Gå til innhold

Kvinners beste alder

WubWub

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 minutter siden, WubWub skrev:

Det er feil. Man kan ikke forandre på biologi i løpet av 1-2 generasjoner. Evolusjon krever tid.

Det er et faktum at menn tiltrekkes av kvinner som som fremstår som fruktbare. Det er også et faktum at kvinner søker etter menn med de beste genene, sosial status og økonomi. 

National geographics har i løpet av en dokumentar avdekket at kvinner dras mot de med høyest testosteron nivå og selvsikkerhet når de vil forplante seg. Når det kommer til forhold dras de mot beta hanner som kan forsørge de og barnet.

Menn derimot dras mot alle kvinner som ser fruktbare ut. 

Kvinner er fruktbare lengre enn 18-24 år. Og jo, det er en forandring ute å går. Forandring krever også tid, og den er i gang enten du liker det eller ikke. Kvinner er ikke lengre økonomisk avhengig av menn, vi kan stille flere krav og utseendet kommer som en del av det. Hvorfor tiltrekkes ikke jeg eller venninner av menn i sin "beste alder", i følge deg, da? Hvorfor avviser vi de når de prøver seg? Jo, fordi vi kan få noen som er på vår egen alder, og de er bedre.

Anonymkode: 7492b...14c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, WubWub skrev:

"Eldre menn i alderen 30-35" ? Menn er i sin beste alder der. Men kvinner? 

Det er her forfallet begynner for de og de begynner bli desperate. De kan ikke lenger leve på populariteten de mottok når de var i sin beste alder 18-24 år.

Dine teorier henger vikrelig ikke på greip...Man kan ikke kategorisere kjønn sånn som du gjør. La oss ta ei dame og en mann på 35 år. Det finnes INGEN logikk i at han, fordi han er hankjønn, er mer attraktiv enn henne! Dette kommer an på HVEM man sammenligner seg med. Det er ikke slik at fordi man er mann, i den alderen du henviser til, så blir man automatisk mer attraktiv...Si meg, er du en maskin? Menneskers attraktivitet er svært individuell og man har også ulike meninger om hva som er attraktivt, siden man er forskjellige, så man kan ikke måle det slik du påstår! Og igjen : jeg er veldig visuell, men jeg er dame, og jeg har ALDRI vært interessert i om en mann har stabil økonomi, er ditt og datt sånn som du påstår jeg bør være fordi jeg er hunkjønn. Så legg av deg de indoktrinerte holdningene dine, da de gjelder virkelig ikke lenger!

Konklusjon : alle blir eldre, men hvem som holder seg attraktive handler ikke om kjønn, men individ, selv om du så gjerne ønsker å tro noe annet. Virker også som du går etter damer du tror samfunnet synes er mest attraktive, ikke hva du selv synes er attraktiv, da du høres ut som du mangler substans.

Anonymkode: 78bf2...91c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er fruktbare lengre enn 18-24 år. Og jo, det er en forandring ute å går. Forandring krever også tid, og den er i gang enten du liker det eller ikke. Kvinner er ikke lengre økonomisk avhengig av menn, vi kan stille flere krav og utseendet kommer som en del av det. Hvorfor tiltrekkes ikke jeg eller venninner av menn i sin "beste alder", i følge deg, da? Hvorfor avviser vi de når de prøver seg? Jo, fordi vi kan få noen som er på vår egen alder, og de er bedre.

Jo kvinner er fruktbare lenger enn det. Men de kalde harde statistikkene sier at kvinner er mest populære i alderen 18-24 mens menn er mest populære i alderen 30-35. Det er kald hard data som er urokkelig. 

Man kan spekulere i hvorfor det er slik, men fakta er at det ER SLIK. Min konklusjon er at menn er mer visuelle mens kvinner fremst og først går etter økonomi. Kvinner i alderen 18-24 ser uendelig bedre ut enn ei røy på 30+ , mens en mann i 30 årene mest sannsynlig har mye bedre økonomi enn en 20 åring.

BIOLOGI

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jo kvinner er fruktbare lenger enn det. Men de kalde harde statistikkene sier at kvinner er mest populære i alderen 18-24 mens menn er mest populære i alderen 30-35. Det er kald hard data som er urokkelig. 

Man kan spekulere i hvorfor det er slik, men fakta er at det ER SLIK. Min konklusjon er at menn er mer visuelle mens kvinner fremst og først går etter økonomi. Kvinner i alderen 18-24 ser uendelig bedre ut enn ei røy på 30+ , mens en mann i 30 årene mest sannsynlig har mye bedre økonomi enn en 20 åring.

BIOLOGI

Vi er ikke lengre avhengig av en mann for økonomi. Vi endrer oss. Hvis det du sier stemmer burde jo jeg og alle venninnene mine flokke oss etter alle disse rike 35 åringene du snakker om, men det gjør vi ikke, for vi vektlegger helt andre ting enn før. Vi forandrer oss, enten du liker det eller ikke. Mennesker utvikler seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke lengre avhengig av en mann for økonomi. Vi endrer oss. Hvis det du sier stemmer burde jo jeg og alle venninnene mine flokke oss etter alle disse rike 35 åringene du snakker om, men det gjør vi ikke, for vi vektlegger helt andre ting enn før. Vi forandrer oss, enten du liker det eller ikke. Mennesker utvikler seg.

Evolusjon er ikke noe som skjer i løpet av en generasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 4/17/2015 at 0.30, WubWub skrev:

Ifølge forsknings rapporter så er kvinner i deres beste alder når de er 18-24. Etter det setter det biologiske forfallet og alderdommen inn. Mens kvinner ifølge forskning er på sitt mest populære i dating markedet når de er i sin beste alder (18-24) så havner de i en dalende kurve når det kommer til popularitet etter at de har blitt gamle og grå (rundt 30 års alderen).

Mens for hannkjønn så er den beste alderen ifølge seriøs og grundig forskning rundt 30-35 år, og det er også i denne perioden at menn er mest ettertraktet og populære.

Hva tenker dere? Føler dere eldre damer at denne forskningen stemmer overens med deres livserfaring? At dere var populære når dere var i en biological peak men at den dalte etter dere var ble 27-30+ år?

Best for hva? Eller hvem? Jeg fikk mer tilfeldig interesse fra menn da jeg var 16-30, men er mye mer selvsikker og lykkelig nå, som 35. Og lykkelig i et stabilt forhold. Det fins ingen fasit for når kvinner og menn er i sin beste alder. Det kommer an på hvilke valg du tar. Det er ikke slik at kvinner automatisk har en utløpsdato, menns menn blir mer attraktive med årene. Og livskvalitet har virkelig ingenting med oppmersomhet eller hvor mange som stryker oss med hårene, som en annen katt. Bortsett fra for narcissister da. For dem betyr det alt. 

Anonymkode: ae9c5...564

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, WubWub skrev:

Evolusjon er ikke noe som skjer i løpet av en generasjon.

Har jeg aldri påstått heller, det jeg derimot har påstått er at ting er i forandring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg aldri påstått heller, det jeg derimot har påstått er at ting er i forandring.

Jo, vesten er i forandring. Resten av verden er ikke det. Vesten er stadig en mindre og mindre brikke i forhold til resten av verden. For 100 år siden stod vi for 27% av verdens befolkning, i 2050 vil vi stå for 6-7%. 

Det er absolutt ingen indikasjoner på at kvinner vil få det bedre globalt innen 50 år eller at vår biologi skal forandres

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Ei kvinne som ikke har født barn i 30 ja til og med 40 åra ser ofte mye yngre ut enn de som har fått barn. Variere det også så klart. Så ikke forskjell på ei i 20 åra som haddr barn og ei i slutten på 30 åra som ikke hadde barn en gang. Ellers er kvinner deilige og populære i alle aldre. 

WE LOVE WOMEN!!

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, WubWub skrev:

BIOLOGI

Jiiises som du overdriver her da...Menn er liksom mer populære i 30-35 års alder, mens kvinner er ei røy når hun er 30+...Ha, ha, må rett og slett le av deg, da du har tydeligvis et alderskompleks. La meg tippe : du får ikke sjans på de unge damene lenger, og må klamre deg til teorier som dette?

Hadde du vært tilfreds og attrakitv, hadde du aldi hatt behod for å komme med et slikt utsagn. Men folk som gjør det, har gjerne issues med kvinner. Lurer på hvilket forhold du har til din mor f.eks.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jiiises som du overdriver her da...Menn er liksom mer populære i 30-35 års alder, mens kvinner er ei røy når hun er 30+...Ha, ha, må rett og slett le av deg, da du har tydeligvis et alderskompleks. La meg tippe : du får ikke sjans på de unge damene lenger, og må klamre deg til teorier som dette?

Hadde du vært tilfreds og attrakitv, hadde du aldi hatt behod for å komme med et slikt utsagn. Men folk som gjør det, har gjerne issues med kvinner. Lurer på hvilket forhold du har til din mor f.eks.

Overdriver? Jeg forholder meg til undersøkelser og kald hard data. 

Hva er grunnen til at du svarer så bittert og fiendtlig? Om du kan komme med data som motbeviser mine kilder så vil jeg gjerne se de. Eller er personangrep og bitterhet det eneste du duger for?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 17.4.2015 at 0.30, WubWub skrev:

Ifølge forsknings rapporter så er kvinner i deres beste alder når de er 18-24. Etter det setter det biologiske forfallet og alderdommen inn. Mens kvinner ifølge forskning er på sitt mest populære i dating markedet når de er i sin beste alder (18-24) så havner de i en dalende kurve når det kommer til popularitet etter at de har blitt gamle og grå (rundt 30 års alderen).

Mens for hannkjønn så er den beste alderen ifølge seriøs og grundig forskning rundt 30-35 år, og det er også i denne perioden at menn er mest ettertraktet og populære.

Hva tenker dere? Føler dere eldre damer at denne forskningen stemmer overens med deres livserfaring? At dere var populære når dere var i en biological peak men at den dalte etter dere var ble 27-30+ år?

Det stemmer ikke. Studier har vist at kvinner anses som mest attraktive når de i snitt er 31.

Anonymkode: 6d9a9...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg føler livet aldri har vært bedre fra jeg fylte 30, men jeg hadde 3 barn da og ble singel som 29 åring. I dag som 36 åring er jeg lykkelig som aldri før sammen med drømmemannen min som er 9 år yngre. Jeg hører ofte at jeg ser ut som at jeg er maks 25, selv om jeg ikke ser sånnt selv. Jeg har alltid hatt oppmerksomhet fra menn og har like mye draget nå om ikke mer. Det handler nok mer om personlighet enn utseende, selv om jeg er slank og vet at jeg har en spes utstråling og fine trekk i ansiktet. Jeg selv ser aldringstegn, men hva gjør vel det? 

Jeg synst det er trist dette kropps/utseende fokuset som er komt. Da jeg var ung (17-30) var det ikke kroppress og det var personligheten som telte mest. Jeg har selv en jente i tennårene og er bekymret for henne selv om hun er en jordnær og naturlig jente som ikke er opptatt av kropp/utseende enda. Jeg tror også dette med alder/utseende er veldig individuelt. Noen holder seg bedre enn andre både menn/kvinner.

Anonymkode: 083de...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, WubWub skrev:

Overdriver? Jeg forholder meg til undersøkelser og kald hard data. 

Hva er grunnen til at du svarer så bittert og fiendtlig? Om du kan komme med data som motbeviser mine kilder så vil jeg gjerne se de. Eller er personangrep og bitterhet det eneste du duger for?

Det heter "det eneste du duger til".

Anonymkode: e5326...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Er du oppriktig interessert i emne? Eller prøver du bare å trykke ned kvinner med å si at de blir mindre attraktive når de blir eldre? Ser ikke poenget med tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, Minesveiper skrev:

Er du oppriktig interessert i emne? Eller prøver du bare å trykke ned kvinner med å si at de blir mindre attraktive når de blir eldre? Ser ikke poenget med tråden. 

"Kvinner i alderen 18-24 ser uendelig bedre ut enn ei røy på 30+".
Den setningen tilhører ikke en som er interessert i en saklig diskusjon i hvert fall. Ser heller ikke poenget, hvis ikke poenget er nettopp å trykke ned.

Endret av Arktis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Arktis skrev:

"Kvinner i alderen 18-24 ser uendelig bedre ut enn ei røy på 30+".
Den setningen tilhører ikke en som er interessert i en saklig diskusjon i hvert fall. Ser heller ikke poenget, hvis ikke poenget er nettopp å trykke ned.

Det var tull da, trodde det var åpenbart :) 30 er ingen alder selv ikke for kvinner. Man er fremdeles ung! Jeg er interessert i biologien bak tiltrekning og attraksjon for det er klart at det er forskjeller der mellom kjønnene etter ting man ser etter. 

Er ingen tilhenger av betegnelser som "røy, gubbe osv" så som sagt prøvde jeg bare være litt morsom men ser nå at det kan tolkes som ufint - det var ikke hensikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kvinnes beste alder er når hun har det best med seg selv, i livet sitt. Når hun er sterk, uavhengig og trygg nok til å ikke la seg definere av hvor knullbar hun er av en mann som sliter med svak selvverdi. 

Anonymkode: 61e65...725

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...