Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Jeg var inne på et annet forum og så et interessant spørsmål jeg gjerne vil ta opp her i KG: Er det noen av dere som ble mer fornøyd med kroppen etter dere fikk barn? Det skrives jo gjerne så mye om alt det negative som kommer etter et svangerskap, men er det noen som synes de ble finere? Kunne vært fint å høre noen positive erfaringer for å veie opp alt det negative jeg har hørt i det siste. (har mange venninner som nettopp har fått barn..)
kkristin Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Ja, på mange måter er jeg mye mer fornøyd med kroppen min nå enn før jeg fikk barn. Jeg har blitt rundere i kantene. Føler jeg har fått sterke kvinnelige trekk. Brystene mine har seget nedover, og fått preg av å være mamma. Jeg syns det er vakkert. Har fått en myk og rund mage, og runde hofter. Blitt mye mer seksuell tilfreds med meg selv også.
Charmina Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Ja jeg synes ikke kroppen min tapte seg på å få barn! Føler meg ganske så flott som gravid også! Er blitt mykere i formene kan man vel si Klems Charmina 80 dager til termin
kjellebassen Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Ja jeg ble mye mer fornøyd med kroppen min når jeg ble pappa...da fikk jeg jo bekreftelse på at den "virket som den skal"
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 Jeg ble faktisk mindre etter å ha fått det første barnet, og mere moden i kroppen, ikke så "valpete". Brystene mine har aldri vært store (b-cup), ble kanskje ikke fullt så fyldige etter amming av 2 barn, men heller ikke kjempeslappe(fortsatt B-cup), jeg går på stranden uten overdel - uten å skjemmes Jeg var fornøyd med meg selv under graviditeten også, spiste normalt, rørte meg litt hver dag, gikk opp 10-11 kg som var bort etpar uker etter fødsel glad mamma
Gjest Anki Skrevet 23. august 2004 #6 Skrevet 23. august 2004 Jeg ble faktisk tynnere etter jeg fikk barn, merkelig nok. La på meg 17 kilo første svangerskap, og 11 kilo andre, men de rant av og vel så det innen det var gått 8 uker begge gangene. Er fornøyd med at kroppen min ser slank og fin ut, men har ingenting igjen i brystene, så må si jeg savner de gravide og melkesprengte brystene mine ja! Synes jeg er litt maskulin iblant da. Fikk mye strekkmerker på magen, men synes det går greit å vise magen likevel. De er et tegn på at jeg har klart å gi liv til to flotte barn, og jeg er stolt av det! Og en fordel med å være tynn er at magen er flat og fin.
Eplegrønn Skrevet 23. august 2004 #7 Skrevet 23. august 2004 Dette har vel også litt med alder og modenhet å gjøre også, og ikke minst at man får et litt annet fokus enn bare å tenke på seg selv og hvordan en ser ut. Jeg trives godt med kroppen min nå, men det har tatt sin tid å bli fortrolig med at det er i orden å ha litt former.
dreamy Skrevet 24. august 2004 #8 Skrevet 24. august 2004 Jeg var ikke fornøyd med kroppen min etter fødselsen.. Jeg hadde vært helt slank i alle år, men jeg la på meg utrolig mye da jeg var gravid. Jeg har aldri greid å bli slank igjen, det er 10 år siden..
alisia4 Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Jeg var kjempe fornøyd begge gangene. Med første man veide jeg 58 kilo før jeg ble gravid og veide det samme like før fødsel. Så her kan man si at jeg tok av. Jeg kom rett inn i dongeri buksen min da jeg skulle reise hjem fra klinikken. Med andre mann veide jeg omtrent det samme før jeg ble gravid, men her la jeg på meg 10 kilo under svangerskapet, noe som rant fort av igjen like etter. Magen ble selvfølgelig noe løsere, men har fortsatt flat mage. Jeg har gått opp en bh størrelse, og det er jo suupert. :-).
Gjest ung mor Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 er mye mer fornøyd, og blitt mer selvsikker.. tviler på at dette har noe med "alder og modenhet"å gjøre som en skreiv her - selv er jeg bare 21 føler meg mye mer feminin - kan ikke forklare det på noen annen måte enn at det å få barn ble en kjempe opptur for både meg og mannen min - jeg ble selvsagt tryggere seksuelt sett også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå