AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #61 Skrevet 18. april 2015 For min del har jeg både vært mest beundret og hatt det best ettet at jeg rundet 40. Anonymous poster hash: b9639...c8e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #62 Skrevet 18. april 2015 Det er en myte det der med at menn aldes så innmari verdig. Som med kvinner kommer det an på gener, hvordan man tar vare på seg selv, og hvordan man kler og ter seg.Anonymous poster hash: 82b29...b03 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #63 Skrevet 18. april 2015 Det er en myte det der med at menn aldes så innmari verdig. Som med kvinner kommer det an på gener, hvordan man tar vare på seg selv, og hvordan man kler og ter seg.Anonymous poster hash: 82b29...b03 Enig! Det er bare å bruke øynene og observere selv. Dette er en myte skapt av ensomme bitre menn. For pussig nok har jeg aldri støtt på en attraktiv lykkelig mann som har påstått dette. Anonymous poster hash: f2288...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #64 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor er du så fryktelig opptatt av kvinners beste alder, og ikke minst fortelle kvinner om deres beste alder? Detter tar du opp igjen og igjen, godt forkledd som liksom saklig diskusjon rundt forskningsrapporter, mens alle med omløp i hodet ser da at du egentlig er ute etter å erte på deg "eldre" kvinner ved å gni det inn at de ikke lengere er like attraktive. Hvorfor det behovet WubWub? Og hvem bryr seg? Alle mennesker blir eldre og føler seg gjerne bedre og/eller annerledes gjennom hver livsfase. Å snakke om kvinnens attraktivitetspeak på KG SÅ ofte som du gjør begynner å bikke over i å gi inntrykk at du har issues med din egen alder og kvinner generelt :/ lykke til ihvertfall. Anonymous poster hash: 6cf34...35d 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #65 Skrevet 18. april 2015 Nå er vi uheldigvis for WubWub noen som husker han la ut bilde av seg selv ved en anledning. Nuvel- utifra det forstår jeg bitterheten og kvinnehatet hans. Need i say more. ...?Anonymous poster hash: f2288...dc3 Å? Er han ikke den barske flotte elegante manne mannen jeg hadde sett for meg? Anonymous poster hash: 72d19...1af
wintergirl Skrevet 18. april 2015 #66 Skrevet 18. april 2015 Fikk mer oppmerksomhet etter fylte 30 her. Jeg føler meg bedre også. I 20 åra så var jeg altfor usikker på meg selv.
Gjest Mythic Skrevet 18. april 2015 #67 Skrevet 18. april 2015 Må si jeg finner det pussig at TS skal fortelle meg hva som er min beste alder. Hva vet han om det? Ikke alle var på topp mellom 18 og 23 eller hvor nå grensen liksom går, og jeg var definitivt en av dem. Mine beste år begynte etter 30, og de er enda ikke over. En hver må bedømme når de selv har det best, og ikke om når umodne guttunger på nett mener en er best. Og best til/for hva? Jeg har det utvilsomt mye bedre nå som jeg er midt i 40-åra enn jeg hadde da jeg var tidlig i 20-åra. Nå har jeg en annen ro, trygghet, harmoni i meg selv. Økonomien er bedre, yrkeslivet er stabilt, jeg kan gjøre det jeg har lyst til - og tro det eller ei, jeg har fremdeles mannfolk (ja, flertall!) som er interessert i meg. Kunne aldri i verden ha tenkt meg å være verken 18 eller 23 igjen, gitt
fullførsetningen Skrevet 18. april 2015 #68 Skrevet 18. april 2015 Uten å ha lest hele tråden... Attraktivet er vel både alders og personsbetinget. Er du en attraktiv person, vil du være attraktiv livet gjennom. MEN, etterhvert som du blir eldre, vil attraktiviten din blant de som er yngre enn deg naturlig nok falle... attraktiviten blant dine jevnaldrende vil helt sikkert også falle litt, men den vil falle mindre enn blant de som er yngre. Ergo. Er du en attraktiv kvinne for dine jevnaldrende når du er 23, er du fortsatt det når du er 33, 43, 53, osv.... Og tilsvarende... Er du en attraktiv mann for dine jevnaldrende når du er 23, er du fortsatt det når du er 33, 43, 53, osv.... Med mindre det skjer et eller annet som gjør at man går fra en attraktiv/uattraktiv 23 åring til en uattraktiv/attraktiv 33 åring.. (stryk det som ikke passer. )
Gjest The damned Skrevet 18. april 2015 #69 Skrevet 18. april 2015 Jeg forstår at man utseendemessig ofte har mange flere fordeler når man er yngre,men så er dette med selvtillit da. Jeg hadde null selvtillit da jeg var på den alderen,og trodde ingen ville ha meg. Når noen viste meg interesse så var jeg raskt ute med å prøve og holde på fyren,for jeg trodde ikke at noen andre kom til å være interessert. I tillegg var jo stilen min varierende på det tidspunktet Så jeg har jo noen fordeler nå ved at jeg er tryggere på meg selv,og vil si at jeg er bedre til å kle meg og er mer opptatt nå av å ta vare på meg selv enn jeg var da. Ikke alle er vakre,slanke og oser av selvtillit selv om de er unge. Noen trenger litt tid på å modne Jeg bryr meg forresten ikke om jeg ikke får masse oppmerksomhet av alle slags menn. Er mest opptatt av å få oppmerksomhet av en mann jeg er interessert og han i meg. I tillegg lurer jeg på hvor mange slike tråder man trenger? Er det virkelig nødvendig å opprette tråd etter tråd om at yngre kvinner er best, og trekke ned dem som er "eldre". Forstår virkelig ikke poenget.
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #70 Skrevet 18. april 2015 Å? Er han ikke den barske flotte elegante manne mannen jeg hadde sett for meg? Anonymous poster hash: 72d19...1af Smaken er forskjellig, alle kan ikke like en. Sånn er livet. Men i store trekk har jeg utelukkende fått positiv feedback når folk har sett meg. Har fått sånn ca rundt 60 positive komplimenter på utseendet mitt her inne på PM's og i 2-3 tråder hvor jeg har la ut bilder. Den ene tråden var den her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=887256&page=8 Så var det to andre tråder jeg la ut bilder i så ble jeg bombet med beskjeder på innboksen fra 30 forskjellige folk. Ellers så er det faktisk ganske mange nysgherrige som sender meg Pm å spør om bilde. Var tilogmed en wubwub hater som sa "liker deg ikke som person men jøss du var kjekk, nesten helt perfekt. hadde du bare vært litt snillere!" ellers så har jeg slutta med å legge ut bilder i tråder ettersom jeg har fått konkrete voldsstrusler fra diverse brukere, har også fått en stalker som fantaserer om meg og drapstanker (kjøre over meg med bilen sin), så nå er jeg litt mer forsiktig nå som jeg har blitt rikskjendis. 1
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #71 Skrevet 18. april 2015 Må si jeg finner det pussig at TS skal fortelle meg hva som er min beste alder. Hva vet han om det? Ikke alle var på topp mellom 18 og 23 eller hvor nå grensen liksom går, og jeg var definitivt en av dem. Mine beste år begynte etter 30, og de er enda ikke over. En hver må bedømme når de selv har det best, og ikke om når umodne guttunger på nett mener en er best. Og best til/for hva? Jeg har det utvilsomt mye bedre nå som jeg er midt i 40-åra enn jeg hadde da jeg var tidlig i 20-åra. Nå har jeg en annen ro, trygghet, harmoni i meg selv. Økonomien er bedre, yrkeslivet er stabilt, jeg kan gjøre det jeg har lyst til - og tro det eller ei, jeg har fremdeles mannfolk (ja, flertall!) som er interessert i meg. Kunne aldri i verden ha tenkt meg å være verken 18 eller 23 igjen, gitt Jeg konkluderer ikke med noe som helst i HI, jeg spør bare om kvinner har samme erfaring som de rapportene jeg leste. Må da være lov å spørre damer hvilke perioder i livet de var i sin gullalder. Skjønner heller ikke hvordan du greide tolke HI som i at jeg forteller deg hvilken alder du er mest populær. Jeg bare gjengir noen påstander som jeg har lest. Husker også Cuckold har postet en graf og statestikk over popularitet i forhold til alder og kjønn i snitt og den viste til det samme som jeg har lest. Hva er galt med å ta opp det? Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk fyrer seg sånn opp.
