Gå til innhold

Kvinners beste alder

WubWub

Anbefalte innlegg

For noe tøv!

Vi har da våres beste alder fra og med 30 og oppover. Mellom 18-25 er du som snørrunge å regne.

Anonymous poster hash: d41cf...d0f

ja man blir mer og mer fruktbar jo eldre man blir som kvinne :sarkasme: kunnskapsløsheten her på KG er skremmende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noe tøv!

Vi har da våres beste alder fra og med 30 og oppover. Mellom 18-25 er du som snørrunge å regne.

Kanskje du har det, ikke vet jeg. Nå kan jeg bare snakke for meg selv da men hadde utrolig lite sex på den tiden i forhold til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ei dame i armkroken på en fredagskveld har du ikke? Mann med stor M du liksom...

Anonymous poster hash: 72d19...1af

jeg er ikke den kosete typen, men jeg fikk en blowjob under bordet mens jeg skrev tråden her. what now? hva har du fått ikveld? bitterfitte som sitter på KG på en fredags natt for å hakke på vilt fremmede ?

Ja jøss kan tenke meg du er litt av et kupp :skratte: kjempe populær virker du , der du sitter å angriper folk på et diskusjons fora i øst og vest på en fredags kveld. livet ditt er nok kjempe spennende !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min popularitet hos menn har definitivt vært dalende med årene. Husker at da jeg var 23-24 var det, i tillegg til jevnaldrende, utrolig mange menn på din alder som prøvde seg. Disse var slibrige gamlinger i mine øyne. Nå er jeg 35 og det er ikke så mange slibrige gamlinger som prøver seg på meg nå. Men når jeg tenker etter, så må jeg vel innrømme at jeg føler ikke egentlig at det er noe tap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ikke en "kvinnens beste alder". Alle aldere er viktige, til hver sin tid. Og fordi vi er så forskjellige, kan man ikke sette opp alder mot hverandre.

Anonymous poster hash: 78bf2...91c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er ikke den kosete typen, men jeg fikk en blowjob under bordet mens jeg skrev tråden her. what now? hva har du fått ikveld? bitterfitte som sitter på KG på en fredags natt for å hakke på vilt fremmede ?

Ja jøss kan tenke meg du er litt av et kupp :skratte: kjempe populær virker du , der du sitter å angriper folk på et diskusjons fora i øst og vest på en fredags kveld. livet ditt er nok kjempe spennende !

Oj oj oj, så nærtagende da :fnise: . Både jeg og du og hele KG vet at den uthevede teksten der er rene sprøyt! In your dreams baby.

Anonymous poster hash: 72d19...1af

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rent biologisk man snakker om, altså det fysiske? Det kan godt stemme.

Men det driter jeg igjen fint i.

Fins nok av kvinner i 30-årene som ser helt fantastiske ut.

Når jeg også tenker på alle de møkkaforholdene jeg rotet meg borti i 20-årene med kvinner i tilsvarende alder, all dritet jeg stadig vekk måtte finne meg i fra deres side, så er jeg jaggu meg glad for at jeg møtte min kone da hun var i 30-årene. Det var mildt sagt noe helt annet, noe smått fantastisk. Modenhet, ansvar, alt på stell, nei gud bedre takk og lov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes ikke en "kvinnens beste alder". Alle aldere er viktige, til hver sin tid. Og fordi vi er så forskjellige, kan man ikke sette opp alder mot hverandre.

Ganske mye enig i det. Du kan ikke bare forvente at noen skal være helt samma som en annen. Alle mennesker er forskjellige og derfor finnes det ingenting som heter en perfekt alder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja man blir mer og mer fruktbar jo eldre man blir som kvinne :sarkasme: kunnskapsløsheten her på KG er skremmende.

Menn blir heller ikke mer fruktbare med årene.

Men det er uansett individuelt. Noen damer får barn i 20 årene, noen i 40 årene, ja t.o.m 50 årene, men det visste du kanskje ikke? Samme med menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det rent biologisk man snakker om, altså det fysiske? Det kan godt stemme.

Men det driter jeg igjen fint i.

Fins nok av kvinner i 30-årene som ser helt fantastiske ut.

Når jeg også tenker på alle de møkkaforholdene jeg rotet meg borti i 20-årene med kvinner i tilsvarende alder, all dritet jeg stadig vekk måtte finne meg i fra deres side, så er jeg jaggu meg glad for at jeg møtte min kone da hun var i 30-årene. Det var mildt sagt noe helt annet, noe smått fantastisk. Modenhet, ansvar, alt på stell, nei gud bedre takk og lov.

Godt sagt. Finnes så mange hurper der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv godt oppi 40-årene og synes da egentlig at dette er den beste alderen. Tenk, så mye en har opplevd med erfaringer, opplevelser og sånt. Er det ikke fantastisk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det for reproduksjon vi diskuterer her? For helsemessig, og utseendemessig, generelt i min omgangskrets, så er det damene som holder seg best oppi åra.

Det krever ikke mye av kroppen å produsere sæd i forhold til å bære fram et barn. Så påkjenningene for "holdbarhet" er jo komplett ulike... Og derfor ikke sammenlignbart.

Helsemessig er jo også kvinner flinkere til å spise sunt/gå til lege/røyker mindre/ drikker mindre.

Å definere "kvinners beste alder" i hva det motsatte kjønn finner mest tiltrekkende er jo også helt på jordet. Den beste alderen må jo være når man er ferdig utdannet, forbi småbarnsperioden, stabil økonomi osv. Så rundt 40 åra ++

Mange fantastiske i 40+ årene, enig med deg i det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Godt sagt. Finnes så mange hurper der ute

Jeg liker beste mellom 20 og 25 år.

Anonymous poster hash: 953dd...750

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker beste mellom 20 og 25 år.

Ja, det er kjipt å være gammel liksom. Tenk når du er sånn 50 og oppover... faen livet er jo ikke verdt å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, det er kjipt å være gammel liksom. Tenk når du er sånn 50 og oppover... faen livet er jo ikke verdt å leve.

Ehh... du unnskyld meg, men der må jeg si meg uenig. Du sier bare det fordi du ikke aner hvordan det er å lede et langt og innholdsrikt liv. Selvfølgelig er det verdt å leve. Det er alltids verdt å leve

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ehh... du unnskyld meg, men der må jeg si meg uenig. Du sier bare det fordi du ikke aner hvordan det er å lede et langt og innholdsrikt liv. Selvfølgelig er det verdt å leve. Det er alltids verdt å leve

Tror nok det var ironi.

Anonymous poster hash: e5326...b76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du?

Nei, jeg trives her. Mitt inntrykk er dog at du som selvutnevnt psykopat kommer med dritt mot kvinnfolk hele uka gjennom. Hva er hensikten med å snakke ned kvinner på 25+? Synes du trolling og drittslenging er så deilig? Det finnes et hav av fine kvinnfolk på 40+, og det vet du og. Jeg går bare litt lei av at du bruker tid og energi på slik søppel...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...