Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver selv med et mlm selskap som heter Emgoldex og har stor tro på dette.

Hva syns du om mlm? Har du vært borti det før?

Si din mening!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er kun lønnsomme som de som sitter på toppen, de fleste andre typer på det. Så nei, det er ikke fremtiden.

Styr unna alt av MLM.

Anonymous poster hash: 29723...6ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er MLM?

Anonymous poster hash: 08b1c...aaa

• Liker 1
Skrevet

De er kun lønnsomme som de som sitter på toppen, de fleste andre typer på det. Så nei, det er ikke fremtiden.

Styr unna alt av MLM. Anonymous poster hash: 29723...6ae

Det stemmer ikke

Skrevet

Hva er MLM?Anonymous poster hash: 08b1c...aaa

Multi level marketing

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, finnes det virkelig fjols etter ca 1995 som fortsatt biter på det tullet :laugh:

Anonymous poster hash: 204e6...65d
  • Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

For meg er det et under at svindel satt i system slik MLM i 90% av tilfellene er, fortsatt får lov å eksistere.

Og med svindel mener jeg:

Villedende markedsføring (produktene er unike, spesielt gode eller har unike egenskaper i forhold til tilsvarende produkter i andre markedskanalet. Dette er en gjenganger - det burde vært stoppet av Forbrukerrådet for lenge siden.

"Alle" kan bli rik - dette er sjofel markedsføring som treffer de som burde bruke kreftene sine på andre ting midt i hjertet.

Uklarheter rundt hva en egentlig selger og hvordan en egentlig kan få sin lønn. At hele konseptet er basert på at en må utnytte sine venner og plage dem med stadig nye møter og at en etterhvert blir sett på som "pesten" som stadig utnytter vennskapet er tonet ned. For ikke å snakke om hvor kjip en blir ansett for å være dersom en sier nei til enhver form for MLM kveld med venner.

MLM er en pest og en plage og det er virkelig bare hårfint skille mellom MLM på lovlig vis og pyramidespill - som er ulovlig.

AnonymBruker
Skrevet

Driver selv med et mlm selskap som heter Emgoldex og har stor tro på dette.

Hva syns du om mlm? Har du vært borti det før?

Si din mening!

For meg tilhører MLM fortiden, heldigvis!

Emgoldex har jeg ikke hørt om før, men jeg søkte det opp nå, og det virker å bevege seg i gråsonen mellom pyramidespill og MLM ved å etablere et fysisk kontor, og lage et "produkt" (gullbarrer) som kan veksles inn i penger.

Anonymous poster hash: 34080...a46

• Liker 2
Skrevet

For meg tilhører MLM fortiden, heldigvis! Emgoldex har jeg ikke hørt om før, men jeg søkte det opp nå, og det virker å bevege seg i gråsonen mellom pyramidespill og MLM ved å etablere et fysisk kontor, og lage et "produkt" (gullbarrer) som kan veksles inn i penger. Anonymous poster hash: 34080...a46

Hvis du hører på robert kiyosaki og Donald trump så er ikke mlm fortiden.

Emgoldex handler med 24k gull hvor man kan få gullet tilsendt og lagre det eller veksle det inn i penger til dagens gullpriser. De har hovedkontor i Tyskland hvor det er fullt lovlig etablert.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hører på robert kiyosaki og Donald trump så er ikke mlm fortiden.

Emgoldex handler med 24k gull hvor man kan få gullet tilsendt og lagre det eller veksle det inn i penger til dagens gullpriser. De har hovedkontor i Tyskland hvor det er fullt lovlig etablert.

Ja, jeg leste dette.

Men den største forskjellen på pyramidespill,og MLM er, i følge Emgoldex, at pyramidespill ikke har et kontor, og at de ikke har et produkt.

Emgoldex har derfor opprettet et kontor (eller to), og har et "produkt" som du kan kjøpe, eller tjene gjennom verving av medlemmer.

Det er lovlig, men ut over dette skiller det seg ikke merkbart ut fra andre typer pyramidespill.

Og for meg personlig er MLM fortiden uansett hva Donald Trump og Robert Kiyosaki mener.

Anonymous poster hash: 34080...a46

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MLM er sooo last year, eller rettere sagt, forrige årtusen.

De som driver med MLM er en forbanna plage for venneflokken sin. Hvis vi er venner og du inviterer meg til venninnekveld for å prøve teste (...whatever, enten det er kremer, tannbørste, undertøy, plastikkbeholdere eller what not) - så er vi ikke venner lenger. Ferdig snakka.

MLM er en pain in the ass for vennene dine.

Anonymous poster hash: 9421a...30e
Skrevet

Er det noen som fremdeles bruker Herbalife og Natures Own og hva nå disse greiene het?

Forever Living er vel også MLM? Og disse flotte plasterne som kurerer ALT? Ja, jeg kjenner dessverre noen sånne...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at omtrent alle vennene mine i Norge uten høyere utdanning har kasta seg på Forever-living-bølgen. Og de litt høyere opp i systemet kaller seg karriereveiledere...

Lurer på om det er et ubegrenset marked for aloe vera gitt, siden alle skal selge det samme, snart er jo "alle" selgere, hvem skal kjøpe? :-p

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...