AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jeg har en hund som er deppa hver gang vi er på besøk... Flere som sliter med det? Anonymous poster hash: d3224...0b4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Kanskje hun/han føler seg oversett/ tror det er barnevakt tid og dere skal dra? Vi er barnevakt for en hund tid til annen og hunden er skikkelig sad sam under hele besøket selvom hun skal bli med eierene hjem igjen! Min hund derimot elsker å være med på besøk, får som regel noen god saker og tigger helt vanvittig når vi kommer på besøk til folk- elektrisk! Litt pinlig noenganger for hun er ikke sånn hjemme..Anonymous poster hash: bfa3b...bfa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Kanskje hun/han føler seg oversett/ tror det er barnevakt tid og dere skal dra? Vi er barnevakt for en hund tid til annen og hunden er skikkelig sad sam under hele besøket selvom hun skal bli med eierene hjem igjen! Min hund derimot elsker å være med på besøk, får som regel noen god saker og tigger helt vanvittig når vi kommer på besøk til folk- elektrisk! Litt pinlig noenganger for hun er ikke sånn hjemme..Anonymous poster hash: bfa3b...bfa Vet ikke, tror ikke han føler seg oversett for han får mye oppmerksomhet (mer enn hjemme), men tror han har hjemlengsel.Anonymous poster hash: d3224...0b4
Tabris Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Hvordan er det hunden oppfører seg? Hva er det som gjør at du tenker hunden er "deppa"? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Hvordan er det hunden oppfører seg? Hva er det som gjør at du tenker hunden er "deppa"? Han går til døra hele tiden og vil hjem, spiser dårlig, ligger mye og sturer i sofaen og er uinteressert.Anonymous poster hash: d3224...0b4
Tabris Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Han går til døra hele tiden og vil hjem, spiser dårlig, ligger mye og sturer i sofaen og er uinteressert.Anonymous poster hash: d3224...0b4 Har du hatt ham med deg mye på besøk? Det høres ut som om han ikke helt klarer å slappe av. Vil det være bedre om hunden er igjen hjemme?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 Har du hatt ham med deg mye på besøk? Det høres ut som om han ikke helt klarer å slappe av. Vil det være bedre om hunden er igjen hjemme? Nei, han er med kanskje 1 gang hver 3-10 uke. Hvis hunden skal være igjen hjemme, må han bli passet, så det blir nok enda verre siden jeg ikke er der. Det er snakk om overnatting en helg. Han har det idiotiske "burproblemet", han liker buret sitt. Fristedet. Hadde jeg hatt med det, hadde han roet seg lettere, men det er ikke barebare så har ikke pleid å ta det med.Anonymous poster hash: d3224...0b4
Tabris Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Kan høres ut som om han trenger å lære seg å slappe av uten bur. Det kan ta litt tid før de blir vant med konseptet "besøk", og at de lærer seg å slappe av når de er borte. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Ja. Men han har vært sånn i 3 år Anonymous poster hash: d3224...0b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Hvilken rase er han og hvor mye mosjon og stimulering får han hos deg sammenlignet med hjemme? Anonymous poster hash: 9e1b5...4f8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #11 Skrevet 20. april 2015 Hos meg sammenlignet med hjemme? han bor hos meg, det er min hund.. Mosjonen sv er lik uansett hvor du er Anonymous poster hash: d3224...0b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 Hos meg sammenlignet med hjemme? han bor hos meg, det er min hund.. Mosjonen sv er lik uansett hvor du erAnonymous poster hash: d3224...0b4 Har misforstått helt jeg, trodde dette var en hund som av og til var på besøk hos deg Har du med noe leker eller teppe hjemmefra? Godbiter? Første gangen vi var på overnatting med vår hund slet han veldig med å slappe av, men så fikk han en Kong fylt med godbiter og da var det akkurat som å være hjemme igjen, da klarte han også å slappe av resten av tiden. Jeg vet ikke om du har prøvd noe sånt, men hvis ikke så kan det i hvert fall være verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 9e1b5...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå