Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp. Dette burde bare klistres i alle alderstråder på KG.

Takk! Jeg tenker at jeg tenker mye rart og skriver mye rart, men jeg håper at det som jeg skriver er inne på noe innimellom. :icon_lol:

Gjest Mythic
Skrevet

Takk! Jeg tenker at jeg tenker mye rart og skriver mye rart, men jeg håper at det som jeg skriver er inne på noe innimellom. :icon_lol:

Dette var spot on, synes jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge forsknings rapporter så er kvinner i deres beste alder når de er 18-24. Etter det setter det biologiske forfallet og alderdommen inn. Mens kvinner ifølge forskning er på sitt mest populære i dating markedet når de er i sin beste alder (18-24) så havner de i en dalende kurve når det kommer til popularitet etter at de har blitt gamle og grå (rundt 30 års alderen).

Mens for hannkjønn så er den beste alderen ifølge seriøs og grundig forskning rundt 30-35 år, og det er også i denne perioden at menn er mest ettertraktet og populære.

Hva tenker dere? Føler dere eldre damer at denne forskningen stemmer overens med deres livserfaring? At dere var populære når dere var i en biological peak men at den dalte etter dere var ble 27-30+ år?

Tenkte at det var en Wub Wub tråd igjen når jeg leste overskriften.

Når jeg bikket 30 var jeg på mitt mest populære. Ung nok for 20-åringene og gammel nok for 50-åringene.

Forøvrig synes jeg at menn er best rundt 40-45, da har de fleste utviklet intellektuell og emosjonell modenhet, som de fleste kvinner finner attraktivt. Håper du ikke går glipp av det.

Anonymous poster hash: 61e65...725

Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

Hva slags kvinner er gamle og grå i 30 åra? Har jeg aldri sett før :fnise: De er fortsatt sexy og unge. Vil heller si noen forfaller etter de har fått barn. Uansett alder. Pga de ikke gidder å ta vare på kroppen sin og seg selv etter de har fått barn. Heldigvis klarer de fleste å passe på seg selv. Men har sett ungjenter som har fått barn som så ut som 50 åringer på kroppen og klesdrakta. Går der med masse barn rundt seg. Greit de får barn, og må tenke på de. Men ikke glem deg selv. Du har fortsatt et eget liv også selv om du har barn.

Ellers er kvinner i sin beste alder fra 18 år - 50 år ;) Ja 100 år også. Ikke at jeg tenner på de da men. Jo når jeg blir gammel og grå selv ;)

Endret av iBiteU;)
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, du virker iallefall litt bitter. Men hvorfor sitter en mann med stor M på kvinneguiden på en fredagskveld? Har du ikke selskap av ei dame eller ute på byen? Eller vent... jeg skjønner tegninga.. ;)

Anonymous poster hash: 72d19...1af

Slike innlegg er virkelig ikke nødvendige. Alle har sine grunner. Disse trener vi ikke å grave i. Hvorfor sitter DU her?

Anonymous poster hash: 62963...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge forsknings rapporter så er kvinner i deres beste alder når de er 18-24. Etter det setter det biologiske forfallet og alderdommen inn. Mens kvinner ifølge forskning er på sitt mest populære i dating markedet når de er i sin beste alder (18-24) så havner de i en dalende kurve når det kommer til popularitet etter at de har blitt gamle og grå (rundt 30 års alderen).

Mens for hannkjønn så er den beste alderen ifølge seriøs og grundig forskning rundt 30-35 år, og det er også i denne perioden at menn er mest ettertraktet og populære.

Hva tenker dere? Føler dere eldre damer at denne forskningen stemmer overens med deres livserfaring? At dere var populære når dere var i en biological peak men at den dalte etter dere var ble 27-30+ år?

Unnskyld meg, men er kvinner gamle og grå når de er rundt 30?

Jeg er 34, og det har jeg ikke lagt merke til. Det eneste jeg har lagt merke til er at jeg har fått bedre selvtillit, er vakrere enn noen gang, og at jeg endelig har fått oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Da jeg var i 20-årene var jeg lubben, sjenert, usikker og hadde dårlig selvtillit, og jeg ble aldri lagt merke til.

Anonymous poster hash: 4c64e...1f0

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Smaken er forskjellig, alle kan ikke like en. Sånn er livet.

Men i store trekk har jeg utelukkende fått positiv feedback når folk har sett meg. Har fått sånn ca rundt 60 positive komplimenter på utseendet mitt her inne på PM's og i 2-3 tråder hvor jeg har la ut bilder.

Den ene tråden var den her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=887256&page=8

Så var det to andre tråder jeg la ut bilder i så ble jeg bombet med beskjeder på innboksen fra 30 forskjellige folk. Ellers så er det faktisk ganske mange nysgherrige som sender meg Pm å spør om bilde. Var tilogmed en wubwub hater som sa "liker deg ikke som person men jøss du var kjekk, nesten helt perfekt. hadde du bare vært litt snillere!"

ellers så har jeg slutta med å legge ut bilder i tråder ettersom jeg har fått konkrete voldsstrusler fra diverse brukere, har også fått en stalker som fantaserer om meg og drapstanker (kjøre over meg med bilen sin), så nå er jeg litt mer forsiktig nå som jeg har blitt rikskjendis.

Du har jo sagt du ligner på Archer.

Skrevet

Du har jo sagt du ligner på Archer.

Ja? Han er jo kjekk og veldig like meg på alle mulige områder

Archer-Memes5.jpg

g1389422997490760705.jpg

876f07bdb75df26849ede1c223bd2a58f405437c

Gjest gjestvest
Skrevet

Ja? Han er jo kjekk og veldig like meg på alle mulige områder

Archer-Memes5.jpg

g1389422997490760705.jpg

876f07bdb75df26849ede1c223bd2a58f405437c

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Å? Er han ikke den barske flotte elegante manne mannen jeg hadde sett for meg?

Anonymous poster hash: 72d19...1af

Nei WubWub. Skulle gjerne sagt mer men det blir vel fjernet....

Anonymous poster hash: f2288...dc3

Gjest Whatevz
Skrevet

Er man pen som 23 er man like pen noen år senere også. Jeg er 30 og sett lik ut i mange år. Hvorfor må man sette alder på alt? Man skifter ikke utseendet på noen få år

Gjest Godjente
Skrevet

Nei det stemmer ikke her. Jeg var populær som 18 åring og er populær enda som 42 åring :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri trengt å tenke på alt det som skrives her, for jeg har ikke hatt problemer på disse områdene. Menn i alle aldere har vært tiltrukket av meg siden jeg var liten, det har aldri minsket. Helt siden jeg var 6 år har gutter likt meg, det startet altfor tidlig synes jeg. Synes det var flaut og masete..jeg ville bare at han jeg likte skulle like meg. Og det gjorde han som regel. Og sånn har det vært hele livet.... Nå er jeg 34 og har fortsatt mange beundrere. Jeg gjør ikke noe, er sjeldent ute på byen (mest konserter etc)..

Anonymous poster hash: f284a...734

AnonymBruker
Skrevet

Syns kvinner er best når de er 16 og trange jomfruer og at mannfolk som meg på nesten 50 er den perfekte match. Du og jeg bør ta oss en runde på ungdomsskolen/vgs sammen og plukke opp tøser, wubwub. Når kvinner nærmer seg 20 så er de så gamle at de bør flytte inn på sykehjem. Mens oss mannfolka bør jo egentlig ha arbeidsplass ved siden av VGS alle som en slik at vi kan få oss ei tight pussy i lunsjpausen.

Anonymous poster hash: 96d4a...348
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns kvinner er best når de er 16 og trange jomfruer og at mannfolk som meg på nesten 50 er den perfekte match. Du og jeg bør ta oss en runde på ungdomsskolen/vgs sammen og plukke opp tøser, wubwub. Når kvinner nærmer seg 20 så er de så gamle at de bør flytte inn på sykehjem. Mens oss mannfolka bør jo egentlig ha arbeidsplass ved siden av VGS alle som en slik at vi kan få oss ei tight pussy i lunsjpausen.

Anonymous poster hash: 96d4a...348

😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 6cf34...35d

Annonse
Skrevet

Ifølge forsknings rapporter så er kvinner i deres beste alder når de er 18-24....

Åkkei, i sin beste alder for/til hva?

Lage barn? lage drama? Det kan kanskje stemme.

Nyte livet - reiser, kulturopplevelser, mat, vin, forstå menn, nyte seg selv og sin kropp og seksualitet?

Neppe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åkkei, i sin beste alder for/til hva?

Lage barn? lage drama? Det kan kanskje stemme.

Nyte livet - reiser, kulturopplevelser, mat, vin, forstå menn, nyte seg selv og sin kropp og seksualitet?

Neppe.

Denne! Love it! :)

Men siden WubWub er på samme utviklingsnivå som en neandertaler så mener han nok i sin beste alder til å bli pult (les bli bolla dritten ut av) av emosjonelt tilbakestående menn :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

p.s, vi andre skal bare late som om dette er en seriøs diskusjon forankret i forskningsrapporter, så blir WubWub glad

AnonymBruker
Skrevet

blir alltid mint på at dette forumet har en stor andel korttenkte mennesker med forakt og fordommer samt lite repekt for andre mennesker. Folk som liker å snakke ned andre, på grunn av alder kjønn eller utseende.

Hva menes med "i sin beste alder"? Er det I forhold til fruktbarhet, i forhold til hvor mange menn man kan få sjanse til å ligge med i et gitt tidsrom, eller er hvor mye man selv nyter livet sitt?

I forhold til å få barn, er den beste alder antakeligvis 16-35. Da blir man lettest gravid.

I forhold til om man kan høvle over flest mulig menn på kortest mulig tid, tja antakelig samme tidsrom.

I forhold til om man selv mener man lever et godt liv - det kan være veldig spredt, noen liker tilogmed alderdommen best. Selv vil jeg si at hver alder har sin sjarme.

Jeg var en usikker, tynn 16-åring uten særlig draget. Ble en etterhvert vakker ung kvinne, med draget på ...mange. Giftet meg og fikk barn relativt tidlig. Gikk på skole, jobbet og hadde småbarn samtidig, derfor ganske slitsom tid. Ikke mye tid til å nyte livet, når alt skal skje på én gang. Ble voksen, fikk god jobb, pent hjem og har en flott mann, som jeg virkelig setter pris på. Er nå 48 og har vel aldri hatt så mange tilnærmelser som etter 40. Har blitt invitert på kaffe fra menn på 35 og oppover. Plystret etter av menn på gaten. Alltid takknemlig og aldri snurpet over dette. Direktører har invitert meg på drink på flyplasser. Takker høflig nei, har det bra der jeg er. Faktisk nyter jeg livet kanskje aller best nå. Barna er voksne, skikket seg vel, snart ferdige med utdannelse og klare til å møte livet. Vi har klart å skape en velfungerende familie. Jeg er takknemlig over at alle er friske inkludert meg selv. Elsker å ta akkurat passe godt nok vare på meg selv, til IKKE å være overflatisk, Så JA DEN BESTE ALDER har alltid vært akkurat NÅ.

Anonymous poster hash: 5a582...72f

Anonymous poster hash: 5a582...72f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 40 og har enda mer draget når enn tidligere! Har alltid hatt det, men nå er det mer! Også av yngre menn. Dessuten er jeg mye gladere i sex nå enn tidligere, så jeg føler meg helt klart i min beste alder nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...