Gå til innhold

NÅ!

Fremhevede innlegg

Skrevet

NÅ skal jeg ut og løpe (øh... jogge/gå)! I dag skal jeg overvinne dørstokkmila! Har gått en del i det siste, men det får jeg ikke bedre kondis av som jeg ønsker, så NÅ skjer det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott!!

Føles bra, gjør det ikke!?! :klappe:

Skrevet

Jeg hadde helt glemt hvor digg det føles når man kommer ut av dusjen. Og at jeg automatisk foretrekker sunne snack som druer fremfor sjokolade de dagene jeg har trent. Nå må jeg bare huske å fokusere på etter-følelsen fremfor pese-rød-i-tryne-følelsen så det blir mer enn en løpetur denne gangen.

Skrevet

Jeg må bare skryte:

Jeg har trent tre dager denne uka! Hurra! Jeg er så stolt over at det ikke bare ble med den ene dagen på mandag - slik det vanligvis er. Føler meg veldig positiv nå.

Skrevet

Flink du er!! :) Kan du smitte meg, nå? Skulle bruke denne ferien til å komme i gang med trening, men har vært mye sofa gitt. Det var denne dørstokkmila da!

Som du sier, følelsen etterpå er kjempebra, og alt blir bedre når man først kommer i gang! Så bare å stå på videre nå!

Skrevet
Og at jeg automatisk foretrekker sunne snack som druer fremfor sjokolade de dagene jeg har trent.

Helt enig, slik har jeg det også!

:ler: Pese-rød-i-tryne-følelsen :ler:

Skrevet

:sur: Jeg og vil!!! :sur:

Du er skikkelig flink som har klart å løpe nå denne uken!! Det er kjempebra!! Det er så utrolig godt å kjenne at kroppen er sliten og brukt. Deilig deilig... Håper bare foten blir bra snart, så skal jeg gjøre det samme!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...