Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med menn. Vet ikke hvorfor for det er ikke noe galt verken med utseendet eller innsiden av hodet. Har blitt såret så mange ganger at jeg snart ikke har tall på det!

Som oftest roter jeg meg opp i menn som er redd for å binde seg. Eller så er de superegoister som skal leve livet slik de pleier. Dermed går alt etter deres pipe og jeg må innrette meg dersom jeg vil møte dem. Osv, osv.

Har også opplevd at en var utro mot meg. Dette tok jeg så alvorlig at jeg trodde jeg ikke skulle overleve. Havnet på sykehus til pumping.

Jeg hadde opplevd så mye og endelig fant jeg en som jeg stolte på og ville leve sammen med, men så var han utro! Ganske hardt når man endelig turde å åpne opp.

Dette er nå en stund siden. Jeg har nå giftet meg og har igjen turd å åpne opp og slippe en innpå.

Og jeg har aldri hatt det så godt i hele mitt liv!!

Problemet nå er at jeg hele tiden går og venter på at noe skal skje. Ofte sitter jeg og ser på ham og tenker: Er jeg virkelig så heldig at han er min?

Hver gang jeg hører noen som sier: Alt godt må ta slutt en gang! Så tenker jeg at javel, det gjelder sikkert dette også. Siden jeg har det såå utrolig bra, så må det skje noe. Kanskje han går fra meg, eller han er utro, eller noe annet forferdelig skjer.

Noen som har noen tips for å få vekk disse grusomme tankene? Jeg har bare lyst til å endelig få kose meg og ha det bra for en gangs skyld. Det må vel være min tur også en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du sier du er gift og ser på ham innimellom og lurer på om det virkelig kan vare. Kanskje du skal prøve å snu opplevelsen av de tankene til noe godt.

Nyt hvert minutt, vær glad for at det virkelig er sånn.

Jeg tror at ved å vise glede over forholdet, lykke over å være elsket, og kjærlighet til denne mannen, ja, så vil dette gjøre at forholdet får den næringen det trenger.

Da vil det påvirke begges følelser på sikt.

Du vil tørre å slippe deg selv inn i forholdet, og han vil ønske å bli der.

Du har opplevd mye tøft, og det er ikke lett å tørre satse. Men det er jo ingenting som tilsier at dette er nødt til å skje igjen, er det? Om ikke du ubevisst legger opp til det i form av tilbakeholdenhet.

Du har fått din dose, og som du sier, nå er det din tur!

Ønsker deg lykke til:-)

:blomst::heiajente:

Skrevet

Jeg er enig med Niaxin i at du kan snu det til det positive. Du vil ikke ta ham og lykken for gitt, og ved å vite at du kan miste ham vil du også sette større pris på ham.

Det blir som å stoppe opp og lukte rosene. Mange haster forbi blomsterenga, og merker ikke roseduften fordi de er sa vant til at rosene står der hver eneste dag. Men du som har bodd rett ved kloakken, merker den søte, deilige duften og kan nyte den hver eneste dag.

Og var ikke det en klisjefylt metafor så vet ikke jeg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...