Gå til innhold

Dere som spiser 3-4 måltider om dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ca 300 kcal til frokost, 300kcal til lunsj, og middagen regner jeg med er det dobbelte. Spiser små porsjoner.

Er 178 høy og veier 62 kg.

Godt eksempel på en som mest sannsynlig undervurderer hvor mange kalorier hun inntar.

Med disse tallene vil basalforbrenningen ligge på rundt 14-1500 kalorier, dvs. et daglig underskudd på rundt 300 kalorier i tillegg til kalorier brukt på å bevege seg rundt.

Det er rett og slett ikke mulig å innta kun 1200 kalorier daglig uten å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 2e613...5b1

• Liker 5
Skrevet

1000kcal middag og to andre måltider på 500kcal stort sett, diett. 185cm 87kg.

Skrevet

Godt eksempel på en som mest sannsynlig undervurderer hvor mange kalorier hun inntar.

Med disse tallene vil basalforbrenningen ligge på rundt 14-1500 kalorier, dvs. et daglig underskudd på rundt 300 kalorier i tillegg til kalorier brukt på å bevege seg rundt.

Det er rett og slett ikke mulig å innta kun 1200 kalorier daglig uten å gå ned i vekt.

Dette kan godt stemme.

Jeg nevnte vel heller ikke om jeg har intensjon om å gå ned i vekt eller ei, gjorde jeg? :dry:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

700-1200 kcal om jeg spiser 4 måltider. Skal opp i vekt, da.

Anonymous poster hash: 436ce...92c
Gjest Loveheartx
Skrevet

Her varierer det veldig hvor mye/lite jeg spiser til hvert måltid. Noen dager føler jeg for å spise stor og solid lunsj, andre dager blir det mest mat på kvelden. Måltidene varierer med alt fra 300-800 kcal per måltid tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan godt stemme.

Jeg nevnte vel heller ikke om jeg har intensjon om å gå ned i vekt eller ei, gjorde jeg? :dry:

Nei, men du oppgir at du får i deg 1200 kalorier daglig. Hadde du gjort dette ville du ikke engang hatt nok til å holde kroppen din i gang over tid og du ville tapt både vekt og muskelmasse.

Jeg tipper du spiser litt mer enn hva du tror, men det må du jo også.

AnonymBruker
Skrevet

700-1200 kcal om jeg spiser 4 måltider. Skal opp i vekt, da.

Anonymous poster hash: 436ce...92c

Du skal opp i vekt, men du sulter deg? Forklar gjerne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Les spørsmålet til TS en gang til. Spørsmålet var hvor mye spiser du til hvert måltid.

Anonymous poster hash: e0492...929

Skrevet

For meg varierer det sinnsykt - spiser omtrent 400kcal til frokost, opp mot 700/800kcal til lunsj, rundt 600kcal til middag og hva jeg vil til kveldsmat :)

• Liker 1
Skrevet

Du skal opp i vekt, men du sulter deg? Forklar gjerne.

Tror hun(?) mente per måltid, ikke per dag. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Frokost: 400-500

Lunch: 300-400

Middag: 500-700

Kvelds: 250-450

Varierer litt. De dagene jeg har liten frokost så er det gjerne større middag, eller omvendt. Kvelds bruker jeg litt til å justere så har jeg spist mye før på dagen så hender det jeg dropper kveldsmaten eller bare tar et knekkebrød. Har jeg trent eller spist lite før på dagen, så blir kveldsmaten desto større.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror hun(?) mente per måltid, ikke per dag. :laugh:

Mulig :)

Skrevet

400 + 400 + 600-700 + 200

Skrevet

Nei, men du oppgir at du får i deg 1200 kalorier daglig. Hadde du gjort dette ville du ikke engang hatt nok til å holde kroppen din i gang over tid og du ville tapt både vekt og muskelmasse.

Så bra at du har mer kontroll på mitt eget matinntak enn meg selv, AB! :sarkasme:

Skrevet

Så bra at du har mer kontroll på mitt eget matinntak enn meg selv, AB! :sarkasme:

Som du sikkert ser så er denne AB en allviter som har som kall å entre tråder og forklare folk hvordan ting egentlig er.

Han/hun har selvfølgelig mer og bedre kontroll på ditt matinntak enn hva du selv har :)

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Som du sikkert ser så er denne AB en allviter som har som kall å entre tråder og forklare folk hvordan ting egentlig er.

Han/hun har selvfølgelig mer og bedre kontroll på ditt matinntak enn hva du selv har :)

Ah, det er mennesker som deg som gjør opp for all idiotien som finnes her på KG. :fnise::klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd på 1200 kcal dagen i mange måneder, og jeg har det fint. Jeg bare sier det...

Anonymous poster hash: 6ef6e...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...