Gjest Mythic Skrevet 18. april 2015 #72 Skrevet 18. april 2015 Jeg konkluderer ikke med noe som helst i HI, jeg spør bare om kvinner har samme erfaring som de rapportene jeg leste. Må da være lov å spørre damer hvilke perioder i livet de var i sin gullalder. Skjønner heller ikke hvordan du greide tolke HI som i at jeg forteller deg hvilken alder du er mest populær. Jeg bare gjengir noen påstander som jeg har lest. Husker også Cuckold har postet en graf og statestikk over popularitet i forhold til alder og kjønn i snitt og den viste til det samme som jeg har lest. Hva er galt med å ta opp det? Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk fyrer seg sånn opp. Du slår bastant fast at kvinnens beste alder er 18-23. Jeg er uenig. Har overhodet ikke fyrt meg opp.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #73 Skrevet 18. april 2015 Deres beste alder rent fysisk ja, men så har heldigvis damer en del andre sider ved dem rent bortsett fra det fysiske. Anonymous poster hash: 54493...d7b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #74 Skrevet 18. april 2015 Smaken er forskjellig, alle kan ikke like en. Sånn er livet. Men i store trekk har jeg utelukkende fått positiv feedback når folk har sett meg. Har fått sånn ca rundt 60 positive komplimenter på utseendet mitt her inne på PM's og i 2-3 tråder hvor jeg har la ut bilder. Den ene tråden var den her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=887256&page=8 Så var det to andre tråder jeg la ut bilder i så ble jeg bombet med beskjeder på innboksen fra 30 forskjellige folk. Ellers så er det faktisk ganske mange nysgherrige som sender meg Pm å spør om bilde. Var tilogmed en wubwub hater som sa "liker deg ikke som person men jøss du var kjekk, nesten helt perfekt. hadde du bare vært litt snillere!" ellers så har jeg slutta med å legge ut bilder i tråder ettersom jeg har fått konkrete voldsstrusler fra diverse brukere, har også fått en stalker som fantaserer om meg og drapstanker (kjøre over meg med bilen sin), så nå er jeg litt mer forsiktig nå som jeg har blitt rikskjendis. Så kleint å legge ut bilder av seg selv på et forum for å indirekte høste komplimenter...blir litt sånn wannabe deiligst.no hvor man kan ASL'e andre brukere man synes er digge. Holder virkelig godt voksene på sånn...? hahaAnonymous poster hash: 6cf34...35d
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #75 Skrevet 18. april 2015 Så kleint å legge ut bilder av seg selv på et forum for å indirekte høste komplimenter...blir litt sånn wannabe deiligst.no hvor man kan ASL'e andre brukere man synes er digge. Holder virkelig godt voksene på sånn...? hahaAnonymous poster hash: 6cf34...35d Bildene trådene er faktisk ganske populære, muligens de mest populære trådene på KG? Flust av voksne i de trådene. Nå bryr jeg meg uansett svært lite om hvem som mener hva er digg og komplimenter er jeg ikke noe spesielt opptatt av. Men allikevel syntes jeg det er alright å sette et ansikt på gjengangere man diskuterer med ofte. Det blir på en måte litt mer personlig, kontra det å smøre på seg "anonymbruker".
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #76 Skrevet 18. april 2015 17-19 Anonymous poster hash: ee611...42d
Gjest Mythic Skrevet 18. april 2015 #77 Skrevet 18. april 2015 Uten å ha lest hele tråden... Attraktivet er vel både alders og personsbetinget. Er du en attraktiv person, vil du være attraktiv livet gjennom. MEN, etterhvert som du blir eldre, vil attraktiviten din blant de som er yngre enn deg naturlig nok falle... attraktiviten blant dine jevnaldrende vil helt sikkert også falle litt, men den vil falle mindre enn blant de som er yngre. Ergo. Er du en attraktiv kvinne for dine jevnaldrende når du er 23, er du fortsatt det når du er 33, 43, 53, osv.... Og tilsvarende... Er du en attraktiv mann for dine jevnaldrende når du er 23, er du fortsatt det når du er 33, 43, 53, osv.... Med mindre det skjer et eller annet som gjør at man går fra en attraktiv/uattraktiv 23 åring til en uattraktiv/attraktiv 33 åring.. (stryk det som ikke passer. ) Nettopp. Dette burde bare klistres i alle alderstråder på KG.
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #78 Skrevet 18. april 2015 Du slår bastant fast at kvinnens beste alder er 18-23. Jeg er uenig. Har overhodet ikke fyrt meg opp. Jeg må nesten forholde meg til forskningen som har blitt gjort på området og den er det ikke til å ta feil av. Menn ser på kvinner under 22 år som mest attraktive, etter det så daler interessen. Det her er ikke en kvinneundertrykkende , provoserende påstand jeg selv er ansvarlig for. Jeg sier rett og slett bare det som blir sagt i en artikkel hos Discovery. Så om dere damer skal hisse dere opp så burde dere ikke skyte budbringeren. http://www.irishmirror.ie/female/sex-relationships/startling-dating-graphs-reveal-what-4194587 http://news.discovery.com/human/life/men-say-women-not-as-hot-after-age-21-140912.htm http://jezebel.com/over-22-years-old-men-find-you-less-and-less-attractiv-1635039272
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #79 Skrevet 18. april 2015 Kos deg med denne du WubWub http://www.details.com/blogs/daily-details/2013/06/health-myth-do-men-really-hit-their-sexual-peak-at-18.htmlAnonymous poster hash: 6cf34...35d
Gjest Mythic Skrevet 18. april 2015 #80 Skrevet 18. april 2015 Jeg må nesten forholde meg til forskningen som har blitt gjort på området og den er det ikke til å ta feil av. Menn ser på kvinner under 22 år som mest attraktive, etter det så daler interessen. Det her er ikke en kvinneundertrykkende , provoserende påstand jeg selv er ansvarlig for. Jeg sier rett og slett bare det som blir sagt i en artikkel hos Discovery. Så om dere damer skal hisse dere opp så burde dere ikke skyte budbringeren. http://www.irishmirror.ie/female/sex-relationships/startling-dating-graphs-reveal-what-4194587 http://news.discovery.com/human/life/men-say-women-not-as-hot-after-age-21-140912.htm http://jezebel.com/over-22-years-old-men-find-you-less-and-less-attractiv-1635039272 Poenget mitt er at vi har forskjellig utgangspunkt for en aldersdiskusjon. Du henviser til at kvinner er mest populære hos menn når de er under 22, som om popularitet hos menn skulle være den største og viktigste faktor i en kvinnes liv. Det kom langt ned på lista for min del, hvert fall. Livet består av temmelig mye mer enn å være populær hos flest mulig mannfolk. Hvis man er veldig overflatisk og usikker på seg selv, er det sikkert viktig å dyrke det ungdommelige for å ha draget. Veldig mange damer legger vekt på andre ting i livet, spesielt når man får litt mer erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå