utelater dette fordi den skalaen funker ikke så godt for deg. 

Sender klage for personangrep. 

Men skal uansett svare på innlegget ditt ; Hvorfor skal jeg være bitter? Jeg er har god helse. Har en fin økonomi. Jeg har gode venner og jenter liker meg. 

Det finnes ingen grunn i verden for bitterhet her. For deg derimot, så virker det som om du er bitter fordi tråden her traff deg rett i hjertet og du prøver så å projisere smerten din over på meg. 

Det er ikke greit. Om du sliter så må du jobbe med dine egne demoner istedenfor å prøve såre andre mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...