Gjest StoreSky Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Vet dere hva slags merke det er og hvor man får tak i det? Dessuten hvilken størrelse de kommer i ?? På forhånd tusen takk!
Gjest Chica Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Jeg har en dongribukse jeg kjøpte i sommer som er høyere bak enn foran. Kjøpte den på BOK BOK, tror faktisk merket på den er BIK BOK også, om jeg ikke tar helt feil...
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Lee Leola har lavt liv, men er høyere bak enn foran.
Gjest Étoile Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Det finnes flere jeansmodeller som er slik. Jeg har Lee Leola, men synes den mister fasongen så fort i bruk, dessuten er den utrolig dårlig kvalitet (sømmene på lommene rakner). Har en fra Replay som er høyere bak som er helt suveren når det gjelder kvalitet, men klarer ikke finne ut hva modellen heter, står ingenting på buksa. Fornarina har også flere modeller som er høyere bak enn foran. Jeg ville tatt meg en tur i en butikk med godt utvalg, f.ex JC eller Carlings. Forklar betjeningen hva du er ute etter, så finner de frem modellene for deg. Og så er det bare å prøve seg frem til du finner en du liker! Sånn størrelsesmessig tror jeg ikke jeg har sett verken Fornarina eller Replay i større enn 33 i livvidde. Mulig det finnes større, men at butikkene ikke har tatt det inn. De starter vel på 26 eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå