AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Del Skrevet 17. april 2015 Evt hvor? Er lektor i språk, så uaktuelt å begynne på bachelor eller master...Anonymous poster hash: aca30...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 19. april 2015 #2 Del Skrevet 19. april 2015 Ja, i alle fall på UiO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkdistre Skrevet 19. april 2015 #3 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg tar enkeltemne i næringslivsjus starter med forvaltningsrett til høsten . Universitetet i Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Del Skrevet 19. april 2015 Ja: http://www.uio.no/studier/emner/jus/jus/?filter.level=bachelor Anonymous poster hash: ef71b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #5 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg tar enkeltemne i næringslivsjus starter med forvaltningsrett til høsten . Universitetet i Nordland Lekeuniversitetet i Nordland. Anonymous poster hash: 18bfa...6f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #6 Del Skrevet 19. april 2015 Tusen takk for svar! Vet dere om det er mulig å studere dette ved siden av full jobb?Anonymous poster hash: aca30...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyR Skrevet 19. april 2015 #7 Del Skrevet 19. april 2015 Tusen takk for svar! Vet dere om det er mulig å studere dette ved siden av full jobb?Anonymous poster hash: aca30...187 Ja, kommer jo helt ann på egen innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #8 Del Skrevet 19. april 2015 Ja, kommer jo helt ann på egen innsats. Mente egentlig om det er mye obligatorisk undervisning jeg må følge iom at jrg jobber fulltid på dagen...Anonymous poster hash: aca30...187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #9 Del Skrevet 19. april 2015 Mente egentlig om det er mye obligatorisk undervisning jeg må følge iom at jrg jobber fulltid på dagen...Anonymous poster hash: aca30...187 Det er ingen obligatorisk undervisning ved UiO når det gjelder disse emnene, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: ef71b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #10 Del Skrevet 19. april 2015 Det er ingen obligatorisk undervisning ved UiO når det gjelder disse emnene, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: ef71b...5dd Tusen takk for svar 😊Anonymous poster hash: aca30...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkdistre Skrevet 20. april 2015 #11 Del Skrevet 20. april 2015 Ingen obligatoriske ved uin heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #12 Del Skrevet 20. april 2015 Mente egentlig om det er mye obligatorisk undervisning jeg må følge iom at jrg jobber fulltid på dagen...Anonymous poster hash: aca30...187 Jeg har vel totalt rundt tolv klokketimer obligatorisk undervisning. Ikke i uken, ikke i semesteret, men totalt i løpet av de fem årene mine som jusstudent ved UiO. Det er svært lite obligatorisk undervisning, i de aller, aller fleste fag absolutt ingenting. I enkeltemnene ville det overrasket meg stort om du fant et eneste minutt med obligatorisk undervisning, de er kun rene formaliteter underveis i selve studiet. Anonymous poster hash: 6c296...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #13 Del Skrevet 20. april 2015 I løpet av min tid som jusstudent hadde vi 4 timer obligatorisk undervisning på 5,5 år. Etikk! 😃Anonymous poster hash: 407c9...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyR Skrevet 20. april 2015 #14 Del Skrevet 20. april 2015 Mente egentlig om det er mye obligatorisk undervisning jeg må følge iom at jrg jobber fulltid på dagen...Anonymous poster hash: aca30...187 Åja. Var ikke noe obligatorisk da jeg tok det. Kan være de har seminarer i noen av fagene, seminarer på UiO er obligatorisk. Det kan du ev sjekke på emnesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå