Gjest SSilja Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Hei Jeg har mange røde tråder vet dere (på det hvite i øyet) Og dessuten en gul kul liksom i det hvite, også på begge øynene. Er 28, har fjernet fettklumper rundt øynene ifjor og da spurte jeg legen hva de gule kulene kunne være, men han sa det var ingenting å bry seg med. Men nå plager det meg! Ser ut som jeg er syk! Kommer bare mer og mer av de røde trådene. Hørte engang at på øynene til folk kunne man se helsetilstanden. Er det noe i det?
Gjest Virvel Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Jepp, og hvis du bruker mye linser slik at øyet får lite luft, kompenserer det ved å danne flere slike små blodårer, hilsen optikeren min.
Pussicat Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Jeg har vært plaga med sprengte blodkar (som foreldra mine kaller det) i det hvite i øyet i mange år. Men når jeg leste dette innlegget begynte jeg å tenke... Jeg har ikke hatt det på lenge nå. Jeg har lagt om kostholdet mye i løpet av det siste halve året, men jeg veit ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg føler også at helsa mi har blitt bedre etter at jeg gjorde om kostholdet. Jeg studerer all mat jeg skal kjøpe inn for å finne ut hvor mye sukker det er i det og hvis det er mye sukker i det så kjøper jeg det ikke. Skal heller ikke ha hvetemel (da jeg har fått en diagnose og må holde meg unna en del ting). Har ikke drikket brus eller noe med kullsyre i siden januar og kutta ut alt godteri i mai. Nå tror jeg at jeg er helt bra for røde blodårer i øya.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